Jak Polacy obchodzą Halloween?
2024-10-27 00:15
Halloween nie jest tylko świętem Amerykanów. Z najnowszego badania agencji Havas Media Network - CSA wynika, że coraz więcej Polaków planuje różnego rodzaju aktywności związane z tym dniem. Co podoba nam się najbardziej w tym święcie? Jak w Halloween angażują się marki? Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Halloween a działania marek Na pytanie o brandy, które przychodzą na myśl w związku z działaniami marketingowymi wokół Halloween, 34% badanych odpowiedziało, że są to sklepy wielkopowierzchniowe (Carrefour, Lidl).
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?