eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › slogany reklamowe
  • Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają

    Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają

    12:45 14.12.2012

    ... oczekują czegoś więcej? Slogany reklamowe muszą uwodzić klientów Slogany reklamowe powinny być perswazyjnym komunikatem prezentującym kreatywnie zalety oferty. Slogany reklamowe, gdy są oryginalne stają się jednym z elementów kreowania wizerunku marki. Reklamy mają często bardzo prostą i zwięzłą formę. Dlatego dobre slogany reklamowe już w trakcie ... WIĘCEJ

    Tematy: slogany reklamowe, slogan reklamowy, marketing, marketing i reklama
  • Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki

    Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki

    11:23 15.07.2011

    ... perswazji reklamowej. Nie obejdzie się bez niego żaden masowy produkt. Dobre slogany reklamowe: zaskakują, rozśmieszają, wzruszają, oczarowują, oburzają lub zachwycają, ale przede wszystkim oddziałują na klientów i przynoszą zyski właścicielowi produktu. Slogany mogą być: kontrowersyjne, poetyckie, odwołujące się do emocji, przemawiające do rozumu ... WIĘCEJ

    Tematy: slogany reklamowe, slogan, działania marketingowe, marketing i reklama
  • Slogan reklamowy a tożsamość marki

    Slogan reklamowy a tożsamość marki

    10:55 15.02.2010

    ... z tego właśnie powodu slogany wycofywano z obiegu równie szybko, jak je do niego wprowadzono. Problemów nastręczała zwłaszcza gwara góralska. Podhalańska stylizacja posłużyła m.in. do budowania tożsamości marki Harnaś, piwa produkowanego przez koncern Carlsberg Polska. Sama nazwa, ale też kreacje reklamowe i slogan „Piwo po ... WIĘCEJ

    Tematy: slogany reklamowe, hasła reklamowe, promocja produktu, promocja marki
  • Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe

    Komunikacja werbalna: nazwy, slogany i hasła reklamowe

    09:36 12.12.2007

    ... posługiwanie się słowem przyczyniało się do odniesienia rynkowego sukcesu, konieczna jest znajomość charakteru i funkcji poszczególnych elementów komunikacji takich jak nazwy, slogany i hasła reklamowe. Nazwy, nazwy… Anka, Anna, Ania, Aneczka, Anusia, Andzia – każdy z nas jest w stanie podać podobną ilość wariantów swojego imienia. Prawdopodobnie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing, komunikacja marketingowa, nazwa handlowa


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: