eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › Program lojalnościowy
  • Agencja reklamowa nie pobiera podatku od nagrody

    Agencja reklamowa nie pobiera podatku od nagrody

    13:14 22.08.2016

    Powszechną praktyką jest organizowanie przez agencje marketingowe konkursów na zlecenie innych podmiotów, które ponoszą ich ekonomiczny ciężar. Wątpliwości podatników dotyczą w tym zakresie przede wszystkim tego, który ze wskazanych podmiotów powinien pełnić funkcję płatnika zryczałtowanego podatku dochodowego od przekazywanych nagród. Na ... WIĘCEJ

    Tematy: Program lojalnościowy, podatek dochodowy, rozliczenia podatkowe, rozliczenia z urzędem skarbowym
  • Program lojalnościowy dla b2b/b2c

    Program lojalnościowy dla b2b/b2c

    13:51 08.01.2014

    ... wieloma analizami i wymaga podjęcia kluczowych decyzji. Konstruując program, warto pamiętać, że koszty wdrożenia i komunikacji są niewielkie w porównaniu z kosztem nagród. Oznacza to, że na wdrożeniu i komunikacji nie warto szczególnie oszczędzać. Dobrze wymyślony program lojalnościowy będzie przynosił korzyści w długim okresie czasu. Źle ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, Program lojalnościowy, b2b, b2c
  • Regulamin programu lojalnościowego

    Regulamin programu lojalnościowego

    10:19 29.09.2011

    W ostatnich miesiącach ostatecznie rozstrzygnięty został spór, czy regulaminy programów lojalnościowych stanowią wzorce umowne, które podlegają kontroli w zakresie poszanowania praw konsumentów. Na początku roku Sąd Najwyższy wydał bowiem precedensowe orzeczenie, w którym jasno wskazał, że regulaminy programów lojalnościowych stanowią wzorce ... WIĘCEJ

    Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce
  • Programy lojalnościowe zyskują popularność

    Programy lojalnościowe zyskują popularność

    00:03 10.10.2010

    ... wrześniu ubiegłego roku Tesco uruchomił swój program Tesco Clubcard, a niemiecki Payback wkroczył do kraju, przejmując i rozbudowując skromny internetowy program punktowy o tej samej ... programie Payback deklaruje 16% badanych. Na drugim miejscu jest prowadzony przez Orlen program Vitay, a na trzecim kolejny debiutant w Polsce – Club Tesco. Z badania ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, polskie programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, Program lojalnościowy
  • Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy

    Programy lojalnościowe - najczęstsze błędy

    12:52 09.06.2010

    ... . Dlaczego? Najczęściej popełniane są takie błędy, jak: Niestaranne planowanie Podstawowym błędem popełnianym przez firmy wprowadzające system lojalnościowy jest niedokładne zaplanowanie działań. Dobry program lojalnościowy powinien mieć długi horyzont czasowy i ściśle określone takie czynniki jak: cele programu, grupa docelowa, budżet, korzyści ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, polskie programy lojalnościowe, Program lojalnościowy
  • Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?

    Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?

    10:24 23.11.2009

    W tzw. kryzysowym roku spadła liczba uczestników programów lojalnościowych - obecnie bierze w nich udział co piąty Polak. Zdobycie i utrzymanie wierności polskich konsumentów jest coraz trudniejsze. Stacje benzynowe są nadal mocne lojalnością - pokazują wyniki raportu ARC Rynek i Opinia "BTL Monitor 2009/2010". „Choć tegoroczne wyniki BTL Monitor ... WIĘCEJ

    Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, lojalność klientów, wspieranie sprzedaży
  • Nowy multipartnerski program lojalnościowy PAYBACK

    Nowy multipartnerski program lojalnościowy PAYBACK

    12:05 16.09.2009

    ... sektorów prowadzących działalność detaliczną i online. Dzięki temu konsumenci mogą gromadzić punkty na każdym kroku, w trakcie codziennych zakupów. PAYBACK rozpoczął swój Program wraz z dziesięcioma partnerami takimi, jak: Allegro, BP, BZ WBK, Fly.pl, Kolporter, Mix Electronics, Orange, Telekomunikacja Polska, Grupa Hotelowa Orbis ... WIĘCEJ

    Tematy: Program lojalnościowy, Program PAYBACK, multipartnerski Program lojalnościowy, programy lojalnościowe
  • Karty lojalnościowe w opinii Polaków

    Karty lojalnościowe w opinii Polaków

    11:32 16.09.2009

    ... że na polskim rynku programów lojalnościowych jest miejsce na multipartnerski program oferujący wymierne korzyści: 81% respondentów wyraziło zainteresowanie tego typu programem ... punktów zanim można otrzymać nagrodę (53%) nieatrakcyjne nagrody (49%) Co czyni program lojalnościowy atrakcyjnym w opinii respondentów to: Jedna karta może być używana w ... WIĘCEJ

    Tematy: karty lojalnościowe, programy lojalnościowe, polskie programy lojalnościowe, Program lojalnościowy
  • Programy lojalnościowe w stagnacji

    Programy lojalnościowe w stagnacji

    14:04 01.12.2008

    ... i dostępności - wpisały się w kalendarz konsumencki Polaków, stąd i programy lojalnościowe w nich oferowane to ponad połowa rynku tej formy promocji sprzedaży (56%). Program lojalnościowy ma opierać się na więzi emocjonalnej, nie tylko racjonalnej. Stąd wątpliwość, czy lojalność polskiego konsumenta jest „tą prawdziwą” (wypracowaną, emocjonalną ... WIĘCEJ

    Tematy: Program lojalnościowy, programy lojalnościowe, lojalność klientów, wspieranie sprzedaży
  • Programy lojalnościowe w Polsce

    Programy lojalnościowe w Polsce

    01:00 27.09.2005

    Już ponad 30 proc. Polaków korzysta z programów lojalnościowych koncernów paliwowych, hipermarketów i sieci komórkowych. Zdaniem specjalistów boom na tego typu produkty dopiero przed nami - czytamy w "Gazecie Wyborczej". Według badań Instytutu ARC Rynek i Opinia, w ciągu dwóch lat ilość klientów biorących udział w programach lojalnościowych ... WIĘCEJ

    Tematy: programy lojalnościowe, Program lojalnościowy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: