eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › relacje z klientem
  • Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta

    Do sukcesu w e-commerce potrzebna jest lojalność klienta

    12:01 18.04.2016

    Zdobywanie nowych klientów w e-commerce jest podstawą rozwoju. Nie wolno zapominać o budowaniu z nimi relacji i wzbudzaniu w nich poczucia lojalności. Wg danych SalesBee stały klient wydaje jednorazowo w sklepie internetowym do 5 razy więcej niż nowy gość. Dlatego warto zadbać o zadowolenie stałych użytkowników i odpowiednio motywować do kolejnych ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, sklepy internetowe, relacje z klientem, mailing
  • E-commerce: jak budować relacje z klientem?

    E-commerce: jak budować relacje z klientem?

    00:15 11.12.2015

    ... pozwala nam też wyeliminować błędy przy wysyłce zamówienia i może obniżyć liczbę nieodebranych lub zwracanych paczek. Masz wiadomość Głównym kanałem komunikacji z klientem jest poczta elektroniczna. Jest to wygodna forma, która pozwala obsłużyć dużą ilość odbiorców komunikatu. Niektórzy postrzegają wysyłanie newsletterów mailowych jako ... WIĘCEJ

    Tematy: lojalność klienta, relacje z klientem, sklepy internetowe, obsługa klienta
  • Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności

    Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności

    00:30 09.08.2015

    Konsumenci w sklepach stacjonarnych przyzwyczajeni są do profesjonalnej obsługi, której w każdej chwili zadać mogą frapujące ich pytanie. W sklepie internetowym mogą przez to poczuć się pozostawieni bez opieki. Choć większość sprzedawców podaje na stronie głównej swojego sklepu numer infolinii, dla klientów oznacza to zmianę kanału komunikacyjnego ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, e-sklepy, obsługa klienta, jakość obsługi klienta
  • Sklepy internetowe - 5 grzechów, nie tylko przed Świętami

    Sklepy internetowe - 5 grzechów, nie tylko przed Świętami

    10:38 24.11.2014

    Okres przedświąteczny to żniwa dla wielu sklepów internetowych. Mamy tendencje do zwlekania z zakupami na ostatnią chwilę i dopiero teraz zaczynamy odwiedzać punkty sprzedaży, żeby nabyć upominki dla bliskich. Z jednej strony to znakomita okazja dla sklepu na zapisanie się złotymi sylabami w pamięci klienta, z drugiej – jeszcze większa szansa na ... WIĘCEJ

    Tematy: sklepy internetowe, zakupy przez Internet, zakupy, relacje z klientem
  • Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta

    Customer Journey Map - idź ścieżką pragnień swojego klienta

    09:32 05.09.2014

    Dwoisz się i troisz by dać wszystkim najlepszy produkt czy usługę, a chętni i tak idą do konkurencji. Zastanawiasz się, co jest nie tak, a czy wiesz, czego tak naprawdę potrzebują? Powiem, że wystarczy coś do pisania, kartka papieru i otwarty umysł, a problemy znikną jak bańka mydlana. Brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe? Nie sądzę! ... WIĘCEJ

    Tematy: Customer Journey Map, obsługa klienta, jakość obsługi klienta, relacje z klientem
  • Jakość obsługi to nie wszystko

    Jakość obsługi to nie wszystko

    12:45 04.04.2014

    ... zaskakiwanie. Nie zawsze musi to wiązać się z dodatkowymi kosztami, ale wymaga dużej dawki empatii i zaangażowania od osób odpowiedzialnych za kontakt z klientem. Takie działania trudno jest wpisać w obowiązujące procedury. Są to gesty spoza procedur świadczące o tym, że klienta traktujemy jak wartościowego partnera ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
  • Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014

    Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014

    10:09 13.03.2014

    Douglas, Lancerto, Zara Home, Hugo Boss i Gino Rossi - to sieci, w których obsługa klienta stoi na najwyższym poziomie – wynika z czwartej edycji badania zrealizowanego przez firmę Daymaker. Bardzo dobre wyniki uzyskały również: Massimo Dutti, Simple, Swarovski, The Body Shop oraz Tape l'oeil. Na drugim biegunie znalazły się między innymi: HOME & ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
  • Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały

    Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały

    00:22 24.05.2013

    ... badanych zadeklarowała, że jest skłonna zapłacić więcej za dany produkt lub usługę, jeśli przełoży się to na wysoką jakość obsługi. Relacje z klientem zdecydowanie wpływają również na wizerunek firmy. Polacy często i chętnie dzielą się zarówno pozytywnymi jak i negatywnymi doświadczeniami pod tym względem. 60 ... WIĘCEJ

    Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta
  • Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji

    Obsługa klienta a nowe sposoby komunikacji

    13:21 08.11.2012

    ... połowa ankietowanych (58%) na stanowiskach zarządczych (członkowie zarządów, dyrektorzy) wskazała prezesa firmy jako osobę odpowiedzialną za rozwój nowych sposobów komunikacji z klientem m.in. poprzez media społecznościowe i kanał mobilny. Z taką oceną zgodziło się jednak tylko 28% menedżerów średniego szczebla, dla których odpowiedzialność za ... WIĘCEJ

    Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem
  • Placówki bankowe - jakość obsługi 2012

    Placówki bankowe - jakość obsługi 2012

    11:12 01.08.2012

    ... na obsługę zbyt długo). „Czekałem za długo. Gdybym był prawdziwym klientem, opuściłbym placówkę”. (Czechy) „Musiałam czekać aż 30 minut, to zdecydowanie ... Wizyta w tej placówce zrobiła na mnie spore wrażenie. Gdybym była ich prawdziwym klientem, na pewno byłabym zadowolona”. (Słowacja) Pozostali klienci ocenili odwiedzone placówki przeciętnie (11 ... WIĘCEJ

    Tematy: placówki bankowe, banki, bankowość mobilna, obsługa klienta

poprzednia  

1 2 3 ... 5

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: