eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › reklama TV
  • Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji

    Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji

    09:54 08.09.2015

    ... osoby), a 12% - z płatnego VoD (to nieco częściej kobiety). Najsilniejszą marką wciąż pozostaje Ipla, natomiast najbardziej popularne są vod.pl i zalukaj.tv (wybierany przez najmłodsze osoby). Użytkownicy vod.pl oglądając tradycyjną telewizję najczęściej ograniczają się do stacji ogólnotematycznych. Użytkownicy Ipla korzystają z wielu ... WIĘCEJ

    Tematy: multiscreening, oglądanie telewizji, reklama telewizyjna, reklama TV
  • Czy reklama telewizyjna wzbudza zaufanie?

    Czy reklama telewizyjna wzbudza zaufanie?

    10:48 04.03.2015

    ... pozycji telewizji. Wydawałoby się zatem, że reklama telewizyjna powinna być skutecznym narzędziem w rękach marketingowców, tymczasem okazuje się, że zaufanie do ... Seriale - aż 90% z nich zadeklarowało, że ufa reklamom. Drugą stacją w kolejności była Eska TV, w przypadku której zaufanie do reklam deklarowało 77% widzów. Jakim reklamom nie ufamy „ ... WIĘCEJ

    Tematy: oglądanie telewizji, reklama telewizyjna, reklama TV
  • Reklama telewizyjna nadal działa

    Reklama telewizyjna nadal działa

    11:29 20.10.2014

    ... Dorota Żurkowska-Bytner, Vice-President, Ad Sales Development w Discovery Networks CEEMEA Główne wnioski raportu: Reklama telewizyjna działa Ponad 50% konsumentów z krajów CEEMEA ogląda telewizję przez co ... kanały TV z dobrą jakością programu; w Polsce przyznaje się do tego blisko połowa widzów. 38% widowni CEEMEA aktywnie potwierdza, że reklama na ... WIĘCEJ

    Tematy: multiscreening, oglądanie telewizji, reklama telewizyjna, reklama TV


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: