eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › relacje w pracy
  • 8 kroków do utraty pracy i szacunku kolegów

    8 kroków do utraty pracy i szacunku kolegów

    00:40 21.03.2016

    ... zasługi całkowicie, czy tylko próbujemy się podczepić pod czyjś projekt. – Udana współpraca opiera się na szacunku, a to oznacza też poszanowanie pracy i wysiłków współpracowników – podkreśla ekspert GoWork.pl. Huśtawki nastrojów Niestabilność emocjonalna często świadczy o niskiej inteligencji emocjonalnej. Wybuchy złości, niezależnie od tego ... WIĘCEJ

    Tematy: kariera zawodowa, wizerunek pracownika, praca, sukces zawodowy
  • Nowy pracownik: wróg czy przyjaciel?

    Nowy pracownik: wróg czy przyjaciel?

    00:32 04.02.2016

    ... bardzo skrupulatnie obserwowany i musi się bardzo starać, aby nikogo nie urazić. Szczególna ostrożność dotyczy zarówno kwestii zawodowych, np. opinii o czyjejś pracy, czyichś pomysłach bądź projektach, jak i kwestii czysto personalnych, należy więc bardzo uważać z dowcipami czy komentarzami dotyczącymi zachowania bądź ubioru. Zachowanie ... WIĘCEJ

    Tematy: nowy pracownik, adaptacja pracownika, relacje w pracy, relacje między pracownikami
  • Przyjaźń w pracy - czy to dobry pomysł?

    Przyjaźń w pracy - czy to dobry pomysł?

    00:22 28.12.2015

    ... źle dobrana wywrze przeciwny efekt. Dotyczy to zwłaszcza przyjaźni z przełożonymi. Relacje osobiste między ludźmi z różnych szczebli firmowej hierarchii są bowiem względnie mało ... Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl. Stawiaj na trwałe relacje Przyjaźnie zawodowe są zależne od sytuacji w pracy i z tego powodu często się rozpadają. ... WIĘCEJ

    Tematy: przyjaźń w pracy, relacje w pracy, relacje między pracownikami, relacje przełożony - podwładny
  • Czarna owca w zespole to Ty? Sprawdź, co możesz zmienić

    Czarna owca w zespole to Ty? Sprawdź, co możesz zmienić

    00:20 19.12.2015

    ... w pracy chodzi nie tylko o posiadanie twardych umiejętności i doświadczenia – chodzi też o umiejętność budowania relacji ze współpracownikami. Sprawdź, czy jesteś pracownikiem z którym inni nie chcą pracować. Postrzegasz kierownictwo jako swoich przeciwników Uważasz że pracownicy którzy dobrze dogadują się ze swoimi szefami to lizusy a relacje ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, atmosfera pracy, komunikacja interpersonalna, konflikt w pracy
  • Facebook: czy przyjąć zaproszenie od szefa?

    Facebook: czy przyjąć zaproszenie od szefa?

    00:16 03.11.2015

    ... jednak nie? Dylemat ten powinien pojawiać się tylko jeśli Twoje relacje z przełożonym faktycznie są życzliwe, a nawet przyjacielskie. W przeciwnym razie, zwłaszcza gdy dopiero ... Twojego życia trudniej jest przedostać się do szerszej publiczności. Koledzy z pracy – znajomi w social media? Korzystając z serwisów społecznościowych pomyśl nie tylko o ... WIĘCEJ

    Tematy: Facebook, wizerunek pracownika, wizerunek w sieci, relacje w pracy
  • Milczenie jest złotem - tematy tabu w pracy

    Milczenie jest złotem - tematy tabu w pracy

    10:37 18.05.2015

    ... wzbudzić kontrowersje lub doprowadzić do kłótni. Oto krótki przewodnik ekspertów monsterpolska.pl po tematach tabu, których lepiej nie poruszać w pracy. „Każda pogawędka w miejscu pracy może w niebezpieczny sposób zmienić się w rozmowę poruszającą tematy tabu i prowadzić do nieprzewidywalnych sytuacji, np. konfliktów, jeśli nie będziemy ... WIĘCEJ

    Tematy: konflikt w miejscu pracy, atmosfera w pracy, konflikt w pracy, relacje między pracownikami
  • Niezastąpiony pracownik: jak nim zostać?

    Niezastąpiony pracownik: jak nim zostać?

    00:16 14.05.2015

    ... pracą firmy i projektem, który realizowaliście. Czy to oznacza, że jesteś niezastąpiony? Niekoniecznie. Niezastąpiony pracownik to taki, który utrzyma swoje stanowisko pracy, nawet, gdy firmę ogarnie chwilowy kryzys. Osobie niezastąpionej oferuje się dodatkowe podwyżki, premie, benefity pozapłacowe, powierza kluczowych klientów, by zatrzymać ... WIĘCEJ

    Tematy: pracownik, niezastąpiony pracownik, praca, relacje w pracy
  • 4 sygnały, że Twoi pracownicy nie darzą Cię sympatią

    4 sygnały, że Twoi pracownicy nie darzą Cię sympatią

    00:40 22.03.2015

    Dobra atmosfera w biurze wpływa na stosunek pracowników do wykonywanych przez nich zadań, a umiejętność utrzymywania dobrych i pełnych szacunku stosunków z kolegami z pracy to również czynnik, od którego zależy nasze zadowolenie. Jeśli jednak masz z jakiegoś powodu wrażenie, że nie jesteś zbytnio lubiany przez ... WIĘCEJ

    Tematy: atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny
  • Kariera zawodowa: jakich pokus unikać?

    Kariera zawodowa: jakich pokus unikać?

    10:04 02.03.2015

    ... Uważaj na media społecznościowe Większość pracowników używa portali społecznościowych podczas dnia pracy. Niestety jest to skuteczny „pożeracz czasu”, powodujący dodatkowo straty finansowe firm ... – jeśli musisz skorzystać już z prywatnego konta na Facebooku lub maila podczas pracy, zrób to raz dziennie np. na początku dnia – podkreśla Małgorzata ... WIĘCEJ

    Tematy: kariera zawodowa, kariera, romans w pracy, relacje w pracy
  • Nowa praca: jak zostać zauważonym?

    Nowa praca: jak zostać zauważonym?

    11:03 10.11.2014

    ... stanowisko Juniora - możesz zostać łatwiej pominięty w awansach, aniżeli pracownik z większym stażem pracy. Aby uniknąć takiej sytuacji, daj się zauważyć przełożonemu i umieść swoje imię ... wszystkim – dobre nastawienie i uśmiech. Proponuj usprawnienia Już na początku swojej pracy na pewno znajdziesz takie elementy organizacyjne, które aż proszą się o ... WIĘCEJ

    Tematy: nowa praca, praca w nowej firmie, relacje w pracy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: