eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › prawa widzów
  • Za głośne reklamy naruszeniem praw widzów

    Za głośne reklamy naruszeniem praw widzów

    00:02 10.08.2006

    Zwiększenie natężenia dźwięku podczas emisji reklam telewizyjnych narusza prywatność odbiorców - uważa Rzecznik Praw Obywatelskich. RPO apeluje, by sprawę głośnych reklam zbadała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Na zbyt głośne reklamy skarżą się RPO sami telewidzowie. - Wydaje się, że niespodziewane zwiększanie natężenia dźwięku od kilku do ... WIĘCEJ

    Tematy: reklamy telewizyjne, reklamy, rynek reklamy, telewizja


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: