eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama kontekstowa
  • Zarobki z Google AdSense

    Zarobki z Google AdSense

    01:10 08.06.2020 PORADA

    Moje pytanie dotyczy popularnej obecnie pracy zdalnej, a konkretniej rzecz ujmując zarabiania na blogach, stronach internetowych w systemie Google AdSense. Załóżmy, że ktoś chciałby zacząć zajmować się tego typu działalnością. Podejrzewam, że na początku działalności, wpływy ... WIĘCEJ

    Tematy: AdSense, reklama internetowa, Google, rozliczenia z urzędem skarbowym
  • Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci

    Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci

    11:13 20.05.2016

    ... wzrosnąć o ponad 41% - szacuje Netsprint. Reklama w sieciach kontekstowych ma zanotować z kolei ponad 10-procentowy wzrost. Coraz ważniejszą rolę w kampaniach ... roku był wart już 275,6 mln zł i urósł przez rok o 10,7%. Tym samym reklama kontekstowa stanowi 8,7% wartości rynku reklamy internetowej w Polsce. Przez ostatnie 5 lat rynek reklamy ... WIĘCEJ

    Tematy: content marketing, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa
  • Reklama kontekstowa 2014

    Reklama kontekstowa 2014

    12:26 28.04.2015

    Rynek reklamy kontekstowej prężnie dąży naprzód. W minionym roku jego wartość sięgnęła niemal ćwierć miliarda złotych (249 mln), co oznacza wzrost o 14,5% r/r i bardziej dynamiczny wzrost niż zanotował cały SEM - wynika z najnowszego raportu “Rynek Reklamy Kontekstowej” autorstwa sieci Adkontekst. Jak czytamy w powołanym raporcie, w minionym roku ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • Reklama kontekstowa 2012

    Reklama kontekstowa 2012

    11:02 13.06.2013

    ... udział wydatków na SEM w 2012 roku wyniósł 35,3%, można oszacować, że reklama kontekstowa stanowi 9,44% budżetów reklamowych w polskim internecie. Tym samym można wyestymować ... od celu kampanii w analizowanych sieciach. Oznacza to jednocześnie, że termin “sieć kontekstowa” nabiera nowego znaczenia. Można go rozumieć jako opis podmiotu w którym jedną ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • Finansowy serwis internetowy

    Finansowy serwis internetowy

    23:41 13.02.2013 PORADA

    Witam, Rozważam założenie serwisu internetowego poświęconego tematyce ogólnie pojętych finansów - porównania kredytów, kont bankowych itp. Jako jedną z form uzyskiwania przychodów biorę pod uwagę program Google AdSense. I tu moje pytanie, ile można zarobić na tym programie? Z ... WIĘCEJ

    Tematy: serwis internetowy, Google, AdSense, CPC
  • Reklama w Internecie 2012

    Reklama w Internecie 2012

    08:54 04.10.2012

    ... od dawna dynamika wzrostu nie osiągnęła wyniku dwucyfrowego - podaje Interaktywnie.com w raporcie Reklama w internecie za 2012 rok. Zanim jednak dojdzie do historycznego przełamania ... inne, nie mniej istotne wydarzenie. Otóż bezapelacyjny dotąd lider - mianowicie reklama display - znalazła godnego następcę. Udział SEM, czyli reklamy powiązanej z ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, internet, rynek reklamy, reklama kontekstowa
  • Reklama kontekstowa 2011

    Reklama kontekstowa 2011

    12:15 28.05.2012

    ... z kampaniami kontekstowymi, zaś zaledwie 5% wskazało na jego obniżenie. Zwrot z wydatków na reklamę kontekstową wzrósł o 4,5% w porównaniu do 2010 roku. Sektory, w których reklama kontekstowa jest wskazywana jako najskuteczniejsza to motoryzacja, turystyka, dobra FMCG czy odzież. Finanse i ubezpieczenia, mimo iż wskazywane były o ponad 1/3 rzadziej ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • Reklama kontekstowa w Internecie a nieuczciwa konkurencja

    Reklama kontekstowa w Internecie a nieuczciwa konkurencja

    09:47 27.03.2012

    ... praktykę, uznać należy (w świetle wskazanego powyżej przykładu), iż z czynem nieuczciwej konkurencji w reklamie (w omawianym aspekcie) będziemy mieć do czynienia, gdy reklama kontekstowa, która bazując na bezpośrednim lub pośrednim, bezprawnym i zwodniczym użyciu przez reklamodawcę cudzego znaku towarowego lub innego oznaczenia prawnie chronionego ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, nieuczciwa konkurencja, prawo znaków towarowych
  • Reklama w Internecie 2010

    Reklama w Internecie 2010

    09:54 08.07.2011

    ... roku, przygotowanego przez IAB Polska w ramach raportu AdEx 2010, najbardziej popularna reklama display, czyli w najprostszym ujęciu - banery - wciąż dominuje, ale jej udział w rynku spadł ... których przeciętny poziom wyniósł 5,91. Jeśli chodzi o grupę wiekowa, to najtrudniej reklama zadowolić osoby w przedziale 50-59 lat - tutaj WIR wyniósł aż 6,16. ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, internet, rynek reklamy, reklama kontekstowa
  • Reklama kontekstowa 2010

    Reklama kontekstowa 2010

    12:59 13.04.2011

    ... , to łatwość kierowania przekazu (również 70%). Co więcej, w tym roku była ona wskazywana dwukrotnie częściej niż w ubiegłym. Pokazuje to że reklama kontekstowa ugruntowała już swoją pozycję w świadomości marketerów. Według raportu, stawki CPC, są nadal konkurencyjne wobec reklam emitowanych w wynikach wyszukiwania. Większość agencji ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama kontekstowa, reklama w internecie, reklama online, skuteczność reklamy internetowej
  • Reklama kontekstowa w Internecie a cudzy znak towarowy

    Reklama kontekstowa w Internecie a cudzy znak towarowy

    13:29 15.12.2010

    ... użycia go w internetowej reklamie kontekstowej, chyba że reklama ta uniemożliwia lub utrudnia przeciętnemu internaucie zorientowanie się, czy towary lub usługi, których ona dotyczy, pochodzą od właściciela znaku czy też od osoby trzeciej. Reklama kontekstowa to reklama dopasowująca przekaz reklamowy do treści przeszukiwanych stron internetowych ... WIĘCEJ

    Tematy: znak towarowy, reklama kontekstowa, prawo znaków towarowych, zastrzeżone znaki towarowe
  • Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?

    Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?

    12:28 25.01.2009

    ... problem mogą stanowić stawki ustalane dla poszczególnych słów kluczowych, jednak w razie potrzeby system sam je koryguje i dobiera odpowiednio tak by reklama cały czas się wyświetlała. WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy internetowej, reklama online, rynek reklamy internetowej, reklama internetowa

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: