eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › siła reklamy
  • Reklamy dla dzieci trzeba ograniczyć

    Reklamy dla dzieci trzeba ograniczyć

    13:28 02.02.2010

    ... na dzieci – powiedziała psycholog Małgorzata Ohme. Dodała, że jeśli np. dziecko widzi postać z reklamy, która sięga po batonik, po czym zamienia się w Spider Mana, to jest przekonane, ... branża spożywcza tego nie zrobi. Już około 15 proc. pieniędzy wydawanych na reklamy w telewizji dotyczy produktów kierowanych do dzieci. Ogląda je około 9 mln widzów w ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy, reklamy dla dzieci, produkty dla dzieci, siła reklamy
  • Siła reklamy a potrzeba konsumenta

    Siła reklamy a potrzeba konsumenta

    13:24 14.01.2010

    ... zaczniemy przekonywać, że jesteśmy lepsi niż nasza konkurencja, musimy przekonać, że jesteśmy ważniejsi niż inne kategorie. Pokazać, nie tylko powiedzieć Siła reklamy zawsze była i będzie duża. Jednak wkrótce, aby przekonać, będziemy potrzebowali większych nakładów czasu i energii. Dlatego w miarę możliwości warto poszukać bardziej ... WIĘCEJ

    Tematy: siła reklamy, oczekiwania konsumentów, opinie konsumentów, marketing szeptany


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: