eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościKomunikaty firm › Answear.com podobija europejski rynek e-commerce

Answear.com podobija europejski rynek e-commerce

2020-10-27 12:41

Answear.com podobija europejski rynek e-commerce

Answear.com podobija europejski rynek e-commerce © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (3)

Komunikat PR

Ulubiony sklep modowy Polek i Polaków - Answear.com - wypływa na szerokie wody europejskiego rynku e-commerce. Answear to nie tylko sklep i marka własna, to też edukacja w zakresie świadomych zakupów.

Answear – dziewięć lat historii, dziewięć lat sukcesów


Co sprawiło, że w ciągu dziewięciu lat marka Answear stała się tak rozpoznawalna i ceniona przez klientów? To nie tylko bardzo szeroka oferta odzieży, butów i dodatków, bo tę można znaleźć w niejednym sklepie, ale przede wszystkim świetna jakość obsługi, która zaowocowała nawiązaniem trwałych relacji z klientami.

Już rok po uruchomieniu sklepu powstał Answear Club – unikalny na te czasy program lojalnościowy dla stałych klientów. 10% kosztów zakupów wraca na klubowe konto klienta – to środki, które można wykorzystać przy kolejnych zakupach, pokrywając nimi nawet połowę wartości zamówienia. Program cały czas cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony klientów sklepu i stał się wyróżnikiem marki.

Trzy lata po uruchomieniu sklepu powstaje marka własna, aktualnie nosząca nazwę answer.LAB. To efekt dogłębnego poznania rynku i potrzeb kobiet, bo właśnie do nich kierowana jest nowa kolekcja, która oczywiście odnosi sukces, a jednym z większych projektów, jakie prowadzi w ostatnich tygodniach, jest stworzenie kolekcji limitowanej inspirowanej serialem „KRÓL” – jednym z najbardziej wyczekiwanych filmów tej jesieni.

W 2014 roku sprzedaż zostaje poszerzona o rynek czeski i słowacki. W kolejnych latach dołączają: Rumunia, Ukraina, Węgry i Bułgaria.

2017 rok owocuje powstaniem aplikacji mobilnej. Od tej pory Answear jest zawsze na wyciągnięcie ręki, zakupy można robić w dowolnym miejscu i czasie. Wystarczy mieć smartfon z dostępem do internetu.

2019 rok to wdrożenie całej platformy Eko Is The Answear, która ma promować przemyślane i odpowiedzialne zakupy, a także ekologiczny styl życia.

Warto tu wspomnieć, że marka Answear aktywnie działa na rzecz ochrony środowiska, współpracując z Fundacją Aeris Futuro oraz programie Czas na Las. Środki pozyskane za oddaną przez klientów niepotrzebną odzież przekazywane są na powiększenie drzewostanu w Polsce.

Marka podpisała też deklarację Stowarzyszenia Otwarte Klatki, co oznacza, że w ofercie sklepu Answear nie będzie produktów zrobionych z naturalnych futer.

fot. mat. prasowe

Za co klienci kochają Answear?

Answear może pochwalić się naprawdę świetną jakością obsługi na każdym jej etapie. Wszystkie ubrania wysyłane są z polskiego magazynu, więc czas dostawy jest naprawdę krótki, w Polsce to nawet dostawa tego samego dnia. Szybkość dostawy utrzymana jest także na innych rynkach, w Czechach i na Słowacji to 24h.


Za co klienci kochają Answear?


Rynek e-commerce jest wymagający i nie zadowala się byle czym. Panuje na nim ostra konkurencja, a klienci nie wybaczają błędów. Wbrew pozorom to nie niska cena jest największym wabikiem przy zakupach online, ale cała otoczka, która tej sprzedaży towarzyszy.

Answear może pochwalić się naprawdę świetną jakością obsługi na każdym jej etapie. Wszystkie ubrania wysyłane są z polskiego magazynu, więc czas dostawy jest naprawdę krótki, w Polsce to nawet dostawa tego samego dnia. Szybkość dostawy utrzymana jest także na innych rynkach, w Czechach i na Słowacji to 24h. Nieco dłużej, bo 48 h (co nadal jest bardzo dobrym wynikiem) muszą czekać klienci z Rumunii, Węgier i Bułgarii. Najdłużej, bo 96 h czeka się na dostawę na Ukrainie. Można oczekiwać, że czas ten skróci się po wstąpieniu Ukrainy do UE.

Marka posiada własne centrum obsługi klienta. Jest gotowa obsługiwać międzynarodowych klientów w ich językach. Na każdym rynku pracują jednostki lokalne, stanowiące pomost między centralą i marką rozwijaną na rynkach zagranicznych.

Ponadto, co warto podkreślić, Answear to jeden z niewielu sklepów, który każdy produkt opisuje informacją o wzroście modela lub modelki i rozmiarze produktu, który prezentuje. Dodatkowo, dzięki pracy specjalnie do tego stworzonego departamentu, produkty otrzymują indywidualne opisy, tworzone przez osoby, które mają bezpośredni kontakt z produktem, dzięki czemu mogą dostrzec ich dodatkowe atuty i poinformować o tym klienta na kartach produktu. Takie informacje pomagają w dopasowaniu konkretnego produktu i rozmiaru do własnych potrzeb, nie wspominając już o materiałach wideo, które prezentują większość produktów na modelach, ukazując strukturę materiału, krój i fason.

Ponad 50 nagród branżowych dla Answear.


Zaczęło się od certyfikatu IAB Polska potwierdzającego, iż sklep Answear przestrzega dobrych zasad e-commerce opracowanych i spisanych przez Związek Pracodawców Branży Internetowej. Kolejne lata to między innymi:
  • nagroda Modne Kreacje w 2011 roku,
  • Firma Roku 2011,
  • Ranking Sklepów Internetowych – Zwycięstwo w kategorii Moda,
  • Bezpieczny Esklep 2013,
  • Dobra Marka 2014 – wyróżnienie w kategorii Sklepy Internetowe,
  • Ekomersy 2015 – wyróżnienie w kategorii Wdrożenie Roku za nową stronę internetową,
  • E-commerce Polska Awards 2016 – I miejsce w kategorii Pomysł Promocyjny Roku,
  • Młoda Marka Sukcesu 2017 – wyróżnienie w konkursie,
  • Dobra Marka 2018 – wyróżnienie w kategorii Internetowe Sklepy Odzieżowe,
  • E-commerce Innovation Award 2019 – dla najlepszego sklepu online za transport i handel zagraniczny,
  • Superbrands 2020 – nagroda przyznawana markom o najlepszej reputacji i największej wartości dla konsumentów.

Powyższa lista to tylko zarys bogatej w sukcesy historii marki Answear. Rokrocznie marka dostaje kilka różnych odznaczeń i nagród. To też dowód na to, że firma jest gotowa na podbój rynków Europy Zachodniej.

fot. mat. prasowe

Answear - plany na przyszłość

Jeden z ważniejszych celów na najbliższe lata to szeroko pojęta optymalizacja, zarówno kosztów, jak i wydatków, zmierzająca do podniesienia rentowności spółki. Towarzyszyć temu będzie także zwiększenie średnich koszyków i nieustanna praca nad portfelem marek, jaki Answear oferuje swoim klientom.


Answear – plany na przyszłość


Tak liczne sukcesy nie sprawiły, że marka Answear osiadła na laurach. Jest dokładnie odwrotnie – stały się impulsem do wyznaczania sobie nowych celów i wchodzenia na nowe obszary.

W kolejnych latach marka będzie skupiała się na kilku z nich. Jeden z ważniejszych to szeroko pojęta optymalizacja, zarówno kosztów, jak i wydatków, zmierzająca do podniesienia rentowności spółki. Towarzyszyć temu będzie także zwiększenie średnich koszyków i nieustanna praca nad portfelem marek, jaki Answear oferuje swoim klientom.

Kolejnymi działaniami zaplanowanymi na przyszłość jest oczywiście dalsza ekspansja na rynki zagraniczne przy nieustannym rozwoju własnego sektora logistycznego.

Równolegle z powyższymi pracami będą prowadzone liczne działania marketingowe, mające na celu wzrost świadomości marki, a tym samym powiększenie liczby nowych klientów.

oprac. : Komunikat PR

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: