eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › sprzedaż online
  • Rynek e-commerce w czasie koronawirusa: które branże zyskują, a które tracą?

    Rynek e-commerce w czasie koronawirusa: które branże zyskują, a które tracą?

    00:22 29.04.2020

    ... dotychczas korzystali wyłącznie ze sklepów stacjonarnych, zdecydowało się wypróbować transakcje online. Co prawda zmusiła ich do tego obecna sytuacja, ale dzięki niej ... się rosnąca popularność sprzętów do ćwiczeń, fitnessu i yogi. Co ciekawe, wzrosła również sprzedaż m.in. zestawów do ping ponga, które mogą zapewnić sportową rywalizację i rozrywkę ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek e-commerce, e-commerce, koronawirus, handel internetowy
  • Rynek e-commerce w czasie koronawirusa

    Rynek e-commerce w czasie koronawirusa

    00:35 28.04.2020

    ... online można zauważyć również w Google Trends. W przypadku różnych fraz powiązanych z tematem (np. „kaufland online”, „artykuły spożywcze online” lub „zakupy spożywcze online ... , są niezbędne zawsze, niezależnie od sytuacji. Można jednak podejrzewać, że sprzedaż np. elektroniki w pewnym momencie utraci swoją tendencję zwyżkową, ponieważ zakup ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek e-commerce, e-commerce, koronawirus, handel internetowy
  • Opis produktu: po pierwsze słowa kluczowe

    Opis produktu: po pierwsze słowa kluczowe

    11:58 30.08.2017

    Na sukces w branży e-commerce składa się wiele kwestii. Do tego, ze względu na wyrastającą jak grzyby po deszczu konkurencję, nie jest o niego łatwo. Jak się wyróżnić i przy okazji zostawić w tyle konkurentów? Jak przekonać właśnie do siebie? W przypadku handlu przez internet kluczowe znaczenie ma sprawnie skonstruowany opis produktu oraz - nomen ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, opis produktu, sprzedaż online, marketing internetowy
  • 7 sposobów na zwiększenie sprzedaży online

    7 sposobów na zwiększenie sprzedaży online

    11:32 30.06.2016

    ... WWW. Uproszczenie adresów URL również ułatwia wyszukiwarce odpowiednie pozycjonowanie. 3) Zoptymalizuj finalizację transakcji. Porzucone koszyki stanowią jeden z największych problemów sklepów online. Zgodnie z Baymard Institute, ich odsetek może stanowić nawet 68%. Istnieje jednak kilka prostych sposobów na usprawnienie finalizacji transakcji ... WIĘCEJ

    Tematy: jak zwiększyć sprzedaż, sprzedaż online, handel w internecie, e-commerce
  • Przyszłość analityki w omnichannel

    Przyszłość analityki w omnichannel

    11:30 05.08.2015

    ... remarketingowych, spersonalizowanych mailingów. Zanim więc dotrą do półki z produktem, czy to będzie online czy offline, decyzja o zakupie, a nie o tym, gdzie go dokonać, już ... Na ogół kupują tam, gdzie produkt jest tańszy. Obecnie rośnie udział w rynku sprzedaży online i zmienia się funkcja sklepów stacjonarnych. Chodzi nie tylko o to, by sprzedać, ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy przez internet, marketing internetowy, omnichannel, sprzedaż online
  • Buty online - tak kupuje Polak

    Buty online - tak kupuje Polak

    00:15 15.02.2015

    ... na jednego mężczyznę w Polsce przypada 2-3 pary butów, w przypadku kobiet jest to 3-4 pary. Czym kierują się polscy mężczyźni kupując online? Z badań Sarenzy wynika, że czynnikiem determinującym zakup w Internecie jest nie tylko atrakcyjna cena. Dla aktywnych konsumentów, żyjących w ciągłym pośpiechu istotne ... WIĘCEJ

    Tematy: e-handel, sklepy internetowe, sprzedaż online, odzież
  • Klienci B2B a e-commerce

    Klienci B2B a e-commerce

    10:19 27.11.2014

    ... wdrażania lub poprawiana swojego systemu sprzedaży online albo planują tego typu działania w ciągu najbliższych 6 miesięcy. „Klienci biznesowi na całym świecie mają wysokie oczekiwania wobec sprzedaży online” – powiedziała Brigid Fyr, dyrektor zarządzająca odpowiedzialna za sprzedaż omni-channel na region Ameryki Północnej w firmie Accenture ... WIĘCEJ

    Tematy: B2B, sektor b2b, e-commerce, klienci biznesowi
  • Polaków zakupy modowe w sieci

    Polaków zakupy modowe w sieci

    12:53 18.03.2014

    Zakupy odzieżowe przeniosły się do Internetu. Coraz chętniej kupujemy w sieci odzież, obuwie oraz akcesoria. Z analizy przeprowadzonej przez firmę Gemius wynika, że średnia wartość zakupów wynosi 250 złotych. Zauważalnym trendem wśród kupujących jest jednak porzucenie koszyka, którym kończy się 67 procent rozpoczętych transakcji. Jak pokazuje ... WIĘCEJ

    Tematy: e-handel, sklepy internetowe, sprzedaż online, odzież
  • Marki odzieżowe: rośnie sprzedaż online

    Marki odzieżowe: rośnie sprzedaż online

    14:12 24.05.2013

    ... nam robienie zakupów online. Które sieciówki mają już własne e-sklepy, gdzie można zamawiać bez kosztów dostawy i czym charakteryzuje się branża odzieżowo-obuwnicza w polskim e-commerce analizuje PayU, dostawca usług płatniczych. Obecnie w Polsce funkcjonuje niemal 1,3 tys. sklepów internetowych, które prowadzą sprzedaż w kategorii Odzież/Obuwie ... WIĘCEJ

    Tematy: e-handel, sklepy internetowe, sprzedaż online, odzież
  • Aukcje grzecznościowe

    Aukcje grzecznościowe

    00:17 19.01.2013

    ... wywarła prawny skutek bezpośrednio po stronie właściciela. Aby tak się stało, pomiędzy właścicielem towaru, a osobą, która wystawiła ten towar na sprzedaż, musi istnieć stosunek pełnomocnictwa, na mocy którego oferent (pełnomocnik) ma zawrzeć umowę w imieniu właściciela (mocodawcy). Ten stosunek pełnomocnictwa musi zostać ... WIĘCEJ

    Tematy: aukcje internetowa, sprzedaż online, zakupy online, zakupy przez Internet


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: