eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › zarządzanie organizacją
  • Kompetencje przyszłości: współpraca, dialog oraz przywództwo

    Kompetencje przyszłości: współpraca, dialog oraz przywództwo

    10:24 19.03.2019

    ... World Economic Forum za równie istotny uważa zestaw kompetencji określanych jako przywództwo i wpływ społeczny. Natomiast odpowiedzialni za opracowanie raportu „Mądre zarządzanie” eksperci Helping Heads wskazują na trzy kluczowe kompetencje: współpracę, dialog oraz przywództwo. Czy Polacy są gotowi do współpracy? Zorientowanie na ... WIĘCEJ

    Tematy: kompetencje przyszłości, rozwój biznesu, zarządzanie organizacją, styl zarządzania
  • Zarządzanie strategiczne w połączeniu z zarządzaniem przez jakość gwarancją rozwoju organizacji

    Zarządzanie strategiczne w połączeniu z zarządzaniem przez jakość gwarancją rozwoju organizacji

    00:22 17.09.2015

    Teoria zarządzania strategicznego i zarządzania przez Jakość jest teoretycznie prosta i powszechnie znana wśród kierownictwa. Kiedy rozglądam się jednak wokół, wręcz automatycznie nasuwa mi się pytanie, ile firm na rynku stosuje to w praktyce? Stosować to nie wszystko, ale wdrożyć i uzyskać dzięki temu wymierne korzyści w postaci: zwiększenia ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie strategiczne, zarządzanie przez jakość, zarządzanie, zarządzanie organizacją
  • Ocena okresowa pracownika

    Ocena okresowa pracownika

    00:13 03.04.2015

    ... nie są tylko domeną szkolnych dzienników i studenckich indeksów. To podstawa znajomości własnych pracowników i gwarancja skuteczności, która leży w ich rękach. Sprawne zarządzanie organizacją wymaga wiedzy. Trzeba znać sytuację na rynku, obserwować konkurencję i orientować się w potrzebach klientów. Konieczne jest też dobre rozeznanie we własnych ... WIĘCEJ

    Tematy: ocena okresowa pracownika, ocena pracownika, zarządzanie organizacją, zarządzanie
  • 4 grzechy zarządzania

    4 grzechy zarządzania

    12:37 30.10.2014

    Brak przykładu płynącego z samej góry, strach przed formułowaniem krytycznych opinii, zbyt obszerne, przez co trudne do egzekwowania regulacje oraz nadmierne uzależnianie wynagrodzenia od osiąganych wyników. To, zdaniem międzynarodowej organizacji ACCA (the Association of Chartered Certified Accountants), cztery czynniki potrafiące skutecznie ... WIĘCEJ

    Tematy: kultura organizacyjna firmy, kultura korporacyjna, zarządzanie organizacją, zarządzanie


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: