eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklamacja wycieczki
  • Reklamacja wakacji. Jak ją napisać? Ile mamy czasu?

    Reklamacja wakacji. Jak ją napisać? Ile mamy czasu?

    00:50 04.09.2022

    ... się za rozpatrzoną na korzyść pasażera. Opóźniony/odwołany przejazd autokarem – 3 miesiące. Opóźniony/odwołany rejs statkiem – 2 miesiące. Reklamacja usługi wynajmu auta – brak terminu, najlepiej bezzwłocznie. Reklamacja usługi turystycznej – przepisy nie wskazują terminu. Natomiast o niezgodności imprezy z umową należy poinformować organizatora ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamacja, wakacje, prawa konsumentów, reklamacja wczasów
  • Reklamacja wakacji. Jak przygotować i kiedy wysłać?

    Reklamacja wakacji. Jak przygotować i kiedy wysłać?

    13:41 27.09.2021

    ... prawem) Opóźniony / odwołany rejs statkiem – 2 miesiące (zgodnie z polskim prawem) Reklamacja usługi wynajmu auta – brak terminu najlepiej bezzwłocznie Reklamacja usługi turystycznej – przepisu nie wskazują terminu. Roszczenia przedawniają się po 3 latach. Reklamacja noclegu: przepisy nie wskazują terminu najlepiej bezzwłocznie. Ważne! Okres ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamacja, wakacje, prawa konsumentów, reklamacja wczasów
  • UOKiK: 140 skarg na biura podróży

    UOKiK: 140 skarg na biura podróży

    00:20 17.08.2019

    ... rozpoczęciem imprezy turystycznej został zmuszony do wprowadzenia zmian. Zdarza się jednak, że biuro podróży nie jest w stanie w chwili rozpoczęcia sprzedaży wycieczki dokładnie ustalić godziny wylotu i powrotu. - Gdy ustalenie dokładnego czasu wyjazdu z dużym wyprzedzeniem jest niemożliwe, przepisy dopuszczają, aby na wstępnym etapie ... WIĘCEJ

    Tematy: prawa konsumentów, ochrona konsumentów, wakacje 2019, reklamacja wycieczki
  • Biuro podróży zmarnowało ci urlop? Zobacz, co robić

    Biuro podróży zmarnowało ci urlop? Zobacz, co robić

    12:13 09.08.2019

    W dobie nowych technologii, gdy informacja o nieudanym wypoczynku wraca do kraju szybciej niż rozczarowany turysta, wydawać by się mogło, że biuro podróży powinno szczególnie sumiennie wywiązywać się z przyjętych zobowiązań. Nic bardziej mylnego. Liczba skarg, jaka co roku trafia do urzędu ochrony konkurencji i konsumentów, wskazuje, że część ... WIĘCEJ

    Tematy: prawa konsumentów, ochrona konsumentów, wakacje 2019, reklamacja wycieczki
  • Prawa konsumenta na urlopie. Poznaj najnowsze zmiany w prawie

    Prawa konsumenta na urlopie. Poznaj najnowsze zmiany w prawie

    11:18 20.06.2018

    ... hotelu. Ponadto wprowadzają również zmiany w zasadach reklamacji wyjazdów, podwyższania cen wycieczki czy rozwiązania umowy. Podróżni będą też dodatkowo chronieni w przypadku niewypłacalności ... tej pory mogłeś złożyć reklamację w ciągu 30 dni po zakończeniu wycieczki. Po 1 lipca ten termin znika. Zastrzeżenia do jakości usług powinieneś zgłosić ... WIĘCEJ

    Tematy: prawa konsumentów, ochrona konsumentów, wakacje 2018, reklamacja wycieczki
  • Świąteczne prawa konsumenta

    Świąteczne prawa konsumenta

    12:47 22.12.2017

    Święta Bożego Narodzenia tuż tuż. I z tej właśnie okazji UOKiK życzy konsumentom wszystkiego, co najlepsze. Do życzeń tych dorzuca garść świątecznych porad w razie, gdyby prezent okazał się nietrafiony, a sylwestrowa zabawa wyjątkowo nieudana. Wadliwy prezent. Znalazłeś pod choinką buty, które po kilku założeniach zaczęły się rozklejać. A może ... WIĘCEJ

    Tematy: prawa konsumenta, reklamacje, zwrot towaru, odstąpienie od umowy zawartej na odległość
  • Prawa konsumenta nie mają urlopu. Co warto wiedzieć przed wakacjami?

    Prawa konsumenta nie mają urlopu. Co warto wiedzieć przed wakacjami?

    11:09 29.06.2017

    ... wysłania jej pod konkretny adres listem poleconym. Gdy klient tego nie zrobi, reklamacja nie jest rozpatrywana. UOKiK przygląda się takim praktykom i nie wyklucza podjęcia ... na cenę, ale na: godziny wylotu i przylotu, standard i położenie hotelu, wycieczki fakultatywne, ubezpieczenie. Gdy się zmienią, możesz zrezygnować z wyjazdu i odzyskać wpłacone ... WIĘCEJ

    Tematy: prawa konsumentów, ochrona konsumentów, wakacje 2017, reklamacja wycieczki
  • Kolonie nie udały się z winy organizatora? Sprawdź, jakie masz prawa

    Kolonie nie udały się z winy organizatora? Sprawdź, jakie masz prawa

    11:16 29.08.2016

    ... . Jeśli odwiedzamy lub odbieramy dziecko z kolonii osobiście, możemy dodatkowo samodzielnie sprawdzić i udokumentować zastane na miejscu warunki. Czytaj także: - Last Minute a reklamacja wycieczki: jakie prawa nam przysługują? - Jak uzyskać odszkodowanie od biura podróży? Jeśli chodzi o rekompensatę za kiepskie kolonie dziecka, to nie istnieją ... WIĘCEJ

    Tematy: kolonie, obozy, reklamacja wycieczki, prawa konsumenta
  • Jak uzyskać odszkodowanie od biura podróży?

    Jak uzyskać odszkodowanie od biura podróży?

    08:43 10.08.2016

    ... o odszkodowanie. Wyjątków jest kilka. – Organizator wczasów lub wycieczki może uniknąć odpowiedzialności, jeżeli niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi ... S.A. wskazuje, że swojej odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy, organizator wycieczki nie może ograniczyć ani wyłączyć. To oznacza, że zapisy w umowach o ... WIĘCEJ

    Tematy: nienależyte wykonanie umowy, wakacje, reklamacja wycieczki, prawa konsumentów
  • Kompendium wiedzy na wakacje 2016

    Kompendium wiedzy na wakacje 2016

    11:07 23.06.2016

    ... proc., 2016 – 73 proc.). Warto wiedzieć: zgodnie z prawem, umowa o świadczenie usług turystycznych powinna określać m.in. miejsce pobytu, termin rozpoczęcia i zakończenia wycieczki, standard hotelu, posiłków oraz rodzaj środka transportu. Jak składać reklamację? Poprawia się nasza wiedza w zakresie reklamacji imprez turystycznych. Na pytanie ... WIĘCEJ

    Tematy: wakacje 2016, wyjazd wakacyjny, reklamacja wycieczki, prawa konsumenta

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: