eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › preferencje klienta
  • Kanały komunikacji: preferencje klienta w 2009

    Kanały komunikacji: preferencje klienta w 2009

    12:02 08.06.2010

    ... na kontakt z klientem z wykorzystaniem wielu kanałów komunikacyjnych” powiedział Daniel Hong, Lead Analyst of Customer Interaction w Ovum. „Badanie pokazało, że frustracje klienta są skutkiem nieefektywnych prób kontaktu z firmą poprzez istniejące kanały komunikacyjne. Nie transferują one informacji z jednego kanału do drugiego” – powiedział Hong ... WIĘCEJ

    Tematy: kanały komunikacji, komunikacja z klientem, komunikacja z klientami, badania konsumentów
  • Jak poznać preferencje klienta?

    Jak poznać preferencje klienta?

    14:18 05.03.2009

    ... . Jak na ironię są nim informacje od klienta – właśnie tak, wymagania klienta. Kiedy firma stara się ustalić wymagania klienta, nie wie, jakiego rodzaju informacje powinna ... dosłowny głos klienta nie przyczynia się do uzyskania sensownych informacji. Ukierunkowanie na klienta nie przyniosło pożądanych skutków dlatego, że pytanie klienta, czego chce, ... WIĘCEJ

    Tematy: pozyskanie nowych klientów, techniki sprzedaży, preferencje klienta


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: