eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › projektowanie nazw
  • Nazwa produktu spożywczego - stereotypy nazewnicze

    Nazwa produktu spożywczego - stereotypy nazewnicze

    09:45 11.04.2013

    ... oferty, a czasami problemy prawne. Bo ochrona prawna może być szersza i skuteczniejsza niż tak jak jest u Babuni. W wypadku neologizmów i kontaminacji, czyli nazw nowych i nieistniejących w słownikach, ochrona prawna nazwy jest zdecydowanie skuteczniejsza. Nazwa produktów spożywczych powstała ze słów generycznych takich jak Babunia zawsze ... WIĘCEJ

    Tematy: nazwa produktu, nazwa produktu spożywczego, nazwa, produkty spożywcze
  • Nazwy produktów a symbolizm fonetyczny

    Nazwy produktów a symbolizm fonetyczny

    00:16 26.02.2013

    Projektowanie nazwy produktów stanowi początek istnienia każdej marki. Nazwa jest codziennie w olbrzymiej ilości ... marki, może je podkreślać. Przedstawione przykłady zasad symbolizmu fonetycznego, nie są jedynym wzorcem do projektowania nazw. Na siłę nazwy i jej jakość ma wpływ jeszcze wiele innych czynników. Podstawowym składowym, jakości oznakowania ... WIĘCEJ

    Tematy: projektowanie nazw, wizerunek marki, nazwa marki, nazewnictwo produktów
  • Nazwa produktu spożywczego - wymagania

    Nazwa produktu spożywczego - wymagania

    09:10 06.02.2013

    ... może zostać, jako znak towarowy zarejestrowana. Na świecie w ten sposób jest chronionych około 20 milionów nazw produktów. Poza identycznością nazw, rzecznicy patentowi sprawdzają nie tylko kwestię istnienia nazw identycznych, lecz także podobieństwo fonetyczne, prawdopodobieństwo pomylenia danego produktu z innym podlegającym ochronie prawnej. Nie ... WIĘCEJ

    Tematy: nazwa produktu spożywczego, produkty spożywcze, nazwa produktu, nazwa
  • Jak zaprojektować nazwę produktu?

    Jak zaprojektować nazwę produktu?

    11:51 09.01.2013

    Zaprojektowanie dobrej nazwy dla produktu lub usługi, która będzie mogła skutecznie funkcjonować na rynku, wiąże się z wieloma uwarunkowaniami. Podobnie wprowadzenie nazwy już istniejącej na nowy rynek jest związane z wieloma ograniczeniami. Aby nazwa się przyjęła, aby odniosła sukces, potrzebne jest jej odpowiednie przygotowanie. Audyt nazwy ... WIĘCEJ

    Tematy: nazwa produktu, projektowanie nazw, nazewnictwo produktów, nazwa
  • Geograficzne nazwy produktów

    Geograficzne nazwy produktów

    10:09 22.11.2012

    ... lub właściwości nie wolno takich oznaczeń używać. Jest to traktowane, jako czyn nieuczciwej konkurencji. Zakaz używania chronionych oznaczeń geograficznych i chronionych nazw pochodzenia ma chronić konsumentów przed wprowadzeniem w błąd. W polskim prawie nie ma prawnej definicji oznaczenia geograficznego. Jednakże, jak zgodnie twierdzą prawnicy ... WIĘCEJ

    Tematy: nazewnictwo produktów, nazwa produktu, nazwa, projektowanie nazw
  • Tworzenie nazw produktów spożywczych

    Tworzenie nazw produktów spożywczych

    13:53 16.01.2012

    ... trudno przewidywalnych problemów. Naming produktów może powodować problemy w związku z popularnością nowych nazw. AYDS to nazwa słodyczy, czekoladek, które miały za zadanie wspomagać ... się marki z rynku są niewspółmiernie większe od kosztów profesjonalnych projektów nazw, obejmujących testy lingwistyczne oraz badanie zdolności rejestrowej nazwy jako ... WIĘCEJ

    Tematy: naming, naming produktów, projektowanie nazw, nazwa marki
  • Powody zmiany nazwy firmy

    Powody zmiany nazwy firmy

    13:47 05.01.2012

    ... firm. Zdarzają się sytuacje, gdy unijne przepisy wymuszają na firmach zmianę ich nazw. Zakaz używania w nazwie firm morfemów „eco” eko” i „bio” ma pozwolić konsumentom unikać ... by się na przyjęcie nazwy drugiej firmy. Kontaminacja, czyli połączenie obu nazw, stworzyło zupełnie nowe słowo, które na świcie jest neologizmem. Dla Polaków nowa nazwa ... WIĘCEJ

    Tematy: nazwa, zmiana nazwy, zmiana nazwy firmy, naming
  • Problemy z nazwami marek

    Problemy z nazwami marek

    14:04 28.12.2011

    ... zależy od ilości propozycji, ale od gwarancji jakie otrzymuje zamawiający. Projektowanie nazw i sloganów to nie sama kreacja. To przede wszystkich testy i sprawdzenie, ... firmy w tej sytuacji, jest utrata reputacji i dobrego imienia. Ryzyko jakie niesie wymyślanie nazw i sloganów w formie konkursów jest olbrzymie. Wynika ono z braku świadomości jakie ... WIĘCEJ

    Tematy: nazwa marki, nazwa produktu, projektowanie nazw, wizerunek marki
  • Naming na eksport

    Naming na eksport

    13:54 10.10.2011

    ... nazw idealnych. Pęd za nazwami międzynarodowymi jest często niezrozumiały, ale i jak widać budzący negatywne skutki. Sprawdzenie nazwy to podstawowy obowiązek agencji oferującej projektowanie nazw ... praw autorskich oraz nie być podobna do nazw innych producentów i produktów. Projektowanie nazw musi zapewniać bezpieczeństwo. Nazwa musi pozwalać ... WIĘCEJ

    Tematy: naming, nazwa, nazwa produktu, naming międzynarodowy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: