eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama online
  • Jak Youtube reklamuje farmaceutyki?

    Jak Youtube reklamuje farmaceutyki?

    11:22 14.03.2017

    ... Jeżeli chodzi o marki farmaceutyczne, których reklama wideo trafiła do największej rzeszy internautów, to bezapelacyjnycm zwycięzcą jest spray do nosa Marimer w wersji dla niemowląt. Spoty tego preparatu odtwarzało prawie 34,3 proc. polskich użytkowników sieci oglądających kreacje online farmaceutyków (3,9 mln realnych użytkowników, z czego ... WIĘCEJ

    Tematy: zdrowie, medycyna, reklama wideo, reklama online
  • 5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing

    5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing

    00:20 10.03.2017

    ... o 40 proc. 5) Drugie życie systemów CRM, ERP i BI Internet rośnie jak na drożdżach. Z szacunków Oracle wynika, że rokrocznie ilość danych online zwiększa się o 40 proc, a w 2016 przekroczyła próg 10 Zettabajtów. Systemy, które nie czerpią z nich pełnymi garściami nie mają racji bytu ... WIĘCEJ

    Tematy: Big Data, analityka danych, marketing, skuteczny marketing
  • Trendy w programmatic A.D. 2017

    Trendy w programmatic A.D. 2017

    11:02 16.01.2017

    ... rosło w szybszym tempie niż np. social media (25 proc.) oraz video online (20 proc.). Jednocześnie dostrzegalne jest rosnące zainteresowanie zautomatyzowanymi procesami marketingowymi. ... i 81 proc. na rynkach wschodzących), to jasne staje się, że reklama mobile, a w szczególności model programmatic, musi nieustannie zyskiwać na znaczeniu. Nie ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama online, marketing internetowy, programmatic
  • Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016

    Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016

    11:43 28.10.2016

    ... komentuje wyniki Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska. W pierwszym półroczu 2016 roku reklama cyfrowa utrzymała dwucyfrowy wzrost, dzięki czemu jej wartość osiągnęła ponad 1,7 ... o 70% i pozyskały ponad 20% tortu reklamowego online. - Warto zwrócić uwagę, że pomimo wyhamowania dynamiki rozwojowej wideo online na całym rynku, lokalni wydawcy wciąż ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?

    W czym programmatic jest lepszy od zwykłej reklamy?

    12:10 04.08.2016

    ... publikacji agencji Bluerank - ,,Programmatic, czyli…?”. Korzyści biznesowe, jakie daje programmatic Programmatic odpowiada na potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Technologia pozwala na dynamiczną optymalizację kreacji reklamowych, przez co są one lepiej dopracowane i bardziej skuteczne. W Polsce marketerzy cenią go ... WIĘCEJ

    Tematy: programmatic, reklama online, reklama internetowa, skuteczna reklama
  • Zacznij myśleć o programmatic

    Zacznij myśleć o programmatic

    09:28 26.07.2016

    ... chcą, aby przekazy reklamowe były jak najmniej uciążliwe dla użytkowników. Jednym ze skutecznych sposobów w osiągnięciu tego celu jest spersonalizowana reklama programmatic. Reklamodawca poprzez zautomatyzowany system aukcyjny wykupuje w przeciągu ułamka sekundy odsłonę reklamy pod konkretne „cookie” – ciasteczko, które reprezentuje internautę ... WIĘCEJ

    Tematy: programmatic, reklama online, skuteczna reklama
  • Skuteczna reklama online czyli jaka?

    Skuteczna reklama online czyli jaka?

    11:21 03.06.2016

    ... samych miejscach. Rozkładając reklamy dla strony „w desktopie”, zawsze należy sprawdzić jak docelowo będą wyglądały również w wersji mobilnej. Umiejętnie rozlokowana, nieagresywna reklama nie powoduje porzucenia strony przez użytkowników. Dobrym przykładem są tutaj serwisy społecznościowe. Stosowane w nich w 79 proc. reklamy natywne, idealnie ... WIĘCEJ

    Tematy: skuteczna reklama, kampania reklamowa, reklama online, monetyzacja
  • Jakie trendy w polskim e-commerce?

    Jakie trendy w polskim e-commerce?

    10:46 23.05.2016

    ... znajomych Sposób, w jaki korzystamy z internetu i robimy zakupy, zmieniają też media społecznościowe. Również w nich reklamodawcy są coraz bardziej obecni. W ubiegłym roku reklama w social mediach zanotowała prawie 100 proc. wzrost wydatków. Tomasz Tybon, dyrektor marketingu i sprzedaży Dreamcommerce, nie ma wątpliwości, że media społecznościowe ... WIĘCEJ

    Tematy: e-commerce, m-commerce, social media, reklama online
  • Rynek reklamy online w Polsce 2015

    Rynek reklamy online w Polsce 2015

    09:59 09.05.2016

    ... reklama interaktywna” – mówi. Ranking poszczególnych formatów w torcie reklamowym online pozostaje bez zmian. Nadal obserwowany jest wzrost znaczenia reklamy graficznej, która zwiększyła swą wartość o 33%, a udział o prawie 5 punktów procentowych. Duży wpływ na tempo rozwojowe tego formatu ma wideo online z dynamiką na poziomie 34% oraz reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?

    Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?

    00:22 04.04.2016

    Od chwili powstania cyfrowej reklamy, marketerzy stoją przed wyzwaniem – jak znaleźć skuteczną strategię marketingową pozwalającą zmaksymalizować efekty przy określonych kosztach? Z pomocą przychodzą im dopasowane modele atrybucji. Pozwalają one efektywnie wydatkować budżety reklamowe w celu realizacji planowanych wyników sprzedaży. Model ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, skuteczny marketing, reklama online, skuteczna reklama

poprzednia  

1 ... 10 11 12 ... 20 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: