eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › pozycjonowanie marki
  • Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?

    Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?

    00:44 25.09.2021

    ... marki produktów to droga z wieloma zakrętami, na których łatwo się wykoleić. W większości przypadków odcinek, który jest ... , kiedy i na czym poprzestaniesz. To jest też najlepsze miejsce, aby pokazać potencjalnym klientom, dlaczego wybór Twojej marki będzie dla nich satysfakcjonujący. Pomyśl nad USP i ich przekazem. Często zdarza się, że to, co ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, marki, wizerunek marki, najlepsza marka
  • Centrum handlowe: bez strategii ani rusz

    Centrum handlowe: bez strategii ani rusz

    11:58 12.08.2016

    Strategie pozycjonowania dla centrów handlowych obejmują szerokie spektrum zmiennych uwzględniając także tak istotne procesy, jak rozbudowy, czy przebudowy, które warunkują wartość nieruchomości w długim czasie. Dedykowana strategia jest szczególnie istotna w przypadku doświadczania problemów przez dane centrum handlowe lub pojawienia się ... WIĘCEJ

    Tematy: centrum handlowe, pozycjonowanie marki, wartość nieruchomości
  • Jak zdetronizować lidera rynku?

    Jak zdetronizować lidera rynku?

    13:38 13.10.2010

    ... elementem strategii challengera jest specyficzne pozycjonowanie marki. Owa specyfika zawsze polega na alternatywności względem lidera, czyli odkodowaniu wizerunku marki, który stara się zbudować lider, i zbudowaniu wizerunku przeciwnego. Choć w każdej kategorii produktowej marka lider ma swoje charakterystyczne pozycjonowanie, to jednak bez względu ... WIĘCEJ

    Tematy: liderzy rynku, budowanie świadomości marki, pozycjonowanie marki, challenger brand
  • Co-branding: biznesowa wymiana usług

    Co-branding: biznesowa wymiana usług

    00:06 08.08.2010

    ... był wcześniej dostępny w ofercie obu stron. Jeszcze innym rodzajem połączenia marek jest ingredient co-branding. Polega on na wzmocnieniu jednej marki, poprzez pokazanie doskonałej marki jakiegoś składnika tego produktu. W zależności od charakteru firm oraz wspólnych oczekiwań, ten rodzaj partnerstwa może przybrać odpowiednie formy ... WIĘCEJ

    Tematy: co-branding, marka, wizerunek marki, kreowanie marki
  • Wartość finansowa marki

    Wartość finansowa marki

    13:26 26.07.2010

    ... docelowego. Ponadto, w przypadku źle obmyślonego planu i niedostatecznej koordynacji można zarzucić rynek produktami tej samej marki, co grozi „rozwodnieniem” marki. Zakup / sprzedaż marki Sposób zakupu lub sprzedaży marki zależy od celów marketingowych i finansowych przedsiębiorstwa. Transakcje dokonywane na markach oraz na pojedynczych znakach ... WIĘCEJ

    Tematy: wartość marki, marki, marka, promocja marki
  • Rebranding

    Rebranding

    10:27 19.05.2010

    ... , gdy pozycjonowanie marki niemal pokrywa się z jej aktualnym wizerunkiem. W praktyce taka sytuacja występuje w przypadku wprowadzania na rynek zupełnie nowej marki. Szczególne znaczenie ma wtedy spójność komunikacji we wszystkich kanałach dotarcia do konsumenta, silna idea komunikacyjna i wszelkie inicjatywy związane z doświadczeniem marki, które ... WIĘCEJ

    Tematy: rebranding, marka, marki, silna marka
  • Pozycjonowanie marki - koncept

    Pozycjonowanie marki - koncept

    13:44 23.07.2008

    ... na przykład radość życia, która ostatnio dość często pojawia jako pozycjonowanie różnych marek? Czy obiecując radość życia marka powinna wyrażać ją skokiem na ... o naszej marce, o produktach (umożliwia właściwe odkodowanie komunikacji marki), ułatwia komunikację i popularyzację marki wewnątrz firmy (pomaga rozumieć, o czym mówi dział marketingu). ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, kreowanie marki, komunikacja marketingowa, pozycjonowanie marki
  • Preselling zyskuje na znaczeniu

    Preselling zyskuje na znaczeniu

    13:52 24.05.2007

    ... właściwe pozycjonowanie produktów i materiałów reklamowych na półkach sklepowych - tym zajmują się presellerzy. Jeszcze 2, 3 lata temu z presselingu ... ale również asertywnością. To w dużej mierze od pracy presellerów zależy poziom zaufania do marki wśród detalistów. W związku z tym jest to praca niezwykle odpowiedzialna, a ludzie ją wykonujący ... WIĘCEJ

    Tematy: preselling, merchandising, pozycjonowanie marki, kreowanie marki
  • Marki rosną nam wszerz

    Marki rosną nam wszerz

    13:56 26.03.2007

    ... . Indywidualne przemiany produktów, zwłaszcza w dużej ilości i w jednym czasie, mają wpływ na to, co dziś dzieje się na rynku. Rozszerzanie marki Rozszerzanie marki w najprostszej definicji polega na wykorzystaniu przez producenta jednej ze swoich istniejących marek do oznaczenia nowego produktu. Zaproponowanie pojedynczego wariantu piwa ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, kreowanie marki, pozycjonowanie marki, branding


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: