eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › skuteczny marketing
  • 5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych

    5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych

    11:48 05.07.2019

    ... danych na etapie ewaluacji kampanii pozwala zadbać o to, aby specjaliści ds. marketing podchodzili do jej oceny w bardziej strategiczny sposób. Analiza CLV (ang. Customer Lifetime ... lokalizacji, a także przewidywanie wydajności sklepów w przypadku ich powiększania. Współczesny marketing oparty na wydajności bazuje na danych. To dzięki nim można ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie danymi, user experience, skuteczny marketing, jak podwyższyć sprzedaż
  • 6 błędów, które popełniasz w marketingu mobilnym

    6 błędów, które popełniasz w marketingu mobilnym

    13:26 06.07.2018

    ... kanału mobile. Z ostatniego raportu platformy SerwerSMS.pl. „Komunikacja SMS w Polsce” wynika, że już 3 na 4 reprezentantów mniejszych lub większych firm stosuje marketing mobilny w celu poprawienia wyników sprzedaży oaz realizacji innych celów biznesowych. - Co więcej, aż 96,7% ankietowanych zapytanych o konkretne narzędzia marketingu mobilnego ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing SMS, marketing mobilny, komunikacja SMS, kampania SMS
  • Zmiana algorytmu Facebooka. I co dalej?

    Zmiana algorytmu Facebooka. I co dalej?

    11:12 06.03.2018

    W przeciągu kilku ostatnich miesięcy Facebook dokonał wielu transformacji. Jedną z nich jest zmiana algorytmu odpowiedzialnego za wyświetlane w News Feedzie treści. Od tej pory, marki będą musiały zmienić strategię reklamową, aby zwiększyć zasięg organiczny i wywołać zaangażowanie użytkowników. W poniższym artykule, Sebastian Lipka, Performance ... WIĘCEJ

    Tematy: News Feed, Facebook, social marketing, crowdsourcing
  • 5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing

    5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing

    00:20 10.03.2017

    ... ono nie tylko lepsze rozpoznanie profilu klienta i uzyskanie jego 360-stopniowej oceny, lecz także pozyskanie nowych, wartościowych kontrahentów. Proces ten jest skuteczny na tyle, na ile firma dysponuje jakościowymi danymi, czyli tzw. „hot data”. O tym, czy dane mieszczą się w tej kategorii decyduje ... WIĘCEJ

    Tematy: Big Data, analityka danych, marketing, skuteczny marketing
  • Wskaźnik double opt-in – jak i dlaczego go mierzyć?

    Wskaźnik double opt-in – jak i dlaczego go mierzyć?

    13:33 17.01.2017

    ... providera pocztowego, poważnie nadszarpnięta reputacja domeny i IP. Praca nad cofnięciem skutków takiego działania jest niezwykle trudna i czasochłonna. Czytaj także: - Real-time marketing w działaniach e-mail marketingowych - Jak stworzyć newsletter, który nie trafi do skrzynki spam? Gdyby DOI było ogólnie przyjętym, światowym standardem budowania ... WIĘCEJ

    Tematy: double opt-in, e-mail marketing, newsletter, skuteczny marketing
  • Zobacz, jak angażować pokolenie Z

    Zobacz, jak angażować pokolenie Z

    11:58 12.01.2017

    Znamy wyniki najnowszej edycji badania AdReaction, cyklicznego projektu Kantar Millward Brown. Czego możemy się z niej dowiedzieć? Lektura raportu zatytułowanego "AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z" pozwala m.in. lepiej poznać pokolenie Z, a konkretnie zaznajomić się z jego zachowaniami, postawami oraz reakcjami na przekaz marketingowy. To ... WIĘCEJ

    Tematy: działania marketingowe, skuteczny marketing, pokolenie Z, pokolenie X
  • Skuteczny marketing SMS. 5 porad dla biznesu

    Skuteczny marketing SMS. 5 porad dla biznesu

    11:02 30.09.2016

    ... z zakupionej zewnętrznej bazy kontaktów nie będą spodziewali się, ani tym bardziej oczekiwali, wiadomości od naszej marki – wyjaśnia Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI.pl, platformie do masowej wysyłki wiadomości SMS. – Co za tym idzie, obniża to szansę na pozytywną reakcję na ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing SMS, marketing mobilny, komunikacja SMS, kampania SMS
  • Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?

    Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?

    00:22 04.04.2016

    Od chwili powstania cyfrowej reklamy, marketerzy stoją przed wyzwaniem – jak znaleźć skuteczną strategię marketingową pozwalającą zmaksymalizować efekty przy określonych kosztach? Z pomocą przychodzą im dopasowane modele atrybucji. Pozwalają one efektywnie wydatkować budżety reklamowe w celu realizacji planowanych wyników sprzedaży. Model ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, skuteczny marketing, reklama online, skuteczna reklama
  • Małe firmy: czynniki rozwoju

    Małe firmy: czynniki rozwoju

    11:27 07.03.2016

    ... z firmą klient uzyskiwał spójne informacje i miał podobne, pozytywne doświadczenia. 3) Marketing automation, mobile marketing i media społecznościowe Małe firmy coraz chętniej wykorzystują innowacyjne rozwiązania z obszaru marketing automation i marketingu mobilnego. Częściej też aktywnie uczestniczą w mediach społecznościowych. Zainteresowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: małe firmy, mikrofirmy, sukces w biznesie, skuteczny marketing


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: