eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › polska marka
  • Marki własne detalistów w Polsce 2010

    Marki własne detalistów w Polsce 2010

    10:00 22.10.2010

    Według szacunków zawartych w ostatnim raporcie firmy PMR pt. "Prywatne marki detalistów w Polsce 2010", wartość polskiego rynku marek własnych wzrosła w 2009 roku o 29%. Wysoka dynamika wzrostu rynku była efektem dynamicznego wzrostu wartości sprzedaży w hipermarketach i dyskontach, który odpowiednio wyniósł 34% i 31%. Do rozwoju rynku marek ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki
  • Kreowanie marki w polskich realiach

    Kreowanie marki w polskich realiach

    10:40 21.12.2009

    ... ́ć, i to ciężko. Grzechy nasze powszednie Niby wiadomo powszechnie – liczy się konsekwencja, spójność i przede wszystkich pomysł na markę. Tymczasem marka w polskich realiach budowana jest najczęściej przez pryzmat napompowanych budżetów reklamowych. Kampanie, przez swoją intensywność, sprawiają, że w oczach opinii, a zwłaszcza ... WIĘCEJ

    Tematy: marka, najlepsza marka, kreowanie marki, promocja marki
  • Marki własne detalistów w Polsce 2009

    Marki własne detalistów w Polsce 2009

    12:50 03.12.2009

    ... % rozpoznaje także markę Carrefour, a 40% kolejną markę sieci Tesco, czyli Tesco Korzystny Zakup. Słabą rozpoznawalność miały takie produkty jak: Wiodąca Marka, Pierwsza Cena i ECO+. Wniosek jaki można wyciągnąć z odpowiedzi na to pytanie jest taki, że respondenci wskazali głównie te marki, których ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki
  • Marki własne detalistów w Polsce 2008

    Marki własne detalistów w Polsce 2008

    01:08 12.05.2008

    ... z około 2 000 artykułów w 2006 roku do 7 000 na początku 2008 roku. Dwu i półkrotnie wzrosła w tym czasie liczba produktów linii Wiodąca Marka w sieci E.Leclerc. Oprócz rozwoju ilościowego nastąpił również postęp jakościowy marki własnej w Polsce. Dziś oprócz marek pierwszej ceny i średniego segmentu cenowego ... WIĘCEJ

    Tematy: marki własne, private label, sieci handlowe, marki
  • Polskie zachwalali, wielu przekonali

    Polskie zachwalali, wielu przekonali

    00:02 15.06.2004

    Według danych TNS OBOP kampania przekonująca Polaków, że: "Kupując polskie produkty dajesz pracę" okazała się skuteczna. Przed tą kampanią kategoria "narodowość producenta" znajdowała się na bardzo dalekim miejscu wśród kryteriów branych pod uwagę podczas codziennych zakupów. Tylko 5% Polaków w wieku 15 i więcej lat deklarowało, że bierze ten ... WIĘCEJ

    Tematy: polska marka, polscy producenci


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: