eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wskaźnik konwersji
  • Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    Porównanie i ocena wyników mailingu - czy tylko wskaźniki są ważne?

    15:11 21.07.2019

    ... nas to, jaką otrzymamy konwersję z naszego mailingu i jaki będzie koszt pojedynczej konwersji. Tutaj ponownie wracamy do kwestii znaczenia dobrego targetowania wysyłki. Przy właściwym ... . Im niższy będziemy mieć wskaźnik odrzuceń, tym lepiej dobraliśmy grupę docelową naszego mailingu. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy wysoki wskaźnik odrzuceń wynika ze źle ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    Jak mierzyć i oceniać skuteczność mailingu. 5 najważniejszych wskaźników

    10:49 16.06.2019

    ... konwersji oraz kosztów pozyskania działania użytkowników. Podstawowymi wskaźnikami używanymi do oceny wyników kampanii mailingowej są OR i CTR. OR (Open Rate) to wskaźnik ... WIĘCEJ

    Tematy: mailing, e-mailing, mailing reklamowy, reklama internetowa
  • Jak zwiększyć wskaźnik konwersji na landing page? - 6 pomysłów

    Jak zwiększyć wskaźnik konwersji na landing page? - 6 pomysłów

    12:18 21.11.2014

    ... strony sprzedażowe), na które przyciągasz ruch, muszą konwertować odwiedzających. Poniżej znajdują się najlepsze sposoby na to, jak zwiększyć na nich wskaźnik konwersji: 1. Zoptymalizuj formularze kontaktowe Odwiedzający zrezygnują z Twojej oferty, jeśli będziesz żądać zbyt dużej ilości informacji. Po pierwsze, użytkownicy są leniwi, więc ... WIĘCEJ

    Tematy: landing pages, landing page, wskaźnik konwersji, marketing internetowy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: