eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zasady ubioru w pracy
  • Dress code w pracy. Wolimy garnitur czy trampki?

    Dress code w pracy. Wolimy garnitur czy trampki?

    11:23 24.07.2019

    ... Zasady dotyczące firmowego dress code'u mogą wynikać z regulaminu pracy, wewnętrznej ... pracy w danej firmie. Przeszło połowa respondentów przyznaje, że panującą w ich pracy swobodę ubioru można określić jako umiarkowaną. Dress code najczęściej przywodzi na myśl duże i specjalistyczne firmy. Specjaliści od mody uważają, że w pracy swoboda ubioru ... WIĘCEJ

    Tematy: obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy, prawa i obowiązki pracownika
  • Czy dress code obowiązuje nas nawet w upalne dni?

    Czy dress code obowiązuje nas nawet w upalne dni?

    11:11 09.07.2019

    ... konkretnych zasad ubioru w miejscu pracy, musi pamiętać jednak o wpisaniu tego do regulaminu, inaczej nie będzie mógł tego egzekwować. I nie chodzi tylko o służbowy uniform (taki jak przeważnie spotykamy w bankach), ale nawet o ogólne zasady ubioru w pracy. A co jeśli nie mamy określonych przez pracodawcę zasad? Jakie ogólne zasady nas ... WIĘCEJ

    Tematy: obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy, prawa i obowiązki pracownika
  • Dress code, czyli indywidualizm i wygoda

    Dress code, czyli indywidualizm i wygoda

    00:30 21.04.2018

    ... mogą podwyższyć lub obniżyć komfort pracy. Jest to lokalizacja i aranżacja biura, rozwiązania pracy elastycznej oraz kultura work-life balance w miejscu pracy, ale ... w przypadku niektórych firm i obszarów specjalizacyjnych bardzo trudno jest wprowadzić luźniejsze zasady ubioru. Strój formalny jest domeną m.in. branży bankowej, finansowej, prawnej ... WIĘCEJ

    Tematy: obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy, prawa i obowiązki pracownika
  • Power dressing. 10 sposobów na strój biznesowy, który podkreśli twoją siłę

    Power dressing. 10 sposobów na strój biznesowy, który podkreśli twoją siłę

    13:49 03.10.2017

    ... przeszkodzie, abyśmy "podkręcali" pozytywne wrażenie na swój temat, stosując zasady power dressingu. Power dressing pozwala na podkreślenie kompetencji, dodaje pewności siebie i pomaga podkreślić, że jesteśmy właściwą osobą na danym stanowisku. Historia ubioru uwypuklającego siłę nie jest do końca jasna. Niektórzy uważają, że ... WIĘCEJ

    Tematy: dress code, etykieta biznesowa, strój biznesowy, ubiór pracownika
  • Dress code. Jak ubierać się do pracy?

    Dress code. Jak ubierać się do pracy?

    00:25 29.08.2017

    ... formalny strój do pracy, czyli o klasyce elegancji Business formal dress code to najbardziej elegancka forma do pracy. O taki rodzaj ubioru muszą zadbać osoby ... czasami zamiast marynarki założyć klasyczny sweter. – W zależności od firmy zasady kodu ubioru mogą się różnić. Wraz z polityką przedsiębiorstwa zmienia się chociażby podejście dotyczące ... WIĘCEJ

    Tematy: obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy, prawa i obowiązki pracownika
  • Rozmowa kwalifikacyjna: jak się ubrać przy ograniczonym budżecie?

    Rozmowa kwalifikacyjna: jak się ubrać przy ograniczonym budżecie?

    00:21 25.10.2013

    Do rozmowy kwalifikacyjnej musisz nie tylko przygotować się merytorycznie, by przedstawić swoje umiejętności i doświadczenie zawodowe, lecz także zadbać o to, by prezentować się elegancko i wywrzeć dobre pierwsze wrażenie. Co jednak zrobić, gdy Twój portfel świeci pustkami lub nie możesz się zmieścić w stare, adekwatne do sytuacji ubrania? ... WIĘCEJ

    Tematy: rozmowa kwalifikacyjna, ubiór pracownika, wizerunek w pracy, zasady ubioru w pracy
  • Dress code to nie zawsze to samo

    Dress code to nie zawsze to samo

    00:16 15.06.2013

    ... dress codu, warto również wspomnieć o branży produkcyjnej, w której normy dotyczące ubioru są ściśle określone zarówno przez normy prawne, jak i zasady obowiązujące wewnątrz firmy. Zgodnie z wymogami polskiego kodeksu pracy określony odgórnie dress code w pracy nie może jednak przekraczać granic dobrego smaku, jak również powinien szanować ... WIĘCEJ

    Tematy: uprawnienia pracodawcy, obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy
  • Dress code a ubranie robocze

    Dress code a ubranie robocze

    00:16 19.09.2012

    ... się w sprawie właściwego ubioru w pracy. Wydał wyrok, w którym stwierdził, że pracodawca ma prawo zwolnić pracownika, jednakże pod warunkiem, że swoim zachowaniem (w tym wypadku: niewłaściwym ubiorem) naraził go na straty bądź zagraża interesom pracodawcy. Warto jednak pamiętać, że nieprzestrzeganie norm ubioru w pracy nie musi być ... WIĘCEJ

    Tematy: ubiór pracownika, dress code, ubranie robocze, zasady ubioru w pracy
  • Dress code w pracy

    Dress code w pracy

    00:05 02.08.2012

    ... co do stroju w nowym miejscu pracy – mówi Agnieszka Janowska, radca prawny w TGC Corporate Lawyers. Pracodawca ustanawiając zasady ubioru w firmie, nie powinien przy tym przekroczyć ... , którzy nie przestrzegają norm dotyczących ubioru w miejscu pracy można nałożyć sankcje. Zgodnie z art. 108 kodeksu pracy, może ona przyjąć formę kary pieniężnej. ... WIĘCEJ

    Tematy: uprawnienia pracodawcy, obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy
  • Jak się ubrać do pracy?

    Jak się ubrać do pracy?

    00:20 13.06.2012

    ... na nasz wizerunek. Krótkie spódniczki zostaw w szafie Najczęściej popełnianym błędem wizerunkowym jest zbyt wyzywający sposób ubierania się w pracy. Kobiety, które zdecydują się na epatowanie walorami w pracy, narażają się na negatywne postrzeganie przez pracodawcę i współpracowników. Niezależnie od posiadanych umiejętności zawodowych są wówczas ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek w pracy, wygląd zewnętrzny pracownicy, wygląd pracownika, ubiór pracownika

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: