eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › rynek gier wideo
  • Wynagrodzenia menedżerów spółek z branży gier video

    Wynagrodzenia menedżerów spółek z branży gier video

    00:35 09.10.2018

    ... notowanych na GPW. W 2017 mediana rocznych wynagrodzeń menedżerów spółek z branży gier video wyniosła 281,5 tys. PLN. W porównaniu do firm z branży informatycznej była o ... % jej rocznych przychodów ze sprzedaży. Spośród top menedżerów zarządzających spółkami z branży gier video 62% otrzymało roczne wynagrodzenie w wysokości poniżej 500 tys. PLN. 19 ... WIĘCEJ

    Tematy: wynagrodzenia menedżerów, rynek gier wideo, spółki giełdowe
  • Przełomowy rok dla polskich gier komputerowych

    Przełomowy rok dla polskich gier komputerowych

    12:57 26.05.2011

    ... globalny rynek gier wideo osiągnie wartość 87 mld USD. Bardzo optymistyczne prognozy dla globalnej branży stwarzają doskonałe warunki do ekspansji polskich producentów gier komputerowych, którzy zaczynają być rozpoznawani na całym świecie. Całkiem możliwe, że za kilka lat jedna z rodzimych firm osiągnie status potentata branży gier wideo ... WIĘCEJ

    Tematy: gry komputerowe, branża gier komputerowych, gry wideo, rynek gier wideo
  • Nvidia przejmie Ageia Technologies?

    Nvidia przejmie Ageia Technologies?

    00:19 09.02.2008

    ... , odpowiedzialnej za sprzętowy akcelerator fizyki PhysX. Jest to engine, który pozwala na istnienie praw fizyki analogicznych do rzeczywistych, w wirtualnych światach gier i programów komputerowych. Silnik PhysX znalazł zastosowanie w ponad 140 grach na komputery PC, konsole PlayStation 3, Xbox 360 oraz Wii. W zeszłym roku ... WIĘCEJ

    Tematy: Nvidia, Ageia Technologies, PhysX, animacje komputerowe
  • Intel przejmuje Havok

    Intel przejmuje Havok

    14:04 24.09.2007

    ... poinformował o przejęciu firmy Havok, znanej z narzędzi do tworzenia animacji oraz fizyki w grach wideo i aplikacjach wykorzystujących efekty cyfrowe. W ten sposób Havok stanie się częścią Intela i będzie kontynuował działalność na rynku gier i filmowych efektów cyfrowych. Szczegóły przejęcia nie zostały ujawnione. „Havok będzie kluczowym elementem ... WIĘCEJ

    Tematy: Intel, Havok, animacje komputerowe, gry wideo
  • Sprzedaż gier maleje

    Sprzedaż gier maleje

    00:36 22.01.2006

    ... uwzględnia opłat za internetowe gry typu MMORPG. Zdaniem analityków z firmy NPD, sprzedaż gier komputerowych w 2004 roku osiągnęła wielkość 1,1 miliarda USD, natomiast w 2005 roku ok. 954 mln USD. Firma NPD tłumaczy różnicę rosnącą popularnością gier online, w tym najlepiej sprzedającej się gry 2005 roku - World of Warcraft. ... WIĘCEJ

    Tematy: sprzedaż gier wideo, rynek gier wideo, sprzedaż gier komputorewych, rynek gier komputerowych
  • News Corporation wchodzi na rynek gier?

    News Corporation wchodzi na rynek gier?

    01:32 18.01.2005

    ... przez Ruperta Murdocha firma News Corporation, jeden z największych na świecie koncernów medialnych, rozważa możliwość wejścia na rynek gier wideo. Informację ujawnił prezes News Corporation, Peter Chernin. "Postrzegamy gry wideo jako wielki biznes i chcielibyśmy w niego wejść" – powiedział Chernin. Prezes News Corporation nie sprecyzował, jak ma ... WIĘCEJ

    Tematy: News Corporation, rynek gier wideo, Rupert Murdoch, inwestycje
  • Europejki lubią gry wideo

    Europejki lubią gry wideo

    00:02 05.09.2004

    ... "Laski i joysticki: badania na temat kobiet i gier") pokazuje, że kobiety z Europy Zachodniej coraz chętniej sięgają po gry wideo. Co czwarty gracz w tym regionie ... z punktu widzenia producentów niezwykle atrakcyjnymi odbiorcami. Dlatego coraz większa liczba twórców gier wideo liczy się z gustami kobiet. Z badań wynika, że pań nie interesują gry ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek gier wideo, gry wideo, gracze komputerowi, badania na temat kobiet i gier
  • Emeryci nadzieją rynku gier?

    Emeryci nadzieją rynku gier?

    00:18 08.12.2003

    ... renciści stanowią coraz liczniejszą grupę odbiorców gier wideo. Ludzie starsi z reguły mają styczność z grami poprzez swoje dzieci i wnuki. Jednak przedstawiciele brytyjskiego developera są ... trafią gry dopasowane do preferencji graczy w zaawansowanym wieku. A jedno jest pewne – gry dla staruszków to rynek bardzo perspektywiczny. Dzisiejsi młodzi ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek gier wideo
  • Boom trwa

    Boom trwa

    00:01 17.03.2003

    ... gier wideo wzrośnie w tym roku o kolejnych 10% - wynika z prognoz opublikowanych przez ... rynek konsol zdominowało Sony, które do końca roku 2002 sprzedało ponad 40 mln PlayStation 2 i zagarnęło 74% udziału w rynku sprzętu 128-bitowego. Walka o drugie miejsce wciąż trwa – szacuje się, że Nintendo kontroluje 14% rynku, a Microsoft – 12%. Branża gier ... WIĘCEJ

    Tematy: rynek gier wideo


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.