eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › skuteczna reklama
  • Nowe inwestycje mieszkaniowe. Gdzie ich szukać? Jak je reklamować?

    Nowe inwestycje mieszkaniowe. Gdzie ich szukać? Jak je reklamować?

    10:38 24.04.2017

    ... się w pobliżu domu to dla niektórych osób wystarczający impuls do podjęcia decyzji o zainwestowaniu w nieruchomość. Takich klientów do biura sprzedaży ściąga reklama umieszczona przy budynku lub na ogrodzeniu placu budowy. Wyczekujący inwestorzy Osoby kupujące inwestycyjnie natomiast bacznie obserwują rynek. Kupują w czasie przedsprzedaży ... WIĘCEJ

    Tematy: inwestycje mieszkaniowe, nowe mieszkania, oferta deweloperów, skuteczna reklama
  • 10 sposobów na świąteczny e-mail marketing

    10 sposobów na świąteczny e-mail marketing

    00:12 01.11.2016

    Czujesz już klimat świąt? Nie do końca? Cóż, po przeczytaniu tego tekstu na pewno go poczujesz! Jako uważny marketer, powinieneś bowiem zachować czujność – na czas pomiędzy ostatnim tygodniem listopada, a drugim tygodniem grudnia przypada jeden z najbardziej gorących i efektywnych sprzedażowo okresów w ciągu roku. Przedświąteczny szał oznacza ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing
  • 5 błędów, których należy się wystrzegać wysyłając newsletter

    5 błędów, których należy się wystrzegać wysyłając newsletter

    13:46 26.10.2016

    E-mail marketing uważany jest za jedną z najbardziej opłacalnych form marketingu. Wraz z rozwojem technologii, a co za tym idzie urządzeń mobilnych, mailingi stały się dość popularnym sposobem na pozyskanie klienta, co niekoniecznie przekłada się na ich jakość. Oto pięć częstych błędów, które popełniamy rozsyłając newsletter. 1) Niezweryfikowana ... WIĘCEJ

    Tematy: newsletter, mailing reklamowy, dobry newsletter, e-mail marketing
  • Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta

    Skuteczny omnichannel marketing? Podążać ścieżkami konsumenta

    14:22 15.09.2016

    Rosnąca liczba kanałów komunikacji sprawia, że indywidualna ścieżka zakupowa klienta – od pierwszego kontaktu z marką, aż do dokonania zakupu – jest obecnie bardziej rozproszona niż kiedykolwiek wcześniej. Zadaniem marketerów jest dotarcie do kupujących w odpowiednim czasie i przy pomocy właściwego kanału. Tymczasem klienci oczekują, że ich ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, działania marketingowe, omnichannel, skuteczna reklama
  • Programmatic nie tylko dla e-commerce

    Programmatic nie tylko dla e-commerce

    10:41 01.09.2016

    ... . Po pierwsze – technologia RTB. Wykorzystuje się ją w celu zautomatyzowanego licytowania każdej odsłony reklamy tak, aby budżet został najefektywniej wykorzystany, a sama reklama dopasowana pod konkretnego użytkownika. Po drugie – segmentacja. Marketerzy wyodrębniają grupy konsumentów dzieląc ich na podstawie analizy danych ze strony czy ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, strategia reklamowa, programmatic, programmatic buying
  • 7 faktów i mitów o zarabianiu na treściach w internecie

    7 faktów i mitów o zarabianiu na treściach w internecie

    13:23 29.08.2016

    ... aut, wyświetlane użytkownikom serwisu okażą się słabo klikalne, ponieważ reklama nie dociera do odpowiedniej grupy docelowej. W konsekwencji reklamodawcy, którzy za taką ... jest gotów zapłacić. Content marketing i AdBlock zwiastują śmierć reklamy display Mit. Reklama display wkrótce przestanie być używana – zastąpi ją content marketing. Fakt. – ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, zarabianie na blogu, blogi, portale internetowe
  • Blokowanie reklam: Polska liderem. Blokujemy najczęściej na świecie

    Blokowanie reklam: Polska liderem. Blokujemy najczęściej na świecie

    17:33 12.08.2016

    ... każdym odświeżeniu czy wczytaniu strony, na której powinna załadować się reklama. Dzięki zastosowanej przez nas metodologii badanie pokazuje zatem rzeczywistą ... ma charakter targetowany, opierający się na analizie zachowań publiczności. Taka jest reklama spersonalizowana, która pomaga internaucie w wyborze poszukiwanego przez niego produktu. Nie ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, reklamy w internecie, blokada reklam, blokowanie reklam
  • W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?

    W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?

    12:10 04.08.2016

    Programmatic to najszybciej rozwijający się trend branży internetowej, związany nie tylko wyłącznie ze sprzedażą reklam. W Polsce na razie 24% marketerów zna jego działanie, jednak należy spodziewać się, że ta tendencja wkrótce ulegnie zmianie. Za kilka lat prawie połowa reklam będzie sprzedawana w technologii programmatic. W czym tkwi przewaga ... WIĘCEJ

    Tematy: programmatic, reklama online, reklama internetowa, skuteczna reklama
  • Zacznij myśleć o programmatic

    Zacznij myśleć o programmatic

    09:28 26.07.2016

    ... chcą, aby przekazy reklamowe były jak najmniej uciążliwe dla użytkowników. Jednym ze skutecznych sposobów w osiągnięciu tego celu jest spersonalizowana reklama programmatic. Reklamodawca poprzez zautomatyzowany system aukcyjny wykupuje w przeciągu ułamka sekundy odsłonę reklamy pod konkretne „cookie” – ciasteczko, które reprezentuje internautę ... WIĘCEJ

    Tematy: programmatic, reklama online, skuteczna reklama
  • Reklama online? Polacy mówią "stop"

    Reklama online? Polacy mówią "stop"

    00:30 25.06.2016

    ... również drugą, równie istotną funkcjonalność. Potrafi przetworzyć kreację reklamową i wyeliminować dużą część operacji obliczeniowych z przeglądarki użytkownika. Dzięki temu odblokowana reklama w żaden sposób nie spowalnia ładowania witryny. Choć UnBlock jest w stanie odblokować reklamę w praktycznie dowolnym formacie, to zachęcamy wydawców do ... WIĘCEJ

    Tematy: blokowanie reklam, AdBlock, blokada reklam, jak wyłączyć reklamy

poprzednia  

1 ... 5 6 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: