Polak na zakupach. Dominują promotorzy czy krytycy marek?
2019-08-08 10:30
Jakie Pierwsza edycja opracowanego przez Mobile Institute raportu „Customer Happiness Index” wskazuje, że Polacy - zupełnie wbrew obiegowym opiniom o naszej skłonności do narzekania - okazują się być dość zadowolonymi klientami. Średni poziom satysfakcji z zakupów, wyliczony w o oparciu o badanie 160 różnych marek ... Przejdź do artykułu ›
4 / 4
4 / 4
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?