eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wskaźniki marketingowe
  • Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate

    Jak zwiększyć otwieralność mailingu? 6 sposobów na wysoki Open Rate

    14:44 24.09.2019

    Realizując kampanię mailingową często zastanawiamy się, czy osiągnięte przez nas wyniki są dla nas zadowalające i co moglibyśmy zrobić, by były lepsze. Zależy nam przecież, by naszą wiadomość otworzyło i przeczytało możliwie najwięcej odbiorców. Co więc zrobić, by zwiększyć otwieralność naszych mailingów? W poniższym artykule wskażemy ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    15:11 21.07.2019

    Gdy już wykonaliśmy mailing i próbujemy ocenić osiągnięte wyniki, często skupiamy się tylko na statystykach otwarć i kliknięć, zapominając o innych zagadnieniach z tym związanych. Na co jeszcze powinniśmy zwrócić uwagę, by właściwie ocenić efektywność naszych działań? O czym warto pamiętać jeszcze przed realizacją wysyłki mailingu, by zwiększyć ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    10:49 16.06.2019

    ... działania mailingowe warto nie poprzestawać na zrealizowaniu wysyłki, ale również przeanalizować skuteczność i efektywność naszych działań. Z pomocą przychodzą nam tutaj statystyki i wskaźniki badające efekty naszych kampanii. Odpowiednio je interpretując, możemy pozyskać wiele cennych informacji, które pozwolą nam ocenić, na ile odbiorcy angażują ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Wskaźniki marketingowe na które warto zwrócić uwagę

    Wskaźniki marketingowe na które warto zwrócić uwagę

    00:21 05.06.2014

    ... sprawdzić, które kanały ruchu zapewniają największą liczbę potencjalnych klientów. Właśnie na nich należy się skoncentrować najbardziej. #7 - Miesięczne cele marketingowe Na najważniejsze wskaźniki warto spoglądać przynajmniej raz w tygodniu, jednak nigdy nie należy spuszczać wzroku z miesięcznych celów marketingowych. Kroki, które podejmujesz aby ... WIĘCEJ

    Tematy: wskaźniki marketingowe, kampanie marketingowe, kampania marketingowa, e-mail marketing


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: