eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › promocja produktu
  • Promocja produktu nie tylko w Internecie

    Promocja produktu nie tylko w Internecie

    13:11 20.07.2010

    ... internetu użytkownicy, nawet nie tylko naszej marki, ale też naszego konkretnego produktu. Banałem jest stwierdzenie, że starsi ludzie zdecydowanie mniej korzystają z sieci, a jeżeli ... mi to smakuje) i znacząco nie doceniają wpływu innej (reklama czy promocja). Po to, żeby przezwyciężyć ten brak autorefleksyjności, w celu badania decyzji zakupowych ... WIĘCEJ

    Tematy: reklama internetowa, badania internetu, marketing internetowy, promocja produktu
  • Marki odzieżowe i ich strategie

    Marki odzieżowe i ich strategie

    12:52 15.06.2010

    ... bowiem podejścia „less is more”. Strategia ta zasadza się na założeniu, że poprzez silny fokus uwagi konsumentów na jakości korzystania z produktu, ułatwiony dzięki maksymalnie uproszczonemu packagingowi i wystrojowi salonu, można wyrobić u konsumentów wsparty racjonalnymi benefitami nawyk wybierania określonej jakości. Tę wyrażoną w słowach ... WIĘCEJ

    Tematy: moda, marki odzieżowe, strategia marketingowa, rebranding
  • Slogan reklamowy a tożsamość marki

    Slogan reklamowy a tożsamość marki

    10:55 15.02.2010

    ... ich czekoladki zmieniają konsystencję wyłącznie wtedy, kiedy się tego oczekuje, nie powodując efektów ubocznych. Slogan doskonale oddał przewagę konkurencyjną nowego produktu. Z powodzeniem stosowano go przez pół wieku w kampaniach reklamowych w ponad stu krajach całego świata. Ostatecznie stał się integralnym elementem znaku handlowego ... WIĘCEJ

    Tematy: slogany reklamowe, hasła reklamowe, promocja produktu, promocja marki
  • Harry Potter a kreowanie marki

    Harry Potter a kreowanie marki

    13:39 23.12.2008

    Nieważne czy lubisz czarodzieja w okularach. Nieważne czy znasz jego przygody. Nieważne czy masz w domu jakiś potterogadżet. Jeśli zajmujesz się sprzedażą, strategią lub marketingiem, Harry Potter Który-Tak-Naprawdę-Nie-Istnieje może być twoim mentorem do spraw osiągania sukcesu biznesowego. Nie kręć nosem, że twój biznes to nie są miliardy ... WIĘCEJ

    Tematy: Harry Potter, kreowanie marki, promocja produktu
  • Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków

    Telemarketing zbyt natarczywy wg Polaków

    01:20 05.10.2008

    ... i stacjonarnej oraz ubezpieczenia i usługi bankowe. Jednocześnie prawie połowa konsumentów nie otrzymała w ciągu ostatnich 12 miesięcy żadnej telefonicznej oferty zakupu produktu lub usługi. Opinie na temat telemarketingu i telefonicznych biur obsługi Polscy konsumenci w sposób niejednoznaczny oceniają usługi telemarketingowe. 25 proc. uważa ... WIĘCEJ

    Tematy: telemarketing, usługi telemarketingowe, call center, promocja produktu
  • Merchandising w Polsce - perspektywy

    Merchandising w Polsce - perspektywy

    00:30 15.06.2008

    ... tylko za właściwą opiekę nad ekspozycją, ale również za wsparcie promocyjne produktu, zebranie danych rynkowych czy dostarczenie materiałów POS i digital merchandising (coraz ... . Naszym zdaniem merchandising, przedstawiając jak najwięcej informacji na temat produktu, ma umożliwić klientowi dokonanie świadomego zakupu. Traktujemy konsumenta jak ... WIĘCEJ

    Tematy: merchandising, promocja produktu, marketing i sprzedaż, narzędzia merchandisingu
  • Język ciała konsumentów a reklama produktu

    Język ciała konsumentów a reklama produktu

    00:46 08.09.2007

    Dla konsumentów chcących kupić napój energetyczny ważne jest opakowanie, a dla tych poszukujących w sklepie kawy to, że mogą ją szybko znaleźć. Najnowsze badania Nielsena nad językiem ciała konsumentów wskazują, że marketerzy niepotrzebnie głowią się nad tym, jak odpowiednio zareklamować np. majonez, gdyż dla klientów sklepu najważniejsze jest to, ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing, marketing i reklama, język ciała, promocja produktu
  • Rozrywkowa reklama z marką

    Rozrywkowa reklama z marką

    14:08 27.02.2007

    ... , im więcej w przekazie jest elementów, które przekonują potencjalnych nabywców do zakupu produktu oraz im bardziej zrozumiałe dla odbiorców są owe informacje i argumenty, ... stopniu. Przykładem reklamy mocnej argumentacji jest np. spot produktu Creative Zen, w którym pokazane są cechy produktu i jego zalety, czy reklamy marketu Lidl. 2. Reklama ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja produktu, formy reklamy, promocja marki, kreowanie marki
  • Jak stworzyć modny produkt

    Jak stworzyć modny produkt

    13:25 27.09.2006

    ... mody, który jest bardzo podobny w swych założeniach do cyklu życia produktu. Sposób funkcjonowania akceptacji mody (oparty na modelu dyfuzji innowacji) można ... nabywcy zaczną mówić o produkcie i go kupować. Działania stymulujące komunikację nieformalną wokół produktu, usługi, idei czy też ludzi noszą nazwę marketingu szeptanego (buzz marketing). ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja produktu, powodzenie produktu, nowe produkty, zarządzanie produktem
  • Promocja w segmencie B2B

    Promocja w segmencie B2B

    14:03 27.04.2006

    ... (przedmioty służące realizacji jakichś celów). Współczesny marketing z punktu widzenia przeznaczenia produktu wyodrębnił dwa segmenty B2B (biznes to biznes) i B2C (biznes to ... w poprzednim rozdziale grup, w zależności od ich pozycji, roli, potrzeb i motywacji. Niewątpliwie promocja w segmencie B2B to często wręcz marketing snajperski. Ten rynek i ... WIĘCEJ

    Tematy: marketing i reklama, promocja produktu, preferencje nabywców, badania konsumentów


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: