TOP 7 kawiarni sieciowych – Starbucks na czele
2015-08-08 09:50
Jak wynika z badania Cafe Monitor 2015, zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia, Polacy polubili kawiarnie sieciowe. Wśród nich są takie, które w ostatnim roku odnotowały szczególnie wysoki wzrost znajomości spontanicznej: Costa Coffee (12 p.p.), Tchibo (11 p.p.), McCafé (11 p.p.) oraz Green Caffé Nero (10 p.p.). Polacy najchętniej ... Przejdź do artykułu ›
3 / 3
3 / 3
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?