eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacjePo co nam Customer Journey Mapping? › Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do poprawy strategii obsługi klienta

Po co nam Customer Journey Mapping?

2017-03-02 11:13

Chcesz osiągnąć sukces rynkowy? Podążaj śladami swoich klientów i kreuj ich pozytywne doświadczenie z twoją marką. Nie bez kozery już niemal połowa marketerów wdraża Customer Journey Mapping, a 73% szefów od marketingu przyznaje, że działania podjęte w tym zakresie pozytywnie przełożyły się na customer experience. Jak ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Mapa Customer Journey jest punktem wyjścia do poprawy strategii obsługi klienta Coraz istotniejsze jest zrozumienie tego, kim są nasi klienci.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: