12:21 14.02.2019
Znamy najnowszy „Mastercard Love Index”. Jego odczyt wskazuje, że prezent na Walentynki jest już normą. Dzień Zakochanych na dobre zagościł w kalendarzu konsumentów, którzy coraz częściej nie szczędzą pieniędzy na świętowanie z ukochaną osobą. Na przestrzeni trzech ostatnich lat walentynkowe wydatki wzrosły o 56%. Upominki coraz częściej kupujemy w ...
09:39 11.02.2019
... . Na pytanie – jaki prezent walentynkowy ucieszyłby Cię najbardziej? Co trzeci spośród 1115 respondentów badania „Walentynki 2010 według Polaków” wskazuje na kolację przy świecach przygotowaną przez ukochanego lub ukochaną. Czyżby jednak mimo sceptycznego podejścia do dnia zakochanych – Polacy lubowali się w romantycznych gestach i czynach? Na ...
12:39 14.02.2017
... w większości przypadków prezent na Walentynki kupujemy osobiście, ale cyfryzacja zaznacza swą obecność również w sferze sercowej. Mastercard Love Index wskazuje, że w okolicach Walentynek o 37% rośnie liczba transakcji dokonywanych online. Jeśli komuś udało się właśnie zakrzyknąć " o matko, prezent na Walentynki, na śmierć zapomniałem/am!", to ...
10:42 13.02.2017
... na Walentynki. Zaledwie co dziesiątemu ankietowanemu marzy się wypad za miasto, odwiedziny w SPA lub coś o wiele bardziej szalonego jak np. lot balonem – mówi Michał Kaleta z firmy Wyjątkowy Prezent ...
00:31 11.02.2017
... urosła aż o 36%. Trafiony prezent na Walentynki to nierzadko sprawa dość kłopotliwa. Jeżeli nie orientujemy się w najnowszym trendach, to inspiracji możemy poszukać wśród tego, co okazało się ubiegłorocznym must-have. I tak np. w minionym roku jedna z drogerii przekonywała, że najlepszym sposobem na obdarowanie ukochanej osoby jest ...
12:56 08.02.2017
... na 4 lutego wyglądają różnie, ale zdecydowana większość badanych (68%) deklaruje, że spędzi ten dzień z partnerem, a tylko 15% zamierza świętować w gronie przyjaciół. Marzenia na Walentynki ...
00:55 14.02.2016
... z badania MasterCard wynika, że po prezent walentynkowy najczęściej wybieramy się osobiście. Zauważalną tendencją jest również rezygnacja z tradycyjnych upominków na rzecz podarowania ukochanej osobie przeżyć i wspomnień. Dodatkowo „MasterCard Love Index” pokazuje, że stajemy się coraz hojniejsi - na Walentynki wydajemy o ponad 1/5 więcej niż przed ...
00:55 14.02.2015
... i wyda ponad 1000 PLN. Jak Polacy wypadają na tle innych mieszkańców Europy? Badanie pokazuje również, że dorównujemy poziomem walentynkowych wydatków takim państwom jak Włochy czy Hiszpania. Respondenci z tych krajów najczęściej zaznaczali odpowiedź, że przeznaczą na Walentynki 25-49 EUR (105-205 PLN). Ankietowani, którzy wydadzą ...
11:14 09.02.2015
... teatru (4%). Polacy hojni w Walentynki 85% ankietowanych deklaruje, iż kupi bliskiej osobie w dniu Św. Walentego prezent. Upominek z myślą tylko o partnerze lub partnerce planuje 58% Polaków. Pozostali obdarują dodatkowo członków rodziny i przyjaciół. Panie zrobią to częściej (39%) niż Panowie. (20%). Na zakupy badani wybiorą się ...
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting