eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › promocja miast
  • Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?

    Festiwale muzyczne: sztuka dla sztuki, czy jednak biznes dla miast?

    09:06 16.09.2016

    ... jest z Gdynią, której wkład finansowy w organizację Open’er Festival jest znikomy w porównaniu z wartością AVE, wygenerowaną przez to wydarzenie muzyczne. Udział miast w organizacji i wsparciu analizowanych festiwali jest zróżnicowany. W przypadku części z nich wkład względem całej imprezy był niewielki albo jak w przypadku Orange Warsaw ... WIĘCEJ

    Tematy: festiwale muzyczne 2016, festiwale muzyczne, imprezy masowe, koncerty 2016
  • Promocja miast? Głównie przez sponsoring lokalnego sportu

    Promocja miast? Głównie przez sponsoring lokalnego sportu

    11:11 23.09.2014

    ... 27,5 proc., ale w latach 2012-2013 już tylko 7,5 proc. Od 2012 r. miasto zaprzestało zlecania usług promocyjnych klubom sportowym. W ośmiu z czternastu skontrolowanych miast, przy udzielaniu zamówień na usługi promocyjne, w tym poprzez sport, nie przestrzegano przepisów ustawy o finansach publicznych i Prawa zamówień publicznych (np. udzielano ... WIĘCEJ

    Tematy: NIK, promocja, promocja miast, sport
  • Promocja miast w prasie: Rzeczpospolita nr 1

    Promocja miast w prasie: Rzeczpospolita nr 1

    09:39 02.03.2010

    ... ”. O Kielcach zarówno „Gazeta Wyborcza”, jak i „Trybuna”, natomiast Toruń cieszył się szczególnym zainteresowaniem „Naszego Dziennika” i „Gazety Wyborczej”. Poza tym w większości miast na czele utrzymywało się trio: „Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Polska”, które zdystansowały m.in. „Dziennik”, „Trybunę”, czy „Nasz Dziennik”. Z badania wynika ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja polskich miast, promocja miast, promocja w mediach, monitoring mediów
  • Promocja polskich miast w mediach 2008

    Promocja polskich miast w mediach 2008

    13:38 26.02.2010

    ... przesłonić tego aspektu promocji. Łączna wartość publikacji prasowych osiemnastu głównych polskich miast wyniosła prawie 19 miliardów złotych - wynika z badania PRESS-SERVICE Monitoring ... niemal 9,5 tysiąca takich publikacji. Drugi Wrocław miał ich niecałe 5 tysięcy. Promocja Warszawy nie jest atrakcyjnym tematem dla dziennikarzy i rozmywa się pośród ... WIĘCEJ

    Tematy: promocja polskich miast, promocja miast, promocja w mediach, monitoring mediów


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: