eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama w sieci
  • Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?

    Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?

    07:53 01.06.2021

    ... na nowych zasadach, mogły być ponownie otwierane od 6 czerwca. Wszystkie sieci kinowe zdecydowały, iż otworzą się w późniejszym terminie. Sieć Helios wystartowała na ... W ciągu pierwszego kwartału 2021 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu i radia. Reklama online wygenerowała budżet w wysokości 956 mln zł i osiągnęła dynamikę ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?

    IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?

    09:03 05.05.2021

    ... zakończyły się dobrym wynikiem +6% i to pomimo tego, że w marcu reklama online zanotowała delikatny spadek. W drugim kwartale jednak kanał cyfrowy, podobnie ... (szacowane), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK SARE, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat

    Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat

    09:22 08.03.2021

    ... miesiącach 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Reklama online wygenerowała wpływy większe o 4,6%. Telewizja i radio straciły odpowiednio 10,1% oraz ... na nowych zasadach, mogły być ponownie otwierane od 6 czerwca. Wszystkie sieci kinowe zdecydowały, iż otworzą się w późniejszym terminie. Sieć Helios wystartowała na ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?

    IAB Polska: reklama online przezwyciężyła pandemię?

    12:15 02.02.2021

    ... mld zł. Ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal reklama graficzna (obejmująca formaty statyczne oraz wideo) z udziałem na poziomie 43%. ... ), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK SARE, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online

    IAB Polska: historyczny spadek wartości reklamy online

    10:17 16.11.2020

    ... Polska. Spadki odnotowały prawie wszystkie kluczowe formaty reklamy online, oprócz marketingu w wyszukiwarkach. Przed większymi spadkami zaś uchroniła cyfrowy segment komunikacji reklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+11%) oraz w modelu programmatic (+15%). Pomimo tych zmian ogólny obraz rynku nie uległ drastycznej zmianie – dominuje nadal ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii

    IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii

    11:31 30.04.2020

    ... drugi), reklamę produktową oraz działania PR (ponad jedna trzecia). Wydawcy i sieci: zmiany w przychodach reklamowych 91% wydawców odczuło spadek przychodów reklamowych – największe w ... firmy członkowskie IAB Polska, wśród których znajdują się najwięksi wydawcy i sieci reklamowe (23 wywiady) oraz agencje i domy mediowe (24 respondentów). Podmioty ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.

    09:27 05.11.2019

    ... mediów społecznościowych. Duży wpływ na tempo, w jakim rozwija się rynek, nadal wywiera internetowa reklama wideo oraz reklama sprzedawana w modelu programmatic. Ogólny obraz rynku także nie uległ przemianie - liderką pozostaje reklama graficzna, która odpowiada za niemal połówkę tortu reklamowego online, marketing w wyszukiwarkach pozyskuje prawie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.

    11:13 28.08.2019

    ... w pierwszym kwartale bieżącego roku wydatki na reklamę w sieci wzrosły o 9% rdr, osiągając tym samym pułap 1,1 mld zł. Dodatkowe, poparte badaniami Starcom, analizy ... , która zanotowała wzrost o 20%. Swoje pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o 35%), reklama w social media (+21%) oraz wideo online (+17%). Istotnej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?

    Jak reklamować ośrodek wypoczynkowy lub hotel?

    10:52 05.08.2019

    ... wykorzystanie opcji artykułów natywnych. W tym przypadku celem artykułu nie jest reklama jako taka, ale budowanie pozytywnego wizerunku oraz ... reklamować się odpowiednio często i powtarzać nasze działania reklamowe z określoną częstotliwością. Jednorazowa reklama nawet w najlepszym czasie antenowym w telewizji, to strata pieniędzy. Bez powtarzalności ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama online, reklama w internecie, skuteczna reklama
  • Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.

    10:58 09.05.2019

    ... wartość przekroczyła rekordową granicę 1,2 mld zł przy dynamice wzrostu sięgającej 35%. Swoje pozycje umocniły także: reklama sprzedawana w modelu programmatic (wzrost o prawie 40%), wideo online (+32%) oraz reklama w social media (+22%). Branża reklamy internetowej nieustannie ewoluuje. Przejście z mediów cyfrowych na mobilne było przełomowym ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama

poprzednia  

1 2 3 ... 7

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: