eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklamodawcy
  • Reklama internetowa VII 2005

    Reklama internetowa VII 2005

    00:02 10.08.2005

    Netmonitoring.pl przeprowadził badania rynku reklamy internetowej. Monitoring, który objął 330 serwisów internetowych, przeprowadzono na terenie Polski w lipcu 2005 roku. Zdecydowanie dominującą branżą na rynku reklamy internetowej w lipcu 2005 była branża „Finanse i marketing”. Okazuje się, że 40,15% reklam emitowanych na stronach WWW to reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, monitoring, wydatki na reklamę, reklamodawcy
  • Reklama internetowa VI 2005

    Reklama internetowa VI 2005

    12:52 05.07.2005

    Netmonitoring, firma zajmująca się gromadzeniem wyników i przeprowadzaniem analiz na rynku internetowym, opublikowała raport o rynku reklamy. Dane do raportu zgromadzone zostały z całej Polski w czerwcu 2005 roku. Zdecydowanie największy udział w branży reklamy internetowej osiągnęły finanse i marketing – 39%. Następne są rozrywka i kultura (13%) ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, monitoring, wydatki na reklamę, reklamodawcy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: