eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wydatki na reklamę
  • Reklama w prasie VIII 2006

    Reklama w prasie VIII 2006

    00:04 24.09.2006

    ... analogicznym okresie 2005 roku. Drugi jest Fakt, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 12,0 mln zł, o 3 mln zł więcej niż rok wcześniej. Trzecie miejsce przypadło ... prawie 4 mln zł), a czwarte zajął Super Express z wpływami na poziomie 5,95 mln zł (wobec 7,1 mln zł rok wcześniej). Na piątym miejscu znalazł się Dziennik Bałtycki, a jego ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Reklama w motoryzacji VIII 2006

    Reklama w motoryzacji VIII 2006

    10:41 22.09.2006

    Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców w mediach wśród firm rynku samochodów osobowych zajęła w sierpniu spółka Toyota Motor Poland - podaje Samar, powołując się na dane firmy Expert-Monitor . Wydatki na reklamę w telewizji i radiu oraz w gazetach i magazynach wyniosły prawie 4 mln zł. Drugą pozycję zdobyła firma Peugeot Polska, ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama mobilna przyszłością branży

    Reklama mobilna przyszłością branży

    11:13 20.09.2006

    Informa Telecoms & Media przewiduje, że przed rokiem 2011 wydatki na reklamę na kanałach mobilnych osiągną wartość ponad 11,35 miliarda dolarów. Według raportu kolejne dwanaście miesięcy to początek gwałtownych zmian w wydatkach na reklamę mobilną, ponieważ rozprzestrzenianie się tanich, wysokiej jakości multimedialnych telefonów komórkowych i ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama mobilna, wydatki na reklamę, technologie mobilne, telewizja mobilna
  • Reklama w motoryzacji VII 2006

    Reklama w motoryzacji VII 2006

    13:24 23.08.2006

    Pierwsze miejsce na liście największych reklamodawców w mediach wśród firm rynku samochodów osobowych zajęła w lipcu spółka Toyota Motor Poland - wynika z danych Expert-Monitor przytaczanych przez Samar. Wydatki na reklamę w telewizji i radiu oraz w gazetach i magazynach wyniosły ponad 4,1 mln zł. Drugą pozycję zdobyła firma General Motors Polska, ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Outdoor zyskuje, telewizja traci

    Outdoor zyskuje, telewizja traci

    10:39 24.07.2006

    Dom mediowy PRO Media House opublikował cykliczny raport podsumowujący wydatki na telewizję i media PRO (prasa, radio, outdoor, kino). Najwyższy przyrost wydatków reklamowych w I półroczu 2006 r. względem analogicznego okresu w roku 2005 zanotował outdoor. Wydatki na reklamę zewnętrzną wzrosły o 31 proc. (z ponad 377,6 mln zł do 495,4 mln ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna
  • Optymistyczna przyszłość reklamy

    Optymistyczna przyszłość reklamy

    00:01 14.07.2006

    ... będą meble drewniane (18,4 proc.), alkohole (16,8 proc.) oraz jedzenie i produkty pokrewne (11,9 proc.). Oczekuje się, iż w roku 2007 najwięcej na reklamę wyda przemysł motoryzacyjny. Na drugim miejscu uplasuje się przemysł farmaceutyczny, którego wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 10,5 proc.WIĘCEJ

    Tematy: reklama, wydatki na reklamę, media
  • Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online

    Dealerzy samochodowi: więcej na reklamę online

    12:29 04.07.2006

    ... roku statystyczny dealer przeznaczył 9 proc. budżetu reklamowego na tego typu promocję. Rok wcześniej udział ten wynosił 6,7 proc., a w 1995 r. wogóle nie korzystano z tej formy reklamy. W 2005 r. przeciętny dealer samochodowy wydał około 36 tys. dolarów na reklamę internetową, natomiast wśród większych dealerów, sprzedających rocznie ponad ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w motoryzacji, wydatki na reklamę w motoryzacji, wydatki na reklamę, kampanie reklamowe
  • Reklama internetowa 2005 wg IAB

    Reklama internetowa 2005 wg IAB

    00:06 21.04.2006

    ... wydatki na reklamę internetową. Wydatki na reklamę w sieci wyniosły 140 mln zł wobec 87 mln zł w roku 2004. Tym samym internet stanowi już 3 proc. wszystkich nakładów na reklamę w mediach w Polsce. IAB szacuje, że w 2006 roku dynamika ta utrzyma się do wartości około 210 mln zł. Na ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek internetowy, reklama online, e-commerce, reklama internetowa
  • Reklama w motoryzacji 2005

    Reklama w motoryzacji 2005

    00:55 21.03.2006

    ... największe kwoty na reklamę aut osobowych przypadły gazetom (198,3 mln zł), które wyprzedziły kolejno stacje telewizyjne (171,5 mln zł), magazyny (118,9 mln zł) oraz radio (85,1 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów osobowych stanowiły 5,2 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. W porównaniu z rokiem 2004 wydatki na reklamę samochodów ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji
  • Reklama w motoryzacji IX 2005

    Reklama w motoryzacji IX 2005

    00:32 25.10.2005

    ... (9,2 mln zł). Wydatki na reklamę samochodów stanowiły we wrześniu 5,8 procent wszystkich nakładów na reklamę w mediach. Dla porównania, we wrześniu roku 2004 udział wydatków na reklamę aut osobowych w stosunku do całości nakładów na reklamę wyniósł 6,6 procent. W porównaniu z danymi z września 2004 r. wydatki na reklamę samochodów skurczyły się ... WIĘCEJ

    Tematy: branża motoryzacyjna, wydatki na reklamę, reklama w motoryzacji

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 27 28 29 ... 31

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: