eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościKomunikaty firm › Jak wygląda współpraca z doradcą internetowym WeNet?

Jak wygląda współpraca z doradcą internetowym WeNet?

2023-01-18 15:31

Jak wygląda współpraca z doradcą internetowym WeNet?

Jak wygląda współpraca z doradcą internetowym WeNet? © fot. mat. prasowe

Komunikat PR

Czy wiesz, że coraz więcej osób kupuje online i poszukuje usług czy firm w sieci? W odpowiedzi na ten trend przedsiębiorcy stawiają na obecność i aktywność w Internecie. W ten sposób mogą trafiać do nowych klientów i zwiększać sprzedaż. Zastanawiasz się, jak dobrze promować swoją ofertę? Potrzebna jest tutaj wiedza z zakresu marketingu internetowego, znajomość nowych trendów i prawidłowo przygotowana strategia. Warto zatem skorzystać z usług ekspertów, takich jak doradcy internetowi WeNet. Pomagają oni właścicielom firm z sektora MŚP rozwijać się w Internecie. Sprawdź, dlaczego nawiązać współpracę ze specjalistami i na czym ta współpraca polega.

Jak rozwijać własną firmę online?


W dzisiejszych czasach obecność w Internecie jest już koniecznością. Powinien to wiedzieć każdy przedsiębiorca, któremu zależy na tym, aby z powodzeniem prowadzić własną firmę. Według badań Mediapanel liczba internautów w Polsce wynosi już prawie 30 mln. Użytkownicy szukają w świecie online produktów i usług. Ponadto zgodnie z raportem E-commerce w Polsce 2022 77% internautów robi zakupy w Internecie.

Aktywność w sieci to bez wątpienia sposób na:
  • zbudowanie wizerunku firmy,
  • zdobycie rozpoznawalności,
  • dotarcie do większego grona klientów,
  • zdobycie zaufania,
  • zadbanie o relacje z odbiorcami,
  • zwiększenie wyników sprzedażowych.

Marketing online daje bardzo szerokie możliwości. Istotne jest jednak, aby przygotować dobrą strategię, wybrać narzędzia oraz należycie prowadzić działania. Sposobów na promocję w Internecie jest wiele. Absolutną podstawą jest własna strona WWW, która jest wirtualną wizytówką przedsiębiorstwa i kanałem, który wspiera sprzedaż. Trzeba też na bieżąco dbać o pozycjonowanie witryny. Warto postawić na reklamę w wyszukiwarce Google. Dobrą opcją jest też założenie swojego sklepu online.

Z czyich usług mogą korzystać mali i średni przedsiębiorcy?


Prowadzenie własnej firmy bez obecności w Internecie staje się już niemal niemożliwe. Sytuacja na rynku zmienia się dziś bardzo szybko. W dynamicznych czasach ważne jest, aby być elastycznym i potrafić sprawnie dostosować się do zmian. Coraz więcej biznesów przenosi się do sieci, co można zaobserwować w ciągu ostatnich kilku lat. Nic dziwnego, Internet pozwala bowiem docierać do nowych klientów i wyprzedzać konkurencję.

Jest jednak jeden problem. Znajomość innowacji i bycie na bieżąco z trendami wymaga pracy i czasu. Nie każdy ma możliwości, by stale dokształcać się w tej dziedzinie i samodzielnie prowadzić działania marketingowe. Właściciele małych i średnich firm mają już i tak dużo obowiązków. Prowadzenie swojej działalności nie jest dziś takie łatwe. To dlatego przedsiębiorcy podejmują współpracę z fachowcami, którzy mają wiedzę i umiejętności i pomagają firmom z sektora MŚP się rozwijać.

– Wiemy, że przedsiębiorcy mają bardzo wiele obowiązków i często nie mają czasu lub możliwości, by nieustannie dokształcać się w dziedzinie e-marketingu i we własnym zakresie prowadzić efektywne działania – mówi Katarzyna Jezierska, członek zarządu i dyrektor marketingu WeNet. – Ponad 1 tys. naszych doradców internetowych pomaga im zaplanować działania promocyjne i wdraża efektywne narzędzia marketingowe, dzięki czemu przedsiębiorcy mogą skoncentrować się na zasadniczej części swojego biznesu – dodaje Katarzyna Jezierska.

Doradca internetowy WeNet – kto to taki?


Zastanawiasz się, kim jest doradca internetowy WeNet? Otóż jest to specjalista, który doskonale zna się na e-marketingu. Wie, jak wypromować biznes w internetowym świecie i wyróżnić się wśród konkurencji. Dostarcza potrzebnych narzędzi, ale nie tylko. Oferuje także swoje wsparcie przez cały okres trwania umowy.

– Wprowadziliśmy termin doradca internetowy, bo stawiamy sobie za cel działanie wspierające klienta. Chcemy być partnerem, a nie tylko dostarczycielem produktów. Dążymy do tego, żeby praca małych i średnich firm z doradcą internetowym była tak samo oczywista, jak praca z radcą prawnym, księgowym, czy doradcą podatkowym – tłumaczy Katarzyna Jezierska, członek zarządu i dyrektor marketingu WeNet.

Na rynku jest mnóstwo marketingowych agencji, które oferują przedsiębiorcom pomoc w promowaniu i rozwijaniu ich działalności. Firmy te na ogół pracują jednak projektowo i skupiają się na realizacji briefu. Zazwyczaj nie zapewniają pełnego wsparcia. Jeśli chcesz je otrzymać i zależy Ci na kompleksowej usłudze, skorzystaj z oferty doradcy internetowego. Będzie on zawsze do Twojej dyspozycji, zapewni Ci niezbędną opiekę i partnerstwo przez cały okres współpracy.

Jakie cechy ma dobry doradca internetowy? Wyróżnia go przede wszystkim wiedza, doświadczenie, niezawodność i zaangażowanie. To specjalista, który stosuje zaawansowaną technologię, dostarcza rozwiązania z zakresu e-marketingu i sprzedaży dla firm z sektora MŚP.

Poza tym doradca internetowy to ekspert, który:
  • podchodzi indywidualnie do każdego klienta,
  • rozumie biznes klienta,
  • proponuje nowoczesne rozwiązania dopasowane do potrzeb danej firmy,
  • bardzo dobrze zna się na technologii,
  • tworzy własne rozwiązania,
  • podąża za aktualnymi trendami, jest na bieżąco,
  • jest zawsze do dyspozycji klienta, potrafi rozwiązać każdy problem,
  • stara się nieustannie ulepszać swoją ofertę,
  • dzieli się własną wiedzą,
  • wzbudza zaufanie klienta – dzięki doświadczeniu, wiedzy i zaangażowaniu.

Na czym polega współpraca z doradcą internetowym?


Doradca internetowy stara się, aby współpraca była satysfakcjonująca dla obu stron. Zależy mu na utrzymaniu długofalowych relacji. Ogólnie rzecz biorąc, współpracę można podzielić na cztery etapy. Jak one wyglądają?
  1. Rozmowa specjalisty z klientem – na początku doradca chce poznać potrzeby i oczekiwania swojego odbiorcy oraz zrozumieć jego biznes i branżę.
  2. Planowanie działań – ekspert proponuje najlepsze rozwiązania oraz przygotowuje indywidualną ofertę.
  3. Realizowanie działań – specjaliści działają według ustalonego planu.
  4. Sprawdzanie i raportowanie – klient regularnie dostaje raporty z działań. W razie potrzeby specjaliści wprowadzają potrzebne zmiany.

Jak już wspomnieliśmy, klient WeNet nigdy nie jest sam. Jeśli więc zdecydujesz się na współpracę, to w razie jakichkolwiek wątpliwości czy ewentualnych problemów, możesz liczyć na wsparcie dedykowanego opiekuna. Będziesz z nim w stałym kontakcie. Pamiętaj, że opiekun na każdym etapie współpracy będzie otwarty na Twoje sugestie i opinie.

W trakcie trwania umowy realizowana jest rzecz jasna cykliczna obsługa i kontakt z klientem. Warto jednak wspomnieć, że to nie wszystko. Doradcy internetowi słuchają głosu swoich klientów. W jaki sposób? Otóż przeprowadzają na nich regularne badania satysfakcji. Celem badań jest monitorowanie potrzeb i doświadczeń w poszczególnych fazach współpracy. Dzięki temu specjaliści wiedzą, czy i jakie zastrzeżenia mają ich klienci. W przypadku jakichkolwiek uwag, podejmują niezbędne działania. Starają się ulepszać swoją ofertę oraz jakość usług.

– Według badania, które przeprowadziliśmy w zeszłym roku na naszych aktywnych klientach, 84% odbiorców naszej oferty deklaruje, że ma zaufanie do doradcy internetowego WeNet, a 92% uważa go za eksperta w swoich działaniach – mówi Katarzyna Gordyczukowska, kierownik zespołu Customer Experience w WeNet.

W jaki sposób mogą Ci pomóc doradcy internetowi WeNet?


Profesjonaliści, którzy działają w wielu obszarach, przyspieszą rozwój Twojej firmy. Doradzą i dostarczą skuteczne i innowacyjne rozwiązania w zakresie marketingu online. Dobór działań będzie zależał od tego, jakie masz potrzeby i na jakim etapie jest Twoja działalność.

W ofercie firmy znajdziesz takie usługi, jak m.in.:
  • tworzenie stron internetowych,
  • pozycjonowanie firmowych witryn,
  • budowa sklepów internetowych,
  • realizacja kampanii promocyjnych w Internecie.

Działasz na rynku lokalnym? Doradcy internetowi pomogą Ci wypromować Twoją firmę i dotrzeć do klientów w Twojej okolicy. W tym celu założą i poprowadzą Twoją wizytówkę w Google Moja Firma. Miej na uwadze, że dzięki niej możesz zwiększyć swoją widoczność w wyszukiwarce na zapytania lokalne, które stanowią prawie 50% zapytań w Google.

Specjaliści zajmują się także zakładaniem wizytówek w wartościowych i popularnych katalogach firm, takich jak PanoramaFirm.pl czy pkt.pl. Ponadto do rozwoju i promocji biznesu wykorzystują Social Media i Content Marketing (marketing treści). Wszystkie działania są odpowiednio dopasowane i przemyślane.

Zainwestuj w e-marketing i rozwijaj swój biznes


Pamiętaj, że marketing internetowy daje mnóstwo możliwości. Jako przedsiębiorca zadbaj więc o swoją obecność i aktywność w sieci. Nie zapominaj przy tym, że prowadzone działania przyniosą zadowalające efekty, jeśli będą umiejętnie realizowane. Należy być na bieżąco z trendami i iść z duchem czasu. Marketing online wydaje Ci się zbyt skomplikowany? Skorzystaj z pomocy doświadczonych doradców internetowych.

Specjaliści WeNet działają na rynku już od 30 lat. Mają ponad 50 000 klientów w całej Polsce. Wiedzą, jak zaplanować efektywne działania marketingowe. Wdrażają odpowiednie narzędzia i działania, dzięki czemu właściciele małych i średnich firm mogą spokojnie skupić się na zasadniczej części swojego biznesu. Zainteresowała Cię oferta? Sprawdź jej szczegóły na WeNet.pl.

oprac. : Komunikat PR

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: