eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama internetowa
  • Rozliczenie reklamy: jaki model wybrać?

    Rozliczenie reklamy: jaki model wybrać?

    05:45 12.08.2009

    ... . Ze strony reklamodawcy to najskuteczniejszy model, który nie tylko dostarcza wiarygodnych danych, ale również bez większych rozmyśleń pomaga zadecydować czy reklama jest efektywna czy nie. Tu nie tylko płaci się za działanie użytkownika. Tu płaci się przede wszystkim za konkretną konwersję ... WIĘCEJ

    Tematy: rozliczenie reklamy, reklama online, reklama internetowa, kampanie reklamowe
  • Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?

    Rynek reklamy: kto straci w kryzysie?

    12:21 03.08.2009

    ... przede wszystkim sami reklamodawcy - przyznaje Krzysztof Przybyłowski, prezes CAM Media. - Reklama jest wydatkiem, który może być łatwo ograniczony w trudnych momentach działalności ... reklamom buduje swoją markę. Bardzo ważne jest zatem, aby reklama jak najpełniej oddawała rzeczywistość – mówi Małgorzata Kędzierska, Analityk Rynku Nieruchomości ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, budżet reklamowy, reklama w sieci
  • Reklama w Internecie efektywna po 18:00

    Reklama w Internecie efektywna po 18:00

    11:43 15.05.2009

    ... , że większość respondentów zwraca większą uwagę na reklamy podczas dokonywania zakupów internetowych (33%) oraz korzystania z wyszukiwarek internetowych (29%). Dla porównania reklama w serwisach społecznościowych czy w poczcie nie jest aż tak chętnie oglądana – jedynie co piąty pytany zwraca uwagę na reklamę na tego ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama w internecie, badania internautów, reklama internetowa, efektywna reklama
  • Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana

    Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana

    11:51 13.05.2009

    ... serwisów na odpowiednim poziomie. Rachunek ekonomiczny jest prosty. Aby strona internetowa była rentowna, musi generować oczekiwany przychód. Z racji, że dostęp do większości ... praktyk dla serwisów emitujących reklamy Zadbaj, aby reklama była targetowana i limitowana. Należy zadbać o to, aby reklama była skierowana tylko do ściśle określonej grupy ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, marketing internetowy, reklama online
  • Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.

    Rynek reklamy online w Polsce w 2008 r.

    00:12 28.03.2009

    ... w Polsce jeszcze kilka lat temu.” Z badania wynika, że nadal najpopularniejszą formą reklamy internetowej – generującą 40% przychodów z działań reklamowych online – jest reklama graficzna (display). Z kolei w ramach tej kategorii dominują formy wbudowane w treść strony, których udział wyniósł w ub. roku 70% wobec 64% w roku ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama i sprzedaż alkoholu w internecie nielegalne

    Reklama i sprzedaż alkoholu w internecie nielegalne

    12:53 10.02.2009

    ... regulacji dla internetu. „Przepisy nie wymieniają wprost internetu, ale są tak skonstruowane, że przewidują całkowity zakaz reklamy wina i alkoholi wysokoprocentowych. Reklama piwa jest natomiast poważnie ograniczona” – mówi radca prawny Kama Dąbrowska, p.o. kierownika działu prawnego PARPA. Przypomina też, że jeśli piwo ma ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama alkoholu w internecie, reklamy alkoholu, sprzedaż alkoholu, reklama internetowa
  • Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?

    Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?

    12:28 25.01.2009

    ... problem mogą stanowić stawki ustalane dla poszczególnych słów kluczowych, jednak w razie potrzeby system sam je koryguje i dobiera odpowiednio tak by reklama cały czas się wyświetlała. WIĘCEJ

    Tematy: skuteczność reklamy internetowej, reklama online, rynek reklamy internetowej, reklama internetowa
  • Rynek reklamy online 2009: będą cięcia

    Rynek reklamy online 2009: będą cięcia

    13:50 13.01.2009

    ... kryzys negatywnie wpłynie na budżety telewizyjne i internetowe. Jak podaje zanox, reklama online do tej pory rozwijała się najszybciej, zarówno na świecie, jak i ... Praktycy.com, Piotr Krawiec - "że reklama internetowa jest mimo wszystko najtańsza, a ponad to najłatwiej i najszybciej można mierzyć jej efekty. Co ważne, reklama online jak żadna ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama online, e-reklama
  • Reklama na Youtube: virale opisane wzorem

    Reklama na Youtube: virale opisane wzorem

    13:28 01.01.2009

    ... realne efekty – komentuje Monika Orłowska, New Business Manager w Grupie Adweb. Jak podaje serwis ScienceDaily.com, pracą fizyka zainteresowała się już internetowa księgarnia Amazon, która planuje jej wdrożenie i praktyczne wykorzystanie. WIĘCEJ

    Tematy: YouTube, reklama internetowa, video reklama, filmy wideo
  • Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy

    Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy

    13:39 15.12.2008

    Mimo, że zainteresowanie użytkowników Internetu stronami zrzeszającymi społeczności internetowe kwitnie - reklama na tego rodzaju portalach nie dotrzymuje mu kroku. Ożywienia nie przyniosło też wypuszczenie na rynek w 2008 r. nowych formatów reklamowych. Firma ... WIĘCEJ

    Tematy: społeczność internetowa, serwisy społecznościowe, serwis społecznościowy, social networking

poprzednia  

1 ... 10 ... 18 19 20 ... 26

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: