eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › systemy CRM
  • CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?

    CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?

    11:42 19.09.2022

    ... na te czynności zostanie ograniczony do minimum i przyniesie firmie korzyści. Niezgodność z systemem księgowym Ważne jest, aby wcześniej dowiedzieć się, czy CRM jest technicznie kompatybilny z systemem księgowym stosowanym w Twojej organizacji. Jeśli istniejące oprogramowanie nie będzie kompatybilne z nowym systemem komputerowym, może to spowodować ... WIĘCEJ

    Tematy: CRM, systemy CRM, wdrożenie CRM, oprogramowanie biznesowe
  • Informatyzacja firmy jest koniecznością

    Informatyzacja firmy jest koniecznością

    13:10 27.01.2017

    ... systemy „przypięte do biurka”. Takie rozwiązania są bezużyteczne np. dla pracowników sprzedaży, którzy często podróżują służbowo. Wybierając CRM ... WIĘCEJ

    Tematy: informatyzacja firmy, informatyzacja, jak podwyższyć sprzedaż, sektor MŚP
  • Sektor energetyczny a procesy CRM

    Sektor energetyczny a procesy CRM

    13:10 18.10.2013

    ... zwracają uwagę na dynamiczną ewolucję w stronę mobilnych rozwiązań CRM. Gartner przewiduje, że do ... CRM, powinni mieć na uwadze, że rynek tego typu rozwiązań niezwykle szybko ewoluuje. - Systemy CRM powinny być na bieżąco aktualizowane tak, aby mogły nadążać zarówno za zmieniającymi się potrzebami firmy oraz aktualnymi trendami na rynku rozwiązań CRM ... WIĘCEJ

    Tematy: sektor energetyczny, branża energetyczna, systemy CRM, CRM
  • Sektor MSP a systemy CRM

    Sektor MSP a systemy CRM

    11:55 11.10.2011

    ... CRM zmienił tę trudną sytuację. Zły dobór modułów CRM do rzeczywistych potrzeb firmy Niestety, bardzo wiele firm z MSP wychodzi z założenia, że jeśli tylko do CRM wprowadzone zostaną historie kontaktów z klientami i wszystko co jest z nimi powiązane, to reszta już sama się zrobi. Tymczasem systemy CRM ... WIĘCEJ

    Tematy: sektor msp, sektor małych i średnich przedsiębiorstw, małe i średnie przedsiębiorstwa, CRM
  • xRM Microsoft Dynamics

    xRM Microsoft Dynamics

    00:05 08.12.2009

    Firma Microsoft wprowadziła na rynek xRM Microsoft Dynamics, która stanowi ewolucję systemu CRM. Narzędzie stanowi poprawiony i rozbudowany system CRM Microsoft Dynamics. xRM Microsoft Dynamics usprawnia przepływ informacji dotyczących każdego obszaru działalności biznesowej, pomiędzy wszystkimi partnerami firmy. Poprzez zestawienie wszystkich ... WIĘCEJ

    Tematy: xRM Microsoft Dynamics, Microsoft, Microsoft Dynamics, systemy CRM
  • Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1

    Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1

    00:20 25.11.2009

    ... nowych funkcji, 20 nowych usług internetowych oraz dwa nowe produkty na potrzeby modułów Sales, Service i Marketing. W wersji CRM 9.1 rozszerzono ponad 4000 ekranów systemu PeopleSoft CRM, aby udostępnić interfejs użytkownika w technologii Web 2.0 oraz nowe, bogatsze możliwości obsługi. Zwiększenie produktywności użytkowników Użytkownicy systemu ... WIĘCEJ

    Tematy: Oracle, Oracle PeopleSoft Enterprise CRM, CRM, systemy CRM
  • System CRM ACT! by Sage v.10.0 PL

    System CRM ACT! by Sage v.10.0 PL

    13:05 26.05.2008

    Sage Symfonia wprowadziła na polski rynek nowy produkt - ACT! by Sage v.10.0 dostępny w polskiej wersji językowej. Nowe rozwiązanie jest systemem przeznaczonym do zarządzania relacjami z klientami. ACT! by Sage to rozwiązanie przeznaczone dla sektora MSP, które pozwala zarządzać zespołami handlowymi i kontaktami oraz wspiera działania analityczne ... WIĘCEJ

    Tematy: systemy CRM, Sage Symfonia, oprogramowanie dla biznesu, oprogramowanie dla MSP
  • CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta

    CRM w Europie: niska jakość obsługi klienta

    00:09 22.03.2008

    ... natomiast najniżej – w firmach telekomunikacyjnych. Loic le Guisquet, wiceprezes działu CRM na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) w firmie ... wspierające ją systemy, muszą wspólnie ukierunkować się na klientów. Raz jeszcze widzimy konieczność przekazywania właściwych informacji w ręce odpowiednich ludzi. Nowoczesne systemy pozwalają ... WIĘCEJ

    Tematy: CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientem, obsługa klientów
  • Polska wersja Microsoft Dynamics CRM 4.0

    Polska wersja Microsoft Dynamics CRM 4.0

    00:33 19.03.2008

    ... z jednej licencji programu, ale na osobnych bazach. Oznacza to, że poszczególne działy korzystają z tej funkcjonalności systemu CRM tak, jakby pracowały na kilku osobnych systemach CRM. Microsoft Dynamics CRM 4.0 umożliwia gromadzenie, zarządzanie i zmienianie danych dotyczących klientów w jednym miejscu. Dzięki temu pracownicy różnych działów firm ... WIĘCEJ

    Tematy: Microsoft, Microsoft Dynamics CRM 4.0, systemy CRM, CRM
  • Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny

    Systemy CRM i nowoczesny marketing relacyjny

    12:12 13.10.2007

    ... bardziej partnerskie stosunki z klientem, a o to przecież chodzi w marketinu relacji. Narzędzia CRM Powodzenie CRM zależy od właściwego zarządzania relacjami z klientem. Chodzi o to, by ... . Aby zarządzanie relacjami z klientem miało sens trzeba najpierw poznać ideologię CRM i zsynchronizować ją z celami firmy, następnie przekonać do niej wszystkich ... WIĘCEJ

    Tematy: CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientem, marketing relacyjny


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: