-
ABC programmatic buying. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz
00:23 02.02.2016
... . Słownik programmatic buying AdFraud – każda forma nielegalnej aktywności w reklamie online, włączając sztucznie napędzany ruch przez automaty czy wielokrotną ... której powierzchnię reklamową sprzedaje się na wcześniej ustalonych progach cenowych (Price Floor). Reklama natywna – oznacza taką kreację reklamową, która „wtapia się” w otoczenie ...
Tematy: reklama online, programmatic buying, reklama osobista, skuteczność reklamy -
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016
00:15 17.01.2016
... 2016 rok opisuje, jak marketerzy mogą właściwie wykorzystać media. Są to następujące zmiany: W roku 2016 marki będą więcej inwestowały w obecność online, a szczególnie w wideoreklamy w mobilnych formatach, ale wiele firm zmarnuje miliony, zaniedbując potrzebę dostosowywania treści reklamowych do różnych formatów. Rozważni marketerzy na ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet -
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2015
12:07 11.01.2016
... . Duży wpływ na tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 24% oraz reklama w social media, której wartość wzrosła o 94%. ... Goldbach, Cormedia, Eniro, Evolutionmedia, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GG-Network, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama -
Sprzedawco! Przygotuj się na święta w e-commerce
14:51 23.11.2015
... przeznaczą również środków na kampanię w kanale mobilnym – dodaje Wyszyński. W Polsce już 77 proc. młodych osób w trakcie oglądania TV jest dostępnych online np. przez smartfona. Zaraz po obejrzeniu reklamy w TV użytkownik sięga po telefon i sprawdza ofertę e-sklepu na urządzeniu mobilnym. Warto być ...
Tematy: Black Friday, zakupy online, zakupy przez internet, Czarny Piątek -
Najważniejsze trendy w e-commerce
12:35 02.11.2015
... uważa je za skuteczniejsze narzędzie niż tradycyjna kampania w internecie. Programmatic to nie tylko reklama desktopowa, ale także mobilna. W 2015 roku w USA wydatki programmatic na ... się z cyfrową reklamą w e-mail marketingu, analityce biznesowej oraz w reklamie osobistej (online, mobile, video, czy OOH). Zdaniem ekspertów sam CRM na przestrzeni lat ...
Tematy: reklama online, programmatic, e-commerce, m-commerce -
Personalizacja - broń obosieczna
12:51 26.10.2015
Personalizowane jest już niemal wszystko: od produktów i ich opakowań, przez e-mailingi, aż po wyniki w wyszukiwarkach internetowych. Pomimo swych niewątpliwych walorów, istnieją sytuacje, w których źle zrealizowana personalizacja może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Niestety, zdarza się to także najbardziej znanym firmom. ...
Tematy: reklama osobista, personalizacja, programmatic, reklama online -
Big Data? Nie, to już Hellabytes, czyli piekielnie dużo bajtów
13:46 19.10.2015
... Data Chief Officer w Cloud Technologies. Michał Anioł Big Data Big Data jest w stanie posprzątać śmietnik w internecie, tworzony przez reklamy masowe. Reklama wykorzystująca dane jest też mniej inwazyjna, a bardziej dyskretna i pomocna. Trzeba jednak pamiętać o tym, że Big Data nie jest źródłem wszelkiego ...
Tematy: Big Data, analiza danych, reklama online, marketing internetowy -
Reklama natywna w grach scenariuszowych
00:13 28.09.2015
... rosnąca uwaga reklamodawców, a systemem, który ma sporą szansę powodzenia jest reklama natywna lokowana w webowo-mobilnych grach scenariuszowych. - Gry zespołowe oparte na ... oferty produktowej. Nagrodą dla zwycięskiej drużyny jest zniżka na zakupy w sklepie online. Wyzwaniem dla graczy – stworzenie idealnego wnętrza zbudowanego z oferty produktowej ...
Tematy: reklama online, gry scenariuszowe, gry online, reklama natywna -
B2B marketing - trendy 2015
11:35 25.09.2015
... digital marketerzy chcą więcej inwestować w: content marketing, narzędzia informatyczne do zarządzania kampaniami i działaniami, aplikacje mobilne, social media (reklama i interakcja ze społecznościami), technologie do prowadzenia marketingu geolokalizacyjnego. Opinie marketerów uwidaczniają główne trendy w działaniach firm B2B: Konieczność ...
Tematy: marketing, B2B, reklama online, content marketing -
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
16:01 27.08.2015
... świata – w Chinach – radzi sobie coraz lepiej, zwłaszcza w wersji mobilnej. Spersonalizowana reklama, pojęcie o którym polski marketer już coś słyszał, ale wciąż niezbyt wiele ... z każdym rokiem zyskuje na znaczeniu, a marketerzy poświęcają wiele uwagi reklamie mobilnej. Jeżeli reklama programmatic ma być skuteczna, to warto, aby była dostosowana ...
Tematy: reklama online, skuteczność reklamy, reklama osobista, programmatic buying