eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › relacje przełożony - podwładny
  • Organizowanie i prowadzenie zebrań

    Organizowanie i prowadzenie zebrań

    13:44 26.11.2010

    ... decyduje większość z nich? Czy decyzja ma być zaakceptowanym przez wszystkich kompromisem? Czy ich głos jest doradczy, czy decyduje ekspert lub przełożony? To wszystko – pędź na spotkanie. Trwa tylko 20 minut! Dobre zebranie wymaga od ciebie podjęcie trzech kroków. Po pierwsze, wyczerpującego ... WIĘCEJ

    Tematy: zebrania, planowanie zebrania, zarządzanie pracownikami, relacje przełożony - podwładny
  • Budowanie relacji menedżer - pracownik

    Budowanie relacji menedżer - pracownik

    13:06 05.02.2010

    ... indywidualnych celów poszczególnych osób czy grup. Patrząc więc na łączące Cię z ludźmi relacje zastanów się jaki jest ich poziom poczucia bezpieczeństwa, jaki jest twój poziom ... bezpieczeństwa i jak przekłada się ono na łączącą was relację. Jak rozwijać relacje? Bądź dostępny, zarezerwuj sobie czas na to, żeby słuchać, i bądź w pełni obecny. ... WIĘCEJ

    Tematy: relacje przełożony - podwładny, kontakty międzyludzkie, efektywność pracy, komunikacja interpersonalna
  • Budowanie relacji a osiąganie celów

    Budowanie relacji a osiąganie celów

    00:16 25.09.2009

    ... prawdopodobne, to ewentualne rezultaty są trwalsze. Przywódcy alfa pracują wedle zasady, że jeżeli zadbasz o dobre relacje, to zadania zadbają o siebie same. Przywódcy alfa łączą swoją orientację na relacje z zasadą ustalania priorytetów tzw. przywództwo 80/20. Świadomie wykorzystuj umiejętności budowania relacji i coachingu do rekrutowania ... WIĘCEJ

    Tematy: przywództwo, marketing relacji, relacje przełożony - podwładny, relacje interpersonalne
  • Konflikty w miejscu pracy - przyczyny i powiązania

    Konflikty w miejscu pracy - przyczyny i powiązania

    13:17 13.09.2006

    Miejsce pracy to specyficzne środowisko, w którym wszelkie konflikty stawiają szczególne wymagania zarówno spierającym się osobom, jak i tym, którzy muszą wmieszać się w konflikt, aby uzdrowić atmosferę w firmie. Dlaczego w Twojej firmie dochodzi do konfliktów? Jakie zachowanie sprzyja powstawaniu konfliktów? Kiedy należy interweniować? Jak ... WIĘCEJ

    Tematy: konflikty, rozwiązywanie konfliktów, jak unikać konfliktów, komunikacja interpersonalna

poprzednia  

1 2 3



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: