eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › satysfakcja klienta
  • Co wpływa na zadowolenie klienta?

    Co wpływa na zadowolenie klienta?

    00:44 16.11.2019

    ... . uważa, że inwestycje technologiczne zaczynają się zwracać. – Z naszego badania wynika, że choć wysoka jakość obsługi pozwala zarówno wzmocnić lojalność i zadowolenie klienta obecnego, jak i przyciągnąć nowych kupujących, detaliści nie mogą zapominać o tak podstawowych kwestiach, jak dostępność towarów i łatwość ich wyszukiwania oraz obsługa ... WIĘCEJ

    Tematy: zachowania konsumentów, zakupy, sklepy stacjonarne, satysfakcja klienta
  • Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?

    Omnichannel gwarancją sukcesu w e-commerce?

    00:15 25.04.2016

    ... koszyka, a zakup finalizuje zaledwie 3 proc. Często powodem takiego zachowania konsumenta jest nieprzystosowanie sklepu do potrzeb kupującego. Drogą do budowania satysfakcji klienta jest tzw. user experience - sposób projektowania stron i aplikacji tak by były funkcjonalne, atrakcyjne i proste w obsłudze dla użytkownika. Przekłada się to ... WIĘCEJ

    Tematy: omnichannel, wielokanałowość, e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego
  • Kawiarnie sieciowe: wzrasta lojalność klienta

    Kawiarnie sieciowe: wzrasta lojalność klienta

    14:29 22.09.2014

    Polacy spędzają coraz więcej czasu przy kawie. Tak przynajmniej wynika z raportu Cafe Monitor 2014 ARC Rynek i Opinia, zgodnie z którym coraz liczniej odwiedzamy ulubione kawiarnie sieciowe. Napojem, który upodobaliśmy sobie szczególnie jest latte, ale nie gardzimy również ciastkiem. Analizując spontaniczne odpowiedzi respondentów, największą ... WIĘCEJ

    Tematy: kawiarnie, kawiarnie sieciowe, lojalność klienta, budowanie relacji z klientem
  • Zaufanie klienta ważne w handlu online

    Zaufanie klienta ważne w handlu online

    00:05 30.06.2011

    ... wysoką jakość i bezpieczeństwo świadczonych usług. Najistotniejszym narzędziem w tym zakresie jest dla nas program Zaufane Opinie. Poddając się ocenie każdego naszego Klienta, nie tylko uzyskujemy cenne informacje, pozwalające na doskonalenie naszej oferty i obsługi, ale otrzymujemy bezsporny dowód jakości i zaangażowania dla naszych Klientów ... WIĘCEJ

    Tematy: zakupy online, zakupy w sieci, zakupy przez internet, zakupy Polaków
  • Polskie firmy dbają o zaufanie klienta

    Polskie firmy dbają o zaufanie klienta

    13:46 24.06.2011

    ... satysfakcją klienta. Mniej uwagi poświęcają zaś wartościom związanym ze stosunkiem organizacji do zasad etyki i moralności - ... do Professional values. Oznacza to, że przedsiębiorstwa przykładają dużą wagę do takich wartości jak satysfakcja klienta, jakość i know-how. Combative values to druga pod względem popularności grupa wartości wśród polskich ... WIĘCEJ

    Tematy: polskie firmy, badania firm, relacje z klientem, zaufanie klientów
  • Zarządzanie doświadczeniem klienta

    Zarządzanie doświadczeniem klienta

    13:48 11.02.2011

    ... stopniowo zagłębiać się w kolejne partie funkcjonalności. Co równie ważne, samo wdrożenie aplikacji nie zastępuje pracowników. Doświadczenie klienta w dalszym ciągu powinno być kreowane przez obsługę klienta. Nie ma realnej możliwości na to, aby jakikolwiek program zapewnił klientowi takie doświadczenie, jak drugi człowiek. Zadaniem ... WIĘCEJ

    Tematy: zarządzanie doświadczeniem klienta, satysfakcja klienta, budowanie zaufania klientów, poziom satysfakcji klienta
  • Satysfakcja klienta a zarządzanie doznaniami

    Satysfakcja klienta a zarządzanie doznaniami

    00:20 30.09.2009

    ... ważne, doznania klienta nie są kategorią odnoszącą się jedynie do przeżyć klienta w kontakcie z działem sprzedaży czy obsługi klienta. Choć wcześniej bardzo często właśnie do kontaktów z tymi działami eksperci od pomiaru satysfakcji klienta ograniczali swoje zainteresowania oraz płynące z nich wnioski, doznania klienta to o wiele szersza ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientem, budowanie zaufania klientów, zaufanie klientów, satysfakcja klienta
  • Kontrola klienta nad sytuacją a jego satysfakcja

    Kontrola klienta nad sytuacją a jego satysfakcja

    00:22 27.09.2009

    ... pozwalając im wybrać opcję: na ile pilne jest ich zlecenie. Satysfakcja klientów wzrosła bez konieczności zatrudniania nowych pracowników czy przyspieszania tempa wykonywania ... możliwości wyboru konieczny jest umiar. Zbyt wiele opcji do wyboru doprowadzi klienta do frustracji, sytuacja niepotrzebnie się dla niego skomplikuje. Naprawdę, kilkanaście ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje z klientem, zaufanie klientów, satysfakcja klienta, klient pod kontrolą
  • Lojalny pracownik a lojalność klienta

    Lojalny pracownik a lojalność klienta

    09:51 22.09.2009

    ... klienta (satysfakcja i lojalność klienta) a czynnikami dotyczącymi pracowników (satysfakcja, entuzjazm, lojalność, zaangażowanie, dopasowanie, jakość usług) i wynikami finansowymi firmy. Wypracowano model tej zależności: dopasowanie, satysfakcja i lojalność pracowników wpływają na dostrzeganie przez klientów wartości w ofercie i obsłudze klienta ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, poziom satysfakcji klienta, kontakty z klientami, satysfakcja klienta
  • Konsument w UE ufa reklamom

    Konsument w UE ufa reklamom

    12:35 21.08.2009

    ... wskazują, że głównymi czynnikami napędzającymi rozwój europejskich rynków jest jakość obsługi klienta oraz zaufanie konsumentów, przy czym żaden z badanych sektorów nie ... reklamacje. Europejskie rynki detaliczne wyróżniają się wysokim poziomem jakości obsługi klienta, szczególnie w odniesieniu do godzin otwarcia sklepów oraz łatwości dokonywania ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, satysfakcja klienta, badania konsumentów, zakupy

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: