eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wydatki na reklamę
  • Reklama w prasie I-III 2007

    Reklama w prasie I-III 2007

    13:20 24.04.2007

    ... 18 mln zł więcej niż przed rokiem. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w pierwszym kwartale tego roku 223,26 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik ... miała 39,89 mln zł wpływów z reklam, czyli o 8,03 proc. więcej niż rok wcześniej. Na trzecim miejscu znalazł się Fakt z 37,53 mln zł (spadek o 19,8 proc.). Dziennik zarobił ... WIĘCEJ

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości

    Rynek reklamy telewizyjnej zyskuje na wartości

    03:08 22.04.2007

    ... na wpływy z reklamy. Firmy zwiększyły w niej wydatki na reklamę zaledwie o 2,6 proc, przez co Polsat musiał się zadowolić przychodami w wysokości 509,5 mln zł. - Oferta programowa Polsatu nie poprawiła się jeszcze na tyle, aby w ciągu kilku miesięcy poprawić wizerunek stacji, co mogłoby się przełożyć na ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Reklama w telewizji I-III 2007

    Reklama w telewizji I-III 2007

    01:17 21.04.2007

    ... ,2 mln zł (więcej o ponad 1 mln), AXN - 33,9 mln zł, oraz TVN Siedem - 28,3 (więcej o 3,2 mln). Łącznie wszystkie stacje telewizyjne zarobiły na reklamach w pierwszym kwartale 2007 roku 1,89 mld zł. W analogicznym okresie roku ubiegłego było to 1,45 mld zł. Dane Expert Monitor ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Polski rynek reklamy 2007-2009

    Polski rynek reklamy 2007-2009

    01:43 05.03.2007

    ... na skutek napływu podmiotów unijnych. Jak wynika z raportu, niemałe znaczenie dla dynamiki rynku reklamy w roku 2007 będzie miało wejście na rynek nowego operatora komórkowego pod marką „Play”, który dzięki swojemu budżetowi na reklamę i promocję może wskoczyć na ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek reklamy, reklama internetowa, reklamy internetowej, reklama telewizyjna
  • Rynek reklamowy 2006

    Rynek reklamowy 2006

    13:19 07.02.2007

    ... dynamikę w porównaniu z rokiem 2005 odnotowały: reklama internetowa (+59,3 proc.) oraz reklama kinowa (+21,3 proc.). Powyżej średniej rynkowej rosły również nakłady na reklamę w telewizji (+12 proc.). Porównywalny przyrost odnotowały radio (+10,1 proc.) oraz reklama zewnętrzna (+10,4 proc.). Najgorzej radziły sobie segmenty reklamy w dziennikach ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa
  • Reklama w telewizji XI 2006

    Reklama w telewizji XI 2006

    00:03 02.01.2007

    ... zł. Oznacza to, że stacja w porównaniu z ubiegłym rokiem zarobiła o 51,73 proc. więcej. Na drugie miejsce spadł Polsat - dotychczasowy lider zestawienia. Jego wpływy wyniosły 204,86 mln zł ... mln zł, czyli o 9,69 mln zł więcej niż przed rokiem. Na dalszych miejscach znalazły się: TVP2 z wpływami na poziomie 127,41 mln zł (wzrost o 15,24 proc.), TVN24 ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Reklama w telewizji XI 2006

    Reklama w telewizji XI 2006

    00:03 16.12.2006

    ... o 51,9% - wynika z raportu TNS OBOP. TVN jest liderem rynku już trzeci miesiąc z rzędu. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, w którym reklamodawcy zostawili 206,7 mln zł (wzrost o 1,2% ... drugie miejsce zajmuje TVP2 (18,59% udziałów; spadek o 3,39 pkt. proc.). Polsat z udziałami na poziomie 16,92% zajął czwarte miejsce poprawiając wynik o 0,46 pkt ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Obiecujące perspektywy dla reklamy

    Obiecujące perspektywy dla reklamy

    00:31 11.12.2006

    ... zakresie, przy czym stopa wzrostu wydatków na reklamę w telewizji kablowej będzie znacznie wyższa i osiągnie 6,5 proc. Radio może liczyć na 4 proc. wzrost, magazyny na 5 proc., natomiast gazety na zaledwie 1 proc. Na zdecydowanie lepsze wyniki może liczyć mailing bezpośredni - tu wzrost wydatków na reklamę ma wynieść 7,5 proc. - oraz standardowo ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, outdoor, reklama telewizyjna
  • Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009

    Wydatki na reklamę w Europie 2007-2009

    00:23 07.12.2006

    Wydatki na reklamę w Europie Środkowo-Wschodniej wzrosną do 2009 r. o 51 proc. Będzie to najszybciej rozwijający się region na świecie - wynika z najnowszych prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia. Według prognoz sieci domów mediowych ZenithOptimedia w 2007 r. rynek reklamowy w Europie Środkowo - Wschodniej ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, rynek reklamy internetowej, reklama kinowa
  • Reklama w telewizji X 2006

    Reklama w telewizji X 2006

    13:02 27.11.2006

    ... oznacza to wzrost przychodów o 42,5 proc. Na drugiej pozycji znalazła się telewizja Polsat, której przychody kształtowały się na poziomie 242,6 mln zł (wzrost o 22,6 proc ... Expert Monitor wynika ponadto, że wszystkie monitorowane stacje telewizyjne osiągnęły w październiku przychody reklamowe na poziomie 931,3 mln zł. Oznacza to ponad 23 proc. wzrost ... WIĘCEJ

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 25 26 27 ... 31

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: