eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama
  • Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    Marketing: sztuka manipulowania klientem?

    13:54 24.06.2010

    ... zmuszają do zakupów. Głównie podtrzymują świadomość istnienia określonych produktów. Jak powiedział Sergio Zyman, były wiceprezes Coca-Coli: Reklama, taka jaką znacie, jest już martwa. A zatem reklama to jedynie składowa marketingu. Bardzo często irytująca czy mdła, znacznie rzadziej interesująca, dramatycznie rzadko przebijająca się głębiej ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, reklama, promocja, marketing i reklama
  • Prawo reklamy: jak działa?

    Prawo reklamy: jak działa?

    12:49 28.05.2010

    ... emocje - najlepiej skrajne, w praktyce najczęściej bywa bardzo trudne. Współcześnie reklamy subtelne i delikatne przestają być skuteczne, a oczywistym celem przekazu ma być reklama produktu lub usług. Założeniem dobrej strategii reklamowej jest bycie widocznym. Im więcej, tym lepiej, nawet kosztem początkowej niechęci potencjalnych nabywców ... WIĘCEJ

    Tematy: naklejki reklamowe, ulotki reklamowe, reklama, reklamy
  • Product placement po polsku

    Product placement po polsku

    13:26 10.05.2010

    Każdy pewnie pamięta charakterystyczne okulary Ray Bany noszone w kolejnych filmach przez Toma Cruise'a. Ten klasyczny przykład product placement powinien być doskonałym przykładem dla polskich marek promujących się w ten sposób. Niestety nie jest. Dlaczego? Product placement, czyli odpowiedź branży reklamowej na zmęczenie odbiorców tradycyjną ... WIĘCEJ

    Tematy: product placement, poskie marki, reklama, reklama telewizyjna
  • Reklama internetowa w Polsce XII 2009

    Reklama internetowa w Polsce XII 2009

    13:40 19.03.2010

    ... zamknięcia” – wyjaśnia Marcin Dukat, Kierownik Zespołu Desk Research w Gemius. Znacznie bardziej skuteczna niż formy displayowe, jeśli chodzi o średni CTR, jest reklama mailingowa – w link w niej zamieszczony w grudniu 2009 roku kliknął co dziesiąty internauta (10,2 proc.), który otworzył wiadomość. Telekomunikacja i finanse dominują w sieci ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, skuteczna reklama internetowa, reklama, gemiusAdMonitor
  • Prawa konsumenta: rzetelna reklama

    Prawa konsumenta: rzetelna reklama

    01:10 25.02.2010

    ... z narzędzi promocji jest oczywiście reklama. Reklama dźwignią handlu, czyli jak czytać, słuchać i oglądać reklamy Jeśli zdamy sobie sprawę z tego, że reklama to wszelka płatna ... , sprawia wrażenie neutralnej informacji – taka reklama, która pod płaszczykiem informowania, reklamuje towary czy usługi, reklama, która stanowi istotną ingerencję w sferę ... WIĘCEJ

    Tematy: akcje promocyjne, kampanie promocyjne, prawa konsumentów, marketing i sprzedaż
  • Slogan reklamowy a tożsamość marki

    Slogan reklamowy a tożsamość marki

    10:55 15.02.2010

    Xenna i Goplana - każda na swój sposób rozumie kobiety. Mały wielki kraj to zarówno Chorwacja, jak i Słowacja, a Telekomunikacja Polska jest bliżej, choć nie wiadomo kogo lub czego. Każdy slogan reklamowy służy tożsamości marki, choć nie każdy się jej przysłuży. W roku 1941 Forrest Mars wraz ze swoim wspólnikiem Brucem Murriem wprowadził na rynek ... WIĘCEJ

    Tematy: slogany reklamowe, hasła reklamowe, promocja produktu, promocja marki
  • E-marketing coraz popularniejszy

    E-marketing coraz popularniejszy

    00:20 25.12.2009

    Prognozy na 2010 r. dla rynku reklamy internetowej w przeciwieństwie do reklamy w mediach tradycyjnych są wyjątkowo optymistyczne - uważa firma Artefakt. E-Mail marketing, obecność na serwisach społecznościowych i marketing w wyszukiwarkach to o trzy narzędzia marketingowe, na które postawią marketerzy w przyszłym roku. Jest to ogólnoświatowy ... WIĘCEJ

    Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa
  • Kampanie reklamowe: shock advertising

    Kampanie reklamowe: shock advertising

    05:55 20.11.2009

    ... ci i próbujących wedrzeć się w każdy nawet najmniejszy zakamarek życia, „zwykła” reklama ma coraz mniejszą siłę oddziaływania. Dlatego co odważniejsi przystępują do ... ̨ relację nadawcy z odbiorcą, jednocześnie dając możliwość kreowania komunikatu. Teraz reklama, nawet jeśli nie była przeznaczona do internetu, prędzej czy później ... WIĘCEJ

    Tematy: kampania reklamowa, shock advertising, reklama internetowa, reklama
  • Wydatki na reklamę online wzrosną

    Wydatki na reklamę online wzrosną

    09:51 02.11.2009

    Barometr IAB to nowe badanie rynku zainicjowane przez Związek Pracodawców Branży Interaktywnej Interactive Advertising Bureau Polska. Wnioski z pierwszej edycji badania są bardzo obiecujące dla branży reklamy interaktywnej. Co najistotniejsze - widać wyraźne zwiększenie zainteresowania reklamą w Internecie kosztem pozostałych kanałów ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, reklama internetowa, marketing i reklama, Barometr IAB
  • Siła reklamy a wybór marki

    Siła reklamy a wybór marki

    02:55 27.10.2009

    ... co myślimy. Często także nie potrafimy w ogóle jasno wyrazić tego, o czym myślimy… Reklama może nam się bardzo podobać, jeśli np. traktujemy ją jako rozrywkę ... nastawienie wobec firmy, z której serwisem wiążemy wspomnienia przykrych doświadczeń. Jeśli zaś reklama informuje nas o nowym produkcie od marki, co do której jesteśmy przychylnie nastawieni, ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama, marketing i reklama, badania marketingowe, badania marki

poprzednia  

1 ... 10 ... 20 ... 28 29 30 ... 38

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: