eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zarządzanie tożsamością firmy
  • Fuzje i przejęcia firm a renaming

    Fuzje i przejęcia firm a renaming

    00:31 06.11.2012

    ... Aviva. Według modelu zmian marki po fuzji, opracowanym przez agencję namingową ANAGRAM, istnieje kilka wariantów rozwiązań, jakie mogą zastosować firmy. Jeżeli „A” to nazwa firmy przejmującej a „B” przejmowanej, najczęściej po fuzji znika marka słabsza, czyli „B”. Bardzo rzadko mniejsza firma pozostawia swoją markę. Tak jednak ... WIĘCEJ

    Tematy: renaming, wizerunek firmy, nazwa firmy, zarządzanie tożsamością firmy
  • Holding a tożsamość korporacyjna

    Holding a tożsamość korporacyjna

    13:28 12.06.2008

    ... Zarządzanie ... tożsamością. Niedotrzymywanie, często przesadzone obietnice na pewno zostaną zapamiętane przez otoczenie oraz popsują firmie wizerunek i reputację, a już na pewno staną się pożywką dla negatywnej kampanii wobec firmy prowadzonej bezpośrednio czy pośrednio przez konkurentów. Różnice między tożsamością pojedynczych firm a tożsamością ... WIĘCEJ

    Tematy: holding, grupa kapitałowa, tożsamość korporacyjna, zarządzanie tożsamością firmy
  • Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej

    Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej

    12:04 04.04.2008

    ... i aktywne zarządzanie wszystkimi aktywami firmy, tworzenie ... tożsamością wizualną i werbalną firmy. Znaczy to, że wewnętrzne działy marketingu, agencje reklamowe i agencje PR zajmujące się realizacją komunikacji i prezentacji rynkowej firmy powinny korzystać z zaprojektowanych standardów i wzorców a nie tworzyć zupełnie nowe. Wizerunek firmy ... WIĘCEJ

    Tematy: wizerunek firmy, budowanie świadomości marki, tożsamość marki, kreowanie marki
  • Zarządzanie tożsamością firmy

    Zarządzanie tożsamością firmy

    23:24 21.11.2004

    ... , jak również prezentacji firmy i produktów w mediach oraz komunikacji B2B i B2C. Posiadanie takiego narzędzia to nie tylko domena dużych organizacji jak, np.: PKO BP, PKN Orlen S.A., Grupa Żywiec etc., ale wszystkich firm poważnie traktujących zarządzanie swoją tożsamością i wizerunkiem rynkowym. Zarządzanie tożsamością nie może być oddzielone ... WIĘCEJ

    Tematy: firmy, zarządzanie tożsamością firmy, produktu, lojalność klientów


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: