-
2/3 Polaków ma subskrypcje
00:41 09.12.2023
... Wśród nich było 60 proc. respondentów od 60 roku życia w górę. Żadnej internetowej usługi subskrypcyjnej nie posiada również duży odsetek ankietowanych mieszkających na wsi, ... połowa badanych z tej grupy stwierdziła, że nie posiada żadnej takiej usługi. Ile internetowych usług subskrypcyjnych mają Polacy kupujący online? Odpowiedź może zaskakiwać. ...
Tematy: zachowania konsumentów, subskrypcje, usługi abonamentowe, serwisy streamingowe -
Spada popyt na subskrypcje. Czy to efekt inflacji lub oszczędności?
09:21 22.09.2022
... roku ubiegłego. Z kolei, w stosunku do zeszłorocznego badania, na znaczeniu straciło poczucie pewnej wyjątkowości i ograniczonej dostępności usług subskrypcyjnych. Można założyć, że usługi kupowane w modelu subskrypcyjnym stają się dostępne również w innych formach. Być może to właśnie jest kluczem do zrozumienia mniejszej liczby respondentów ...
Tematy: zachowania konsumentów, subskrypcje, usługi abonamentowe -
Oto fakty i mity na temat subskrypcji
09:43 14.04.2022
... klientów i ich wydatki Z badania Deloitte Digital wynika, że 41 proc. Polaków po zakupie subskrypcji skróciło czas poświęcany na inne podobne usługi lub ograniczyło korzystanie z alternatywnych produktów czy sklepów internetowych. Jednocześnie, wprowadzenie abonamentu może przynieść znaczne zwiększenie zysków – 59 proc. polskich konsumentów ...
Tematy: Netflix, zachowania konsumentów, subskrypcje, usługi abonamentowe -
Subskrypcje z rosnącą rzeszą fanów. Jakie usługi najpopularniejsze?
00:20 11.09.2021
... częściej decydujemy się na wybór usługi subskrypcyjnej zamiast pojedynczego zakupu – komentuje Sylwia Frydel z Blue Media. Opłacanie subskrypcji Mimo zauważalnego od kilku lat spadku popularności przelewu tradycyjnego, metoda ta wciąż jest najczęściej wybieranym sposobem zapłaty za usługi abonamentowe, szczególnie w przypadku najstarszej grupy ...
Tematy: Netflix, zachowania konsumentów, subskrypcje, usługi abonamentowe -
Netflix i inni. Subskrypcje zyskują popularność
10:53 07.11.2018
Różnego rodzaju subskrypcje cieszą się wśród Polaków coraz większą popularnością. W abonamencie najczęściej wybieramy usługi medyczne, dostęp do treści wideo, oprogramowania oraz tekstów prasowych. To niektóre wnioski, do których prowadzi zrealizowane przez Blue Media badanie “ ...
Tematy: Netflix, zachowania konsumentów, subskrypcje, usługi abonamentowe