eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › profil konsumenta
  • Nowe trendy w handlu

    Nowe trendy w handlu

    12:47 17.09.2010

    ... . Tworząc strategie rozwoju firmy na najbliższe lata, zmianę profilu konsumenta powinni uwzględnić przedstawiciele każdego elementu procesu sprzedaży i kupna - również producenci, ... handlowcami i producentami. Ci z kolei będą zmuszeni dostosować się do nowego profilu konsumenta. Wziąć pod uwagę m.in. czynniki demograficzne i kulturowe. To, że osoby ... WIĘCEJ

    Tematy: handel, handel tradycyjny, handel internetowy, zachowania konsumentów
  • Nastolatek jako konsument

    Nastolatek jako konsument

    12:43 08.09.2010

    ... produkty impulsowe. Handlowcy z pewnością wiedzą także, że nastolatkowie współdecydują o kupnie artykułów nie tylko przeznaczonych dla klientów w ich wieku. Rola młodocianego konsumenta w zakupach naturalnie zależy od ich przedmiotu, a także ceny. W kwestiach artykułów spożywczych, zwłaszcza tych z dziecięcego menu, np. napoje, słodycze, płatki ... WIĘCEJ

    Tematy: nastolatki, profil konsumenta, charakterystyka konsumentów, badania dzieci
  • Seniorzy lubią kupować

    Seniorzy lubią kupować

    12:16 25.08.2010

    W powszechnej opinii większość emerytów ledwie wiąże koniec z końcem. Statystycznie jednak, jest to grupa społeczna o dużym potencjale ekonomicznym. Mimo to Polacy 60+ to konsumenci nadal ignorowani przez marketingowców. Na Zachodzie, w tzw. krajach starej unii osoby starsze uznawane są za potężny rynek zbytu. W reklamach występują aktorzy w ich ... WIĘCEJ

    Tematy: seniorzy, osoby strasze, profil konsumenta, charakterystyka konsumentów
  • Polski konsument lubi promocje

    Polski konsument lubi promocje

    10:48 20.07.2010

    Polacy przywiązują się do miejsc, gdzie robią zakupy znacznie bardziej niż do marek produktów wkładanych do koszyka - wynika z badania Shopper Trends 2010 firmy ACNielsen, która analizuje postawy i zachowania konsumentów w 50 krajach. Statystycznie w Polsce równie chętnie robimy zakupy w hipermarketach, jak i w tradycyjnych, osiedlowych sklepach ( ... WIĘCEJ

    Tematy: polscy konsumenci, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, badania konsumentów
  • Promocje cenowe przyciągają Polaków

    Promocje cenowe przyciągają Polaków

    14:13 02.07.2010

    ... produktów a narzędziami promocyjnymi oraz ich skuteczność. Bardzo cieszymy się, że założenia i sposób realizacji badania pozwoliły także dokładnie poznać i scharakteryzować polskiego konsumenta tworząc holistyczny obraz jego potrzeb i oczekiwań - dodaje Kolendowski. Lista listą, a promocje kuszą Aż 60 proc. respondentów na duże zakupy wyrusza ... WIĘCEJ

    Tematy: promocje cenowe, promocje sprzedażowe, zakupy Polaków, badania konsumentów
  • Nastolatki to wytrawne konsumentki

    Nastolatki to wytrawne konsumentki

    00:20 03.05.2010

    Euro RSCG Worldwide opublikowało raport pt. "Nastolatka jako konsument i uczestnik procesu komunikacji" na temat zwyczajów konsumenckich nastoletnich dziewcząt. Wyjaśnia on między innymi na co nastolatki wydają pieniądze, jak wygląda ich życie towarzyskie oraz jakie media pozostają w kręgu ich zainteresowań. Publikacja oparta jest na badaniach ... WIĘCEJ

    Tematy: zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów, badania konsumenckie, nastolatki
  • Kto kompletuje szkolne wyprawki?

    Kto kompletuje szkolne wyprawki?

    13:19 05.09.2006

    Akcja "powrót do szkoły" już się rozpoczęła, a wraz z nią zakupowe szaleństwo rodziców chcących należycie wyposażyć swoje dzieci na kolejny rok nauki. Z zebranych przez Acxiom danych wynika, że pociechy w wieku szkolnym posiadają najczęściej osoby w wieku 30-50 lat (największa grupa 47% znajduje się w przedziale wiekowym 40-49 lat), pracujące na ... WIĘCEJ

    Tematy: szkoła, szkolna wyprawka, wychowanie dziecka, charakterystyka konsumentów
  • Najbardziej perspektywiczni polscy konsumenci

    Najbardziej perspektywiczni polscy konsumenci

    00:04 14.05.2006

    Konsumenci w wieku 18-24 lub też osoby przed trzydziestką to segmenty klientów, które warto lepiej poznać i zadbać, aby one poznały naszą markę. Wszak to oni za parę lat będą kupować, a to czy zechcą wydać pieniądze u nas zależeć będzie od ich wcześniejszych doświadczeń z naszą firmą i marką. Choć będący jeszcze na starcie, często już stać ich na ... WIĘCEJ

    Tematy: profil konsumenta, profil konsumentów, konsument, konsumenci
  • Yuppies - młodzi, wykształceni i dobrze zarabiający

    Yuppies - młodzi, wykształceni i dobrze zarabiający

    09:45 26.04.2006

    Acxiom Polska przygotował bazę tematyczną pod kątem jednej z najbardziej atrakcyjnych i ekskluzywnych grup docelowych - zestaw informacji oraz dotarcie do tzw. aktywnych, młodych i "ustawionych", czyli polskich Yuppies. Ukuty na zachodzie termin yuppie (young urban professional - młodzi, wielkomiejscy fachowcy) znajduje także swoje ... WIĘCEJ

    Tematy: yuppie, yuppies, badania konsumentów, konsumenci


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: