eGospodarka.pl

eGospodarka.plTematy › relacje w firmie
  • Relacje w pracy. Jesteś szakalem czy żyrafą?

    Relacje w pracy. Jesteś szakalem czy żyrafą?

    12:16 07.12.2017

    ... dla nas samych i naszych relacji? Jak, mając tego świadomość, budować poprawne relacje w pracy nawet w trudnych sytuacjach? Szakal w akcji W codziennym wirze obowiązków, tych zawodowych czy ... możemy porozmawiać, a teraz powinieneś się przede wszystkim uczyć. Musisz zrozumieć, że w tej firmie nie ma nic za darmo. Weź się do roboty”. – Ta wypowiedź to ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie
  • 5 mitów na temat relacji z szefem

    5 mitów na temat relacji z szefem

    11:56 20.11.2017

    ... Mit pierwszy: Najczęściej odchodzimy z pracy ze względu na złe relacje z szefem Wprawdzie skomplikowane relacje z szefem mogą stać się jednym z głównych powodów decyzji ... : Aby mieć bezpośrednie i swobodne relacje z szefem, trzeba się z nim przyjaźnić Szef-kumpel albo chłodne, czysto biznesowe i sformalizowane relacje z przełożonym - okazuje się, że ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie
  • Jak zarządzać ryzykiem na początku kariery?

    Jak zarządzać ryzykiem na początku kariery?

    13:47 03.01.2017

    O dobrym menadżerze lub przedsiębiorcy mówi się, że potrafi zarządzać ryzykiem. Tej sztuki jednak powinien nauczyć się także pracownik, najlepiej już na początku swojej kariery. Podejmowanie ryzyka na początku kariery może pozwolić szybciej ruszyć do przodu, być cenną nauką, a nawet zwiększyć zasobność portfela – podkreśla Joanna Żukowska ekspert ... WIĘCEJ

    Tematy: kariera zawodowa, ścieżka kariery, relacje w firmie, rozwój zawodowy
  • Relacje w pracy: 9 zachowań, które nie przysporzą Ci sympatii

    Relacje w pracy: 9 zachowań, które nie przysporzą Ci sympatii

    00:40 19.10.2014

    Czy w Twojej karierze spotkałeś kogoś, który wręcz doprowadzał Cię do szału tym co robił?. Oto kilka przykładów anty – zachowań, które bez wątpienia nie przysporzą Ci sympatii i szacunku kolegów z biura. Nie czytasz maili Ignorowanie maili, które otrzymujesz to poważne przewinienie. Nigdy nie wiesz, czy dana wiadomość nie zawiera cennych ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, relacje w firmie, relacje interpersonalne w pracy, relacje między pracownikami
  • Relacje w pracy: czy warto bratać się z szefem?

    Relacje w pracy: czy warto bratać się z szefem?

    09:12 04.02.2014

    ... Jednym z nich może być fakt, że wiele badań potwierdza, iż dobre relacje z przełożonym wpływają korzystnie na wydajność i jakość wykonywanych zadań służbowych. Czy ... już zaprzyjaźnisz się z szefem Każda relacja jest inna, a więc każda jest niepowtarzalna. Jednak relacje na gruncie zawodowym - także te z szefem - podlegają pewnym generalnym zasadom. ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie
  • Relacje w pracy: czego Twój szef nigdy nie chce słyszeć

    Relacje w pracy: czego Twój szef nigdy nie chce słyszeć

    00:15 06.12.2013

    Jedną z najlepszych rzeczy jaką możesz zrobić, aby Twój czas w pracy upływał miło i przyjemnie jest zapewnić sobie dobre relacje z szefem. Wydaje się to dziecinnie proste, jednak zdziwiłbyś się jak wielu pracowników nie może sobie z tym poradzić. Jeśli nie chcesz ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie
  • Zbyt bliskie relacje z szefem

    Zbyt bliskie relacje z szefem

    08:10 28.02.2013

    ... w pracy traktował Ciebie na równi z innymi podwładnymi. Bliskość w firmie Pamiętaj, że w biurze Twoje relacje z szefem mogą być obserwowane i komentowane przez innych pracowników ... możesz być traktowany przez nich nieprzyjemnie, a nawet wykluczony. Prywatne, przyjacielskie relacje z szefem są w porządku, jeżeli odbywają się one poza firmą i są ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje w firmie, relacje przełożony - podwładny, kontakty międzyludzkie, relacje interpersonalne
  • Polscy pracownicy nie ufają szefom

    Polscy pracownicy nie ufają szefom

    13:31 08.01.2013

    ... zbyt rzadki przekaz informacji na linii dyrekcja - pracownicy. Z raportu „Zaufanie w firmie” możemy się dowiedzieć, że aż 14% z nas nie ma wyrobionej opinii ... manipuluje treściami docierającymi do pracowników, może skutecznie zniszczyć zaufanie i poprawne relacje panujące w danym przedsiębiorstwie. Co ciekawe w Polsce na zaufanie wpływa również wiek ... WIĘCEJ

    Tematy: pracownicy, zaufanie, pracodawcy, relacje w firmie


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo:

Ok, rozumiem Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, reklamowych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w Polityce Prywatności. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki.