eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › wielokanałowość
  • Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem

    Omnichannel: jak prowadzić komunikację z klientem

    12:47 06.09.2016

    W obecnej rzeczywistości komunikacja marketingowa z klientem to ciągły proces wdrażania go w świat marki. Nieustanny rozwój technologiczny i postawa samych klientów skłania marketerów do prowadzenia spójnych i zintegrowanych kampanii. Potrzebne jest do tego wzajemnie uzupełniające się korzystanie z różnych kanałów komunikacji, które zapewnią ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, wielokanałowość, komunikacja marketingowa, marketing
  • Czy jesteś gotowy na omnichannel?

    Czy jesteś gotowy na omnichannel?

    10:18 29.04.2016

    ... stać się więc integracja cyfrowych i fizycznych kanałów w jednolity system dystrybucji produktów i usług, tworzenie efektu synergii między kanałami sprzedaży. Wielokanałowość to pojęcie ujmujące zdywersyfikowane punkty kontaktu konsumenta z marką, które w zintegrowany sposób prowadzą do konwersji sprzedaży: począwszy od wyszukania informacji ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, wielokanałowość, e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego
  • Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?

    Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?

    00:15 25.04.2016

    ... , które sprawdza się lepiej. Pomocą w budowie dobrego e-sklepu może być również odpowiednie wykorzystanie danych płynących z kanałów kontaktu i sprzedaży. Omnichannel czyli wielokanałowość to sposób prowadzenia biznesu integrujący nie tylko wszystkie kanały kontaktu klienta z firmą, ale również te odpowiedzialne za sprzedaż. Mobilny klient ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, wielokanałowość, e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: