Komunikat PR
Karty podarunkowe coraz częściej wybierane są jako dodatkowy benefit dla pracowników. Nic dziwnego - to niezwykle praktyczny, uniwersalny i zazwyczaj trafiony prezent, dzięki któremu osoby zatrudnione mogą poczuć się docenione, a przyznane im środki wykorzystać zgodnie ze swoimi preferencjami. Na co jednak zwrócić uwagę podczas wyboru karty podarunkowej? Oto 5 kluczowych aspektów!
1. Personalizowane karty elektroniczne
Karta podarunkowa to doskonała alternatywa dla materialnych prezentów, które nie zawsze mogą okazać się udane. Środki do wykorzystania z oferty sklepu dają możliwość wyboru dowolnych produktów, które użytkownik dostosuje do własnych potrzeb. Szczególnie dużą popularnością cieszą się karty elektroniczne, które można wyświetlać na smartfonie w postaci pliku PDF lub dodać do aplikacji. Na uwagę zasługuje też opcja graficznej personalizacji – taką możliwość dają np. e-karty
Decathlon, których wygląd można dopasować, umieszczając wybrany tekst, logo firmy czy grafikę.
2. Możliwość wysyłki e-kart bezpośrednio do pracownika
Karta podarunkowa może występować w wersji fizycznej oraz elektronicznej. W drugim przypadku e-karta przesyłana jest w formie pliku na skrzynkę e-mail odbiorcy. To szczególnie dobre rozwiązanie dla pracodawców oferujących pracę w trybie zdalnym lub hybrydowym, kiedy bezpośredni kontakt z zespołem jest ograniczony. Kartę elektroniczną można kupić wygodnie przez internet i wysłać od razu do pracownika.
3. Długość ważności karty
Dla pracowników duże znaczenie ma również termin ważności karty podarunkowej. Mogą nie chcieć od razu wydawać wszystkich środków po ich otrzymaniu, a dopiero w momencie kiedy mają potrzeby zakupowe. Każdy sklep czy punkt usługowy oferuje inne terminy ważności kart, np. 3, 6 czy 12 miesięcy. Warto więc przed zakupem upewnić się, ile czasu będą mieli pracownicy na wykorzystanie środków, aby zapewnić im komfort zakupów. Karty podarunkowe Decathlon pozostają ważne przez 2 lata od momentu ich aktywowania. Tak długi okres pozwala pracownikom na realizację zakupów w dogodnym dla nich terminie, np. wiosną lub latem, gdy pojawi się potrzeba zakupu sprzętu sportowego, ekwipunku campingowego czy odzieży do sportów letnich. Karty podarunkowe Decathlon są również wielokrotnego użytku, a ich saldo użytkownik może wygodnie sprawdzić w sklepie stacjonarnym lub przez internet, podając przypisany numer karty.
Długość ważności karty
Karty podarunkowe Decathlon pozostają ważne przez 2 lata od momentu ich aktywowania. Są również wielokrotnego użytku, a ich saldo użytkownik może wygodnie sprawdzić w sklepie stacjonarnym lub przez internet, podając przypisany numer karty.
Kliknij, aby przejść do galerii (2)
4. Materiał, z jakiego są wykonane karty
Wiele sklepów oferuje plastikowe karty podarunkowe. Alternatywą dla nich są ich papierowe wersje, które oferuje np. Decathlon. Mały format sprawia, że są bardzo poręczne i bez problemu zmieszczą się w przeznaczonych do tego przegródkach portfela. Dzięki temu użytkownicy mogą mieć je zawsze przy sobie i wykorzystać w dowolnej chwili.
5. Wartość karty podarunkowej
Wybór kwoty doładowania także nie pozostaje bez znaczenia – zarówno z perspektywy pracodawcy, jak i pracownika. Wszystko zależy oczywiście od okazji, planowanego budżetu czy systemu motywacyjnego przyjętego w firmie. Elastycznym rozwiązaniem mogą okazać się więc karty z opcją zasilenia wybraną wartością. Decathlon oferuje możliwość doładowania kart kwotą w przedziale od 20 zł do 1000 zł, co daje pracodawcy pełen komfort decydowania o wartości upominku. Dzięki temu pracodawca może w ramach dodatkowych benefitów zasilać kartę pracownika, a zespół – regularnie korzystać z przysługujących im benefitów.
Decydując się na zakup upominków w postaci kart podarunkowych, warto kierować się kilkoma zasadami, które pomogą nam dokonać właściwego wyboru. Zespół obdarowany prezentem, który ma dla niego faktyczną wartość, z pewnością doceni ten gest. Zrealizowane zakupy – np. akcesoria sportowe – będą wspierać równowagę między pracą a życiem prywatnym czy realizację pasji, a to w efekcie przełoży się na zaangażowanie pracowników.