eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematy › operatorzy kablowi
  • Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?

    Kablówki i telekomy. Wysoka jakość obsługi albo śmierć?

    10:45 05.07.2017

    ... są zdecydowanie zbyt skomplikowane. Czego oczekują klienci mobilni i kablowi Poza uproszeniem rachunków i form opłat oraz redukcją ukrytych kosztów dostawcy usług telekomunikacyjnych mogą starać się poprawić satysfakcję klienta poprzez szereg różnorodnych działań. Operatorzy kablowi powinni: personalizować plany usług bazując na wzorcach oglądania ... WIĘCEJ

    Tematy: customer experience, usługi elektroniczne, operatorzy kablowi, telekomy


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: