Jak Puszcza Białowieska i minister Szyszko podzielili social media
2016-04-01 13:13
Przeczytaj także: Czytelnictwo w Polsce według social media
Portale „obalają mity”
Wśród osób popierających decyzję ministra, jedną z najbardziej popularnych i publikacji był artykuł portalu Niezależna.pl zatytułowany „Obalamy mity ekologów o Puszczy Białowieskiej. Prawda jest całkiem inna…”. Autor tekstu podaje kontrargumentację dla głównych zarzutów stawianych ministrowi, a argumenty podnoszone przez ekologów nazywa demagogią. „Brawo pan prof. Szyszko, brawo Niezależna.pl. Tak, należy edukować polskie społeczeństwo, pokazywać i odsłaniać perfidię przestępczej szajki nazywającej siebie ekologami. Przecież tej szajce nie chodzi o żadną ekologię, tylko o kasę” – czytamy w jednym z komentarzy pod tekstem.
Popularność na Facebooku zyskał także materiał portalu wPolityce.pl „Minister Szyszko obala mity i zapewnia: „Nikt nie chce wycinać Puszczy Białowieskiej”. Serwis cytował wypowiedź szefa resortu środowiska na antenie TVP Info, w której minister Jan Szyszko zapewniał, że „nikt nie chce wycinać puszczy, natomiast trzeba prowadzić pewne zabiegi w lasach gospodarczych po to, żeby nie doprowadzić do masowego pojawiania organizmów patogennych”.
fot. mat. prasowe
Minister Jan Szyszko w mediach - wydźwięk dyskusji
Z oceny wydźwięku internetowych komentarzy w IMM wynika, że pozytywne opinie odnoszące się do ministra Jana Szyszko stanowiły 34% wzmianek w sieci. Procentowo, najbardziej przychylni szefowi resortu byli komentatorzy tekstów w portalach i serwisach internetowych. Najwięcej słów krytycznych pojawiło się natomiast na Facebooku i Twitterze.
Łukasz Jadaś i Małgorzata Kilian,
1 2
oprac. : eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Olimp Laboratories ukarany za kryptoreklamę w mediach społecznościowych
-
Energetyka jądrowa w mediach. Wzrost publikacji po wybuchu wojny w Ukrainie
-
W polskim internecie kwitnie dezinformacja nt. Ukrainy
-
Biedronka, Lidl, Żabka - o nich Polacy rozmawiają w internecie
-
TikTok rośnie w siłę. TOP5 polskich kont
-
Pomoc dla Ukrainy. 900 tys. postów w mediach społecznościowych w 6 dni
-
XVIII Konkurs Chopinowski w mediach
-
COVID-19 nasilił medialną dyskusję o fake newsach
-
Jak social media spędziły majówkę?
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)