-
Wycofanie dokumentów u pracodawcy
14:23 14.09.2021 PORADA
Dzień dobry. Proszę o pomoc. Jestem zatrudniona na stanowisku biurowym w szkole. Niestety dla mnie posiadam przygotowanie pedagogiczne. Nie mam tego w obowiązkach, ale zlecają mi opiekę nad dziećmi. Jak mogę to rozegrać, aby nie opiekować się dziećmi? Czy mogę wycofać jakoś mój ...
Tematy: praca w szkole, szkoła, zakres obowiązków pracownika, stanowisko pracy -
Czy pracodawca może dowolnie określać warunki uciążliwe na stanowisku pracy
23:26 29.04.2021 PORADA
Dzień dobry, czy pracodawca może w dowolny sposób określać czynniki uciążliwe na stanowisku pracy? Jestem pracownikiem biurowym zatrudnionym w sieci sklepów wielkopowierzchniowych. Jestem po chorobie trwającej dłużej niż 30 dni. W związku z powyższym pracodawca zmuszony był ...
Tematy: medycyna pracy, badania lekarskie, zdolność do pracy, badania kontrolne -
Renta w zakrzepicy
12:32 28.07.2020 PORADA
Witam, w 2016 roku miałam zakrzepicę i zatorowość, leżałam w szpitalu, komplikacje i leczenie trwały prawie rok. Chciałam wrócić do pracy i tak zrobiłam. Wykonuję pracę biurową. Niestety teraz w czerwcu epizod zakrzepicy się powtórzył, mam, ograniczyć siedzenie do minimum. W ...
Tematy: zakrzepica żył, zakrzepica, renta, prawo do renty -
Zakres obowiązków pracownika biurowego
21:02 01.12.2019 PORADA
Witam, jestem pracownikiem biurowym na stanowisku technicznym. Mam pewne wątpliwości dotyczących przepisów BHP. Z tego co się zorientowałem do moich obowiązków należy utrzymywanie ładu i porządku na swoim stanowisku pracy oraz jego otoczeniu, natomiast do obowiążków pracodawcy ...
Tematy: zakres obowiązków pracownika, prawa pracownika, pracownik biurowy, BHP -
O kim marzy rekruter? Analizujemy oferty pracy
12:07 02.11.2017
Rozkład sił na rynku pracy coraz częściej wskazuje na przewagę pracowników. Dziś już nie tylko kandydat walczy o uwagę pracodawcy, ale i firmy dokładają wszelkich starań, aby przyciągnąć talenty. Widać to już na etapie ogłoszeń o pracę, w których w pierwszej kolejności wypunktowywane jest to, co pracodawca ma do zaoferowania, a dopiero potem ...
Tematy: rynek pracy, oferty pracy, wymagania pracodawców, praca w IT -
Czym skutkuje odmowa pracy na nowym stanowisku?
21:32 13.05.2017 PORADA
Witam, w firmie pracuję już 18 lat, mam stałą umowę o pracę na stanowisku specjalisty do spraw biurowych. W obecnej chwili już drugi miesiąc zostałam oddelegowana na stanowisko do spraw uzbrojenia, na których się zupełnie nie znam. Kierownictwo nie pytało mnie o zgodę w tym ...
Tematy: zmiana stanowiska pracy, zmiana warunków pracy, odmowa zmiany stanowiska, zakres obowiązków pracownika -
10 kluczowych kompetencji, które powinna posiadać sekretarka
00:30 28.01.2016
Z okazji obchodzonego przed kilkoma dniami ogólnopolskiego Dnia Sekretarki i Asystentki Work Service postanowił przyjrzeć się specyfice tych zawodów. Okazuje się, że wyzwania, które pracodawcy stawiają osobom obejmującym te stanowiska z roku na rok są coraz większe, co jednak istotne - wraz z wymaganiami rosną również pensje. Ich rozpiętość to ...
Tematy: sekretarki, asystentki, rynek pracy, ile zarabia sekretarka -
Sekretarka czy referent? Który pracownik biurowy zarabia najlepiej?
11:57 19.05.2015
Z przeanalizowanych przez portal wynagrodzenia.pl zarobków na stanowiskach biurowych wynika, że w 2014 roku najwięcej miesięcznie zarabiali pracownicy administracyjni i sekretarki – przeciętnie po 2 500 PLN brutto miesięcznie. Wśród tych pierwszych pracowników co czwarty zarabiał 3 410 PLN brutto i więcej. Zatrudnieni na stanowisku referenta ...
Tematy: pracownik biurowy, ile zarabia sekretarka, ile zarabia referent, wysokość wynagrodzenia -
Praca ponad etat
20:20 17.12.2014 PORADA
Jestem pracownikiem biurowym w budżetówce. Moj pracodawca z dniem 1 stycznia planuje zwiększenie moich obowiazków dotychczasowych o wersję elektroniczną. Na chwile obecną mój czas pracy osiem godzin nie pozwala na całkowite wyrobienie się z obowiązkami. Po dołożeniu wersji ...
Tematy: pracownik biurowy, zakres obowiązków pracownika, czas pracy, godziny pracy -
Składki za 14 dni
20:00 28.01.2014 PORADA
Witam, Nasze stowarzyszenie nie zatrudnia pracowników, ale w ostatnim okresie (styczeń 2014) potrzebowaliśmy pracownika do wykonania pewnych prac biurowych. Pracownik został zatrudniony na umowę o pracę na okres 14 dni (minimalne wynagrodzenie). Mam do państwa pytanie: jak obliczyć ...
Tematy: minimalne wynagrodzenie, pracownik biurowy, stowarzyszenie, składki ZUS -
Zwiększenie obowiązków pracownika
16:33 03.01.2014 PORADA
Mój pracownik na umowie o pracę ma napisane, pracownik biurowy i wykonuje zadania dotyczące: świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego (przyjmowanie dokumentów, wydawanie decyzji, wprowadzanie danych do komputera oraz decyzje dotyczące, przyznawania alimentów). Teraz chcę ...
Tematy: umowa o pracę, pracownik biurowy, zakres obowiązków pracownika, stanowisko pracy